At új Land Rover Defender 1,2 millió tesztkilométert tett meg a fejlesztése során

Az új Land Rover Defender a Land Rover Világnapon ünnepli ezt a mérföldkövet, amint
felkészül a különleges Tusk Trust tesztekre

Bármire készen áll: az új Defender fejlesztése mérföldkőhöz érkezett a Land Rover Világnapon, amint a prototípusok flottája elérte az 1,2 millió tesztkilométeres futásteljesítményt

Új kihívások várnak rá: egy különleges álcázású prototípus a Land Rover globális természetvédelmi partnerénél, a Tusk Trust alapítványnál folytatja éles gyakorlati tesztjeit

Megállíthatatlan terepalkalmasság: A prototípus súlyos terheket vontat, mély vízben gázol és ellátmányt szállít a kenyai Borana rezervátum területén, ahol létfontosságú vadvédelmi feladatokat bíznak rá

Extrém teszteknek kitéve: a prototípus-flotta tagjai a fejlesztési program végére több mint 45 ezer teszten vesznek rész a világ legbarátságtalanabb pontjain

Land Rover Világnap: a Land Rover április 30-án ünnepli fennállásának 71. évfordulóját: legelső modellje 1948-ban ezen a napon tartotta világpremierjét az Amszterdami Autókiállításon

A Land Rover a Land Rover Világnap alkalmából jelentette be, hogy az új Defender típus Kenyában, a Tusk Trust alapítványnál tölti tesztprogramjának végső szakaszát.

Egy különleges álcafóliába öltöztetett Defender a Land Rover és a Tusk Trust között fennálló, 15 éves együttműködés keretében a Borana természetvédelmi területen kóstol bele a való világba.

A prototípus a rezervátum 14 ezer hektáros területén, éles körülmények között fog nehéz terheket vontatni, gázlókon átkelni, és kíméletlen terepeken ellátmányt szállítani.

Mire elérkezik az új Defender világpremierjének a napja, a típus a világ legkíméletlenebb pontjain több mint 45 ezer különböző teszten esik át. A Land Rover mérnökei 50°C-ot meghaladó sivatagi forróságban, az északi sark mínusz 40°C alatti dermesztő fagyában, a coloradói Sziklás-hegység 3000 méteres magaslatain vallatták a prototípusok flottáját, hogy meggyőződjenek arról, az új Defender a legkalandvágyóbb ügyfelek kezei között is könnyedén megbirkózik a mindennapok kihívásaival.

„A mindenre kiterjedő szimulációkon és fékpadon végzett teszteken túl 1,2 millió kilométert tettünk meg az új Defenderrel a legváltozatosabb terep- és klímaviszonyok között, hogy biztosak lehessünk abban, minden idők legstrapabíróbb, legkiválóbb terepalkalmasságú Land Rover típusát alkotjuk meg.” – mondta Nick Rogers, a Jaguar Land Rover műszaki fejlesztési igazgatója. „A fantasztikus lehetőség, hogy a prototípust éles helyzetben, a kenyai Borana természetvédelmi területen működő Tusk munkáját támogatva tesztelhetjük, lehetővé teszi mérnökeink számára, hogy a fejlesztési program végső fázisába érve a típus teljesíti minden előzetes elvárásunkat.”

Az új terepjáró közúti alkalmasságát a németországi Nürburgringen működő tesztlétesítményben, terepképességeit az angliai Eastnor felázott földútjain, a Utah állambeli Moab sziklás ösvényein és Dubaj homokdűnéin tökéletesítettük. Így biztosak lehetünk abban, hogy menetképességeiben, kényelmében és vezethetőségében új mércét állít a Land Rover családon belül.

Az új Defendert az Egyesült Királyságban, Gaydonban, a Land Rover világszínvonalú tervező, fejlesztő és tesztlétesítményeiben tervezték és fejlesztették. A Defender a szlovákiai Nyitrán, a Land Rover nemrég megnyitott, ultramodern gyártólétesítményében készül majd.

A Land Rover 15 éve segíti hivatalos partnerként a Tusk Trust vadvédelmi jótékonysági alapítvány munkáját, a világ legelhagyatottabb zugaiba juttatva el biztonságosan a szervezet munkatársait. A tesztprogramra vonatkozó hírt a Land Rover Világnap alkalmából jelentették be. A Land Rover Világnapot minden év április 30-án ünneplik, azon a napon, amikor az eredeti Land Rover 1948-ban bemutatkozott az Amszterdami Autószalonon.