Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Dovhjort suger på kuben

Eljött az ideje, hogy szüleinknél lecserélődjön a kanapé egy sokkal kényelmesebb, ágyra.

Igen, az IKEA-t néztük ki bútorvásárlásra, elvégre – a világhálón böngészve azt láttuk – van olyan szolgáltatásuk, hogy elszállítják a régi bútort, az új érkezésekor.

Na, vágjunk bele!

Hoppá!
Sok – szinte – mindent lehet a weben intézni, de a régi bútor elszállítását nem.

😮 :-/ 🙁

„De. MiérL?!” – kérdezhetné ismét debil Ábel a reklámból.
És kértdeztük mi is, hogy de, miért nem, amikor minden mást meg igen?!

Oké irány az egyik áruház.
“Természetesen” csak abból a boltból lehet megrendelni az extraszolgáltatást, amelyikben van az a termék, amit a régi helyére szeretnénk.

Soroksárra mentünk.
A weben keresztül kinézett bútort lecsekkoltuk, kiválasztottuk a kiegészítőt, mehetünk megrendelni, intézni a szállítási és az összeszerelési szolgáltatásokat is feljegyeztetni a rendeléshez.

Itt jött az első Dovhjort suger (dámvad szar)!

A “tanácsadó/ügyintéző” IKEA alkalmazott udvariasan próbálta megoldani az elvileg nem bonyolult feladatot, ám a cég oanvändbar (használhatatlan) informatikai rendszere vagy a kiválasztott ki/elszállítási napot írta át folyamatosan a neki szimpatikusra, vagy a szerelési szolgáltatást nem volt képes a kívánt napra rögzíteni.

Ötven percnyi jävla (baszakodás) után végül a régi rendszert is használva csak sikerült elérni, hogy legyen egy – pontosabban kettő – megrendelőnk a bútorról, az ahhoz választott kiegészítőről és a kívánt szolgáltatásokról.

🙁

Ezalatt az ötven perc alatt megértettük, miért kell személyesen intézni a régi bútor elszállításával kapcsolatos szolgáltatás ügyintézését…

🙁

Mire a nem kicsi soroksári áruházban eljutottunk az ágyakig, ott ugye nem keveset vártunk az ügyintézésre, majd onnan a pénztáraknál várakozó sor végére, végül a pénztárhoz, ahol rendeztük az anyagiakat, majdnem másfél órát vi knullade (basztunk) el a vasárnapunkból.

🙁

De az igazi svart soppa (feketeleves) csak ezután jött!

Szerdára kértük a szállítást szüleinkhez.

Megérkezett a Gebruder weiss furgon a két kollégával.
Az egyik fiatal kis snor (takony) már ekkor olyan magas lóról és olyan flegmán beszélt, hogy ha lett volna nálunk bicska, azonnal kinyílik a zsebben.

Annak ellenére, hogy néhány nappal korábban azért kértünk házhosszállítást, mert nem volt biztos, hogy ott lehetünk és nem szerettük volna, ha idős szüleink cipelik fel az új bútor elemeit, a fuvar tényleg csak házhoz szállítáás lett!

Történt ugyanis a vásárolt ágy dobozait és szivacsát csak az első zárt ajtóig (panelház földszintje) vitték az inte riktigt sympatisk (nem igazán szimpatikus) szállítók.

Sőt, közölték, hogy a régit csak akkor viszik el, ha szét van szedve!
Arról, hogy nekünk kellett volna szétkapni a régi kanapét egy árva szó nem esett semm a megrendeléskor az üzletházban, sem az ott kapott tájékoztatóban.

A fentebb már említett kis snor elkezdett ugyan erősködni, hogy Ő nem visz semmit sehová, de amikor hangosan közöltem, hogy akkor hívom az üzletházat, visszavett egy keveset a lyckades för mycket (túl nagyra sikerült) arcból.

Hangsúlyt váltva közölte, hogy ott van a honlapon, hogy szét kell szedni az elszállításra váró bútort, de nem tudta megmutatni, hogy hol található ez a rész.
Később, hosszas nyomozás után megtaláltuk az ÁSZF-ben.
Az ÁSZF-ben, ami egyoldalú, semmi igazolást nem vár a felhasználótól, hogy elolvasta.
Ráadásul az ÁSZF-fel szemben az üzletben azzal kaptunk egy ismertetőt, hogy abban ALLT (MINDEN) fontos információ benne van, olvassuk el figyelmesen.
Nos, a bútor szétszedésről egy árva szó nem esik abban…
Tehát az ÁSZF nyugodtan anses ogiltig (semmisnek tekinthető) jogilag!

Felcipeltük az új ágyat…
A ungkarlar (legények) fogták a kanapét és nagynehezen kituszkolták a szobából, majd a lakásból.
Nem tudom, hogyan pakolják a furgont, de azt tudom, hogy több alkalommal mi mondtuk, mutattuk, merre döntsék, fordítsák a régi kanapét, hogy ne akadjanak el valamelyik ajtóban.

🙁

Kicibálták végül a lakásból, mi pedig nagyon gyorsan csuktuk be mögöttük az ajtót!

De, ezzel még nem volt vége az amok springa (ámokfutásnak)!

🙁

Alig 20 perccel később vettük észre, hogy micsoda förstörelse (rombolást) végeztek a nem régen felújított lépcsőházban!

FOTÓK >>>

🙁

Nos, az IKEA úgy, ahogy van ezzel az egész szolgáltatással han misslyckades eländigt (csúnyán megbukott)!

Az IKEA felé megtettük a panaszbejelentést, a rendőrség felé pedig a feljelentést.
A rombolást a lépcsőházban elhelyezett kamerák is rögzítették, amik bizonyítékul szolgálnak majd.

Szerencsére a möbelmontering (bútor összeszerelésnél) javítottak némileg az összképen…

Men det är en annan historia!