Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Insignia fájdalom

Idén tavasszal lesz két esztendeje, hogy bemutatkozott a hazai szaksajtónak a teljesen megújult Opel Insignia. Itt kell megjegyezni, hogy hamarosan érkezik a modellfrissítés.

Az akkori bemutató többünkben mély nyomot hagyot.
Sajnos nem csupán az autó szépsége, nagyszerűsége okán, hanem azért is, mert akkor hagyott itt bennünket végleg Gara Peti barátunk/kollégánk.

🙁

Be kell vallanom, számomra azóta is mindig Peti jut eszembe, amikor egy Insigniát látok, próbálok.

Igen, próbálok, mivel a volt szerencsénk a „csatahajó” több motor- és váltóváltozatát, illetve felszereltségi szintjét is egy-egy hétig gyűrni az elmúlt másfél év során.

Az Opel Insignia az első bemutatkozása óta nagy kedvenc.

Nagy kedvenc, mert igen eltalált, elegáns, formavilága, valamint átlátható, kényelmes beltere igazi nyugalmat sugároz. Még akkor is, ha egy-egy erőforrás/felszereltség (OPC/OPC Line) igazi vadállatá képes változni.

Már az első Insigniáknál is megfogott a futómű, amit az azóta érkezett frissítések során tovább tudtak fejleszteni az Opel mérnökei.
Szerintem „kellően feszes”, de nem rázza ki az ember vesekövét egy-egy kátyúnál, bukkanónál sem.

Persze, ehhez minden bizonnyal kellenek a nagyon kényelmes (Még az alapfelszereltségben is!) ülések. Az, hogy a sportosabb OPC/OPC Line változatokban már szinte „sportfotelbe” huppanva terelgethetjük a gépet, csak hab a tortán.

Februárban érkezett hozzánk az Exclusive kivitel, ami leginkább a tulajdonképpen pontosan meg nem határozható különleges fényezésével hívta fel a figyelmet magára.

Nem volt olyan pillanat, hogy ne kapták volna fel az emberek a fejüket, amerre gurultunk a szépséggel. Nem egyszer esett meg, hogy a leparkolt autóhoz visszaérve azt láttam, épp’ fotózza azt valaki.

Mondjuk, én is azzal kezdtem a próbát, hogy még a mosóban készítettem egy gyors képet a szépségről.

Szóval, nem mondhatjuk a szépségre, hogy a kutyát se érdekli.

Aztán, persze nem hagyhattam ki azt sem, hogy a CAT S60 hőkamerás mobiltelefon is megörökítse – többek között az ülésfűtést is…

Tényleg!

Ülésfűtés.
Az Opelekben (Nem csupán az Insigniában!) nagyon jól működik az ülés-, illetve a kormányfűtés.
Több modell is télen jutott el hozzánk és mindig azt tapasztaltam, hogy nagyon hamar és kellő intenzitással dolgoznak az ülésekben, illetve a kormánykerékben elhelyezett fűtőszálak.
Utóbbiban legalább annyira „durván és gyorsan”, akár az Africa Twin markolatában… 🙂
És, ez jó!

De a hőkamera azt is megörökítette, hogyan dolgozik a reggeli fagyban a szélvédőfűtés – elől, hátul…

…Jelentem, nagyon jól és gyorsan.

Szóval, lehetne még magyarázni, de felesleges!

Az Insignia tökéletes!

De, a fájdalom örökre megmarad…

Egyrészt, Gara Peti miatt, másrészt pedig azért, mert egy-egy tesztautót maximum egy hétig gyűrhetünk.
És nagyon fáj visszaadni…

Reméljük, hamar elszalad az idő a következő próbáig!

IRATKOZZ FEL CSATORNÁINKRA!

https://tesztalelkemindennek.hu/2019/03/06/otosre-vizsgazott-a-teszteken-a-terraco/