Az NHTSA ADAS NCAP tesztelési szerződést ad a DRI-nek
- A Dynamic Research, Inc. független ADAS-tesztelést végez a következő öt évben
- Az ADAS-tesztelések mennyisége és összetettsége várhatóan jelentősen növekedni fog
- A szerződés odaítélése az ADAS tesztek új sorozatának bevezetése előtt
A National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) ötéves szerződést kötött a Dynamic Research, Inc.-vel (DRI) az Advanced Driving Assistance Systems (ADAS) tesztelésére az új autók értékelési programjához (NCAP).
„Örülünk, hogy zsinórban harmadszor is elnyertük az NHTSA ADAS tesztelési szerződést” – mondta Brian Kebschull, a Dynamic Research, Inc. pályatesztekért felelős alelnöke. „Régóta kialakult kapcsolatunk van az NHTSA-val, és csapatunk nagy tapasztalattal rendelkezik a járművek tesztelésében. Saját vizsgálati létesítményünkkel és berendezéseinkkel kiválóan alkalmasak vagyunk ezeknek a teszteknek a lefolytatására.”
Az ADAS-teszt, amelyet a DRI az NHTSA nevében végez, magában foglalja az ütközésre figyelmeztető, a sávelhagyásra figyelmeztető, az ütközésveszélyes fékezési és a dinamikus féketámogató rendszerek tesztelését. A teszteket egész évben a DRI privát Minter próbaterején végzik majd, amely Bakersfield (Kalifornia) közelében található.
A szerződés időtartama alatt várhatóan egy sor új tesztet vezetnek be az értékelési programba a gyalogos AEB (automatikus vészfékezés), a holttér-figyelmeztető, a holttér-beavatkozó és a sávtartó asszisztens rendszerek értékelésére.
A DRI megalapozott háttérrel rendelkezik a vizsgálati eljárások kutatásában és fejlesztésében. Az NHTSA-val együtt dolgozott a közelgő tesztek kipróbálásán, és javaslatokat tett azok javítására. Ennek eredményeként a DRI csapata már nagy tapasztalattal rendelkezik az új tesztek elvégzésében.
„Az ADAS-technológiák gyorsan fejlődnek, és ennek eredményeként az ADAS-tesztelések mennyisége és összetettsége csak nő” – mondta Kebschull. „A járművek érvényesítése annak biztosítása érdekében, hogy megfeleljenek az előírásoknak, kritikus kihívássá válik az iparág számára. Egyre több speciális felszerelést és tudást igényel.”
A tesztek elvégzéséhez a DRI speciális berendezéseket használ, amelyek közül néhányat házon belül terveztek és fejlesztettek. Ez magában foglalja a Soft Car 360 globális járműcélpontot (GVT), amely egy kis ferdehátú 3D-s ábrázolása, és szinte bármilyen tesztforgatókönyvben használható. A Soft Car 360 a GST Platformmal együtt alkotja a Guided Soft Target (GST) tesztrendszert.
A 22-es modellévben a DRI 64 tesztet hajtott végre 18 különböző járműmodellben. Ez a tesztmennyiség várhatóan növekedni fog a következő öt évben, ahogy az új tesztek életbe lépnek.
A DRI egy bejáratott tesztpálya-üzemeltető, és 2009 óta végzi az NCAP ADAS tesztelését az NHTSA számára Minter próbapályáján. Az új szerződés szeptemberben kezdődik.
A Dynamic Research, Inc.-ről
A DRI, az AB Dynamics Group része, ADAS- és járműdinamikai tesztelési szolgáltatásokat nyújt a kaliforniai bakersfieldi tesztelőhelyről az emberi tényezők kutatási szolgáltatásain és a világelső tesztelési termékek fejlesztésén kívül, amelyeket az NHTSA, az összes főbb OEM-gyártó és az Euro NCAP laboratórium is használ.
Az AB Dynamics vállalatcsoport együttesen olyan integrált megoldás-portfóliót kínál, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy virtuális környezetben fejlesszenek és teszteljenek, a pályán érvényesítsék az eredményeket, majd értékeljék a járműveket a közutakon.