Gyors, rugalmas, figyelmes, alapos

Még az elmúlt év novemberében nyitott meg az Acer új hivatalos márkaszervize Budapesten, az Öv utcában, a Technotrade Rendszerház épületében.

A márkaszerviz természetesen márkaboltként is üzemel, így az Acer újdonságainak nagy része itt is megtekinthető, kipróbálható, megvásárolható.

A Teszt a lelke mindennek instagram, vagy facebook oldalán posztolunk rendszeresen „érdekes” fotókat, amiket az Acer Holo eszközzel készítünk.

Az Acer Holo egy olyan telefon, amivel – két lencséjének köszönhetően 360-as fotókat, videókat is készíthetünk.

És, itt jön képbe a márkaszerviz!

A Holo 360 egyik első hazai darabja érkezett hozzánk tesztre. (Tapasztalatainkat hamarosan megosztjuk olvasóinkkal!)
A használat során előfordult, hogy időnként leállt, vagy lefagyott, ha épp videókat, vagy sorozatfelvételt akartunk készíteni.

Természetesen tisztában voltunk azzal, hogy egy-egy vadonatúj eszköznél eleinte még előfordulhatnak ilyen esetek.
Azt is jól tudtuk, hogy a felmerülő hibákat a gyártók szoftverfrissítésekkel javítják.

Nos, a márkaszerviz megnyitójára a Holoval a zsebben érkeztünk.
A hivatalos köszöntők, megnyitó, szerviz- és raktárbejárás, majd a sajtóreggeli után fordultam a szakemberekhez.

Elővettem a zsebemből a kis Holo 360-at és elmondtam a Technotrade munkatársainak, hogy milyen hibákkal találkozom.

Ők először rácsodálkoztak a készülékre – mivel annyira friss volt a termék, hogy nem találkoztak vele „élőben” – majd megnézték a Holo szovtverszámát és a telefonjuk segítségével rákerestek az esetleges frissítési lehetőségre.

„Van újabb firmware, de lehet kicsit hosszabb idő lesz, mire le tudjuk tölteni a gépre” – jött a válasz.

„Sebaj, hisz’ úgyis el kell még szaladnom Óbudára. Addig itt hagyom frissításre” – válaszoltam én.

Gyorsan készítettem egy biztonsági mentést a Google fiókomba az addig elkészült fotókról, videókról, majd átadtam az eszközt és indultam tovább.

Abban maradtunk, hogy kb. másfél óra múlva érek vissza – addigra tuti végeznek a frissítéssel.
Nos, annyira nem volt forgalom és annyira gyorsan végeztem Óbudán, hogy alig negyven perc elteltével már vissza is értem az Öv utcába.

Jött a kolléga a Holoval és arról számolt be, hogy alig néhány perc alatt sikerült is frissíteni, ráadásul az addig letöltött alkalmazások, valamint az addig készült képek, videók sem vesztek el az eszköz belső tárhelyéről.

Beszélgettünk még egy keveset, majd boldogan idultam tovább az Acer Holoval.

„Gyors, rugalmas, figyelmes, alapos” – írtam a címben.

Igen, gyors – elvégre egyrészt az általam „szervizeltetett” Holot is gyorsan frissítették.
Ráadásul a márkaszerviznek köszönhetően most már nem kell minden javításra/frissítésre váró eszközt elküldeni az Acer Közép-, Kelet-Európai központjába.
Mert, ha helyben javítható, akkor helyben meg is oldják.

Igen, rugalmas – elvégre, akár csereeszközt is biztosítanak az orvoslás idejére.

Igen, figyelmes – elvégre a problémámra azonnal reagáltak és ki is faggattak, mit tapasztaltam.

Igen, alapos – elvégre úgy váltunk el egymástól, hogy arra kértek, ha bármi furcsaságot, esetleg újabb hibát tapasztalnék, azonnal jelezzem.

Szóval, ilyen egy korrekt márkaszerviz!

IRATKOZZ FEL CSATORNÁINKRA!

http://tesztalelkemindennek.hu/2019/01/14/noi-ora-pasi-szemmel/