Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Előrehaladás a tesztelés végén

Formel 1 - Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Bahrain Test 2023. George Russell Formula One - Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Bahrain Pre-Season Test 2023. George Russell

Időpont: 2023. február 23., péntek

Pilóta: George Russell (AM), Lewis Hamilton (PM)

Körverseny: Bahreini Nemzetközi Körverseny

A pálya hossza: 5,412 km

Teljesített körök: George 83, Lewis 65, összesen 148

Megtett távolság: George 449,196 km, Lewis 351,780 km, összesen 800,976 km

Legjobb köridő: George 1 31,442 mp (C5), Lewis 1 30 664 mp (C5)

A csapat pozitív előrehaladást ért el a W14-el, és jelentős futásteljesítményt ért el, ahogy a szezon előtti tesztek véget értek Bahreinben. Délelőtt George futott, délután pedig Lewis vette át az irányítást, így a versenyzők összesen 148 kört tettek meg a nap folyamán.

A kiterjedt pálya melletti és gyári munka után a kezdeti futás az egyik napról a másikra bekövetkező változások értékelésére összpontosított. George ezután nekilátott egy programnak, amely a gumikeverékek összehasonlítására összpontosított, és a C5-ös abroncs segítségével állította be a leggyorsabb, 131,442 másodperces kört. A C1 és C2 vegyületeket használó hosszú távú program következett, mielőtt Lewis beült a W14 volánja mögé délutánra. Az ebéd utáni munkát a C3-as abroncs hosszú futásával kezdte, majd George ma reggeli gumikeverék-összehasonlítását tükrözte. A Csapat teszt leggyorsabb köridejét az éjszaka beálltával határozták meg; Lewis feltette a C5-ös keveréket, hogy 1m30.664s-et állítson be.

Andrew Shovlin, a pályamenti mérnöki igazgató

Egyik napról a másikra sokat dolgoztunk, hogy finomításokat találjunk az autó specifikációin, és helyreállítsuk az irányt a beállításban. Úgy tűnik, sikerült előrehaladnunk; Mindkét pilóta úgy érezte, hogy az autó sokkal jobb helyen van a mai körülmények között, és az egyensúly közelebb van ahhoz, amit egy körön és hosszú távon igényelnek. Nyilvánvaló, hogy van még tennivalónk az autók tempójában, de a mai nap sokkal koherensebb képet ad arról, hogy hová kell összpontosítanunk erőfeszítéseinket. A jövő hétvége előtti időt arra használjuk, hogy átnézzük az összegyűjtött adatokat, és egy kicsit több köridőt gyűjtsünk.

George Russell

Sokkal pozitívabb napunk volt ma. Tettünk egy lépést előre, és haladtunk a tegnapi problémák megoldásában. Úgy gondolom, hogy javítottunk az autón a tesztek során, és ma sokkal jobb ablakot kaptunk a W14-ből. Van még tennivaló bőven, de jobb formában vagyunk a jövő hétre, és még több lesz.

Lewis Hamilton

Érdekes néhány nap volt itt Bahreinben. Sok felfedezés történt, és az egész csapat ugyanazzal a mentalitással közelítette meg, keményen dolgozott, nem volt önelégült és koncentrált. Nem egészen ott tartunk, ahol szeretnénk, de ez egy jó platform a kiinduláshoz. Nem tudjuk, hol leszünk a jövő héten, de pozitívak maradunk, és továbbra is a maximumra törekszünk.