Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Amerikában is tesztelik a Fusion 212 kisrepülőt

Posted on 2022.09.05.2022.09.05. By Teszt Elek

A vállalat pécs-pogányi bázisáról nyolc nap alatt repült az Egyesült Államokba a Magnus Aircraft Zrt. Fusion 212 típusú ultrakönnyű, kétszemélyes, belsőégésű motorral hajtott kisrepülőgépe, hogy bemutatkozzon reménybeli észak-amerikai piacán – közölte a társaság az MTI-vel.

    Ilyen típusú, magyarországi gyártmányú kisrepülőgép még nem teljesített ilyen nagy, több mint ötven repült órás, 8000 kilométeres utat – írták.


    A vállalat történetének első transzatlanti repülésével “a magyar szürkeállományban rejlő potenciálra” kívánták a világ figyelmét felhívni, a landolás után pedig megkezdődik az amerikai piacra is szánt termékük népszerűsítése.
    A repülőgéptípus kategóriájában az elsők között kapta meg azt az engedélyt, amely feltétele az Egyesült Államokban vészhelyzeti manőverek végrehajtására feljogosító tesztek, oktatások végzéséhez.


    A gyártókapacitásának az év végéig várhatóan hatvan százalékát kihasználó, a Pécs melletti pogányi reptéren működő cég közlése szerint a típusból egyelőre egy géppel rendelkeznek, további háromra van megrendelésük, az amerikai piacra évi 24 darabot gyártanának belőle.


    Közleményében a Magnus Aircraft fontos fejlesztései közül kiemelte, hogy egy elektromos meghajtású, eFusion nevű repülőgép megalkotásán dolgoznak az Óbudai Egyetemmel közösen, továbbá a kompozit anyagokból készülő ultrakönnyű Fusion 213 típus piaci debütálása hamarosan megtörténik. Utóbbi repülőgéptípust mind konstrukcióban, mind engedélyeztetésben a pilótaképzés világpiacára tervezik.


    A jelenleg száz, év végétől várhatóan plusz tizenöt főt foglalkoztató társaság közölte: a világjárvány negatív hatással volt a forgalmukra, ennek ellenére kompetenciáikat és kapacitásukat megtartották. Az idei év legnagyobb kihívása az ellátási lánc kiszámíthatatlanságából adódik – írták.


    A pogányi reptéren 2017 és 2019 között kétmilliárd forintos kormányzati támogatással, hatmilliárd forintos beruházással összeszerelő üzemet és kompozitgyárat építő, magyar tulajdonú vállalat közlése szerint a cég 2021. évi árbevétele 850 millió forint, ebből 350 millió forint export volt, 100 millió forintos veszteség mellett. Idén várhatóan a 2021-es bevétel többszörösét éri el a cég és profitot is fog termelni.

Hobbi, Jármű Tags:FUSIÓN 212, MAGNUS AIRCRAFT, MAGNUS AIRCRAFT FUSIÓN 212, Magnus Aircraft Zrt.

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Friss jogosítvánnyal rendelkező fiatal sofőrök közlekedési tudását tesztelték
Next Post: Terápiás alkalmazás tesztelése a daganatok korai felismeréséért

Kapcsolódó anyagok

  • További három hónappal meghosszabbodik a díjmentes kerékpárszállítás tesztidőszaka Jármű
  • Vásárolja meg ezt a LaFerrari prototípust, és élje meg a szuperautó tesztvezető fantáziáit Jármű
  • Mégsincs 60 percnyi türelem, ha nincs érvényes autópálya-matricád?! Jármű
  • Herczig Patrik számára tesztelésről szól az idei szezon Jármű
  • Öt NCAP csillagot kapott a VW ID. BUZZ Jármű
  • Elkészült a zalaegerszegi járműipari tesztpálya irányítóközpontja Jármű
2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Az autógyártók közül a Toyotának van a legtöbb női vásárlója
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit
  • Eredeti alkatrészek gyors és öreg Toyotákhoz
  • Így változik a parkolási rend a PENNY egyes áruházainál!
  • Lezárásokra kell számítani a Puskás Aréna környékén
  • Parov Stelar Debrecenben
  • Egész évben a PENNY-vel főzhetnek
  • Így vészeld át az óraátállítást!
  • Ismét mozikban a Veszett a világ
  • Ezek az idei év fitnesztrendjei
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Újabb füsttesztek a 3-as metró állomásain Jármű
  • Kísérletezési, tesztelési és demonstrációs környezetet biztosítanának Szolgáltatás
  • Ismét elektromos buszokat tesztelnek Budapesten Jármű
  • Jól haladnak a tesztek, november végén elindulhatnak tram-train vonatok Jármű
  • Elégedetten zárult az új MAN Lion’s Intercity LE tesztelése a Volánbusznál Jármű
  • Harminc innovációs javaslat érkezett a szabályozási tesztkörnyezet kialakításához Szolgáltatás
  • Och så kan det vara Szolgáltatás
  • Ingyenes tesztüzemmel indulnak az új buszjáratok Hódmezővásárhelyen Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.