Ötösre vizsgázott a teszteken a Terraco

Az új SEAT Tarraco ugyanarra a Volkswagen MQB platformra épült, mint a Škoda Kodiaq, amelyet az Euro NCAP 2017-ben ötcsillagosnak minősített.

A minőségvizsgáló szervezet közleményében külön kiemelte, hogy azóta igényesebb teszt előírásokat vezettek be, így a 2019-es szigorúbb protokollok után még lenyűgözőbb a Tarraco ötcsillagos minősítése. A felnőtt utasok védelmében elért 97 százalékos teljesítmény a legjobbak között van ebben a kategóriában.

A SEAT újdonsága igazi, nagyméretű SUV: hossza 473, szélessége 184, magassága pedig 166 centiméter, és hét üléses kivitelben is készül. Az ötüléses változat 760 literes csomagtere 1920 literig bővíthető az ülések ledöntésével.

seat_terraco2.jpg

A kocsihoz 17-20 hüvelykes keréktárcsák rendelhetők, és a Volkswagen konszerntől megszokott vezetéstámogató rendszerek mellett a Top View kamerával is kényezteti tulajdonosát. A Top View kamera 360 fokos képet biztosít az autóról, a Park Assist segítségével pedig akár vakon is be lehet parkolni a megfelelő helyre.

A modell adaptív futómű-szabályozása (DCC) tökéletes egyensúlyt biztosít a sportos érzés és a komfort közt a hosszútávú utazások során a legkülönbözőbb útfelületeken. A vezető kiválaszthatja a neki megfelelő beállítást, de a rendszer automatikusan is képes alkalmazkodni, és az út felszíne, valamint a vezetési stílus függvényében módosítani tudja a beállítást.

seat_terraco_ncap.jpg

A Terraco két benzines és két dízelmotorral készül.  A kis benzines négyhengeres 1,5 literes TSI 150 lóerős teljesítménnyel, hatfokozatú kézi sebességváltóval, és az elsőkerekeket hajtja meg. A másik 2,0 literes, 190 lóerős erőforrás, amely egy hétfokozatú DSG sebességváltóhoz és 4Drive technológiás hajtáslánchoz kapcsolódik.

Mindkét dízelmotor kétliteres TDI, 150 és 190 lóerős teljesítménnyel. A 150 lóerős változat egyaránt rendelhető elsőkerék hajtásos verzióban hatfokozatú kéziváltóval vagy hétfokozatú DSG-hez csatlakoztatható 4Drive rendszerrel. A nagyobb teljesítményű változat kizárólag 4Drive / hétfokozatú DSG sebességváltó konfigurációban érhető el.

dasblog.hu

IRATKOZZ FEL CSATORNÁINKRA!

https://tesztalelkemindennek.hu/2019/03/05/a-bridgestone-turanza-t005-abroncsa-szerepelt-a-legjobban-a-teszteken/