Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Így lett ötcsillagos az ötödik generációs Caddy

Miközben az Euro NCAP teszt elvárásai folyvást szigorodnak, a Volkswagen Caddy elérte a legmagasabb, öt csillagos minősítést az legutóbbi törésteszten, ami kimutatta, hogy az új modell nemcsak biztonságosabb, mint a 4 csillagos elődje, hanem több különböző baleseti helyzetben is kiemelkedően teljesített.A Caddy autonóm vészfékező rendszere (AEB) például a szakvélemény szerint jól teljesített a többi járműre adott reakciójának tesztjein; a sávtartást a „Lane Keep Assist” biztosítja, amely korrigálja az autót, ha az kisodródik a sávból, és amely kritikusabb helyzetekben is beavatkozik, emellett a „Driver Alert System” rendszer figyeli, hogy mikor fárad el a vezető.

Begurulva – Autó- és kütyümustra podcast >>>

A népszerű Caddy modellből eddig több mint hárommillió darabot gyártottak, és először a jelenlegi, ötödik generáció ért el öt csillagot a teszteken, így 2021-ben megérkezett a legmagasabbra értékelt személygépjárművek közé.

Az Euro NCAP részletes tesztjelentése szerint a Caddy például 84 százalékos eredményt ért el a felnőtt, és 82 százalékot a gyerek utasok védelmében.

Mi több, a passzív biztonság terén olyan újdonságok, mint a minden üléssorba épített fejvédő légzsákok (a 2, 5 és 7 üléses járművekben egyaránt), valamint az oldalsó ütközés esetén az úgynevezett partnervédelmi rendszer segítették hozzá a Caddyt az Euro NCAP specifikációk új szintjének teljesítéséhez.

A partnervédelmi rendszer vészhelyzetben felfújja az elöl utazók közötti légzsákot, így nem ütik össze a fejüket egy súlyosabb karambol esetén.