A megtévesztő reklámok ellen is segít a Versenykultúra Teszt
A fogyasztói tudatosság és a gazdasági versenyterület témakörében indított edukatív játékot Versenyben az erő! – Nagy Diák Versenykultúra Teszt néven a DUE Médiahálózat. A teszt nemcsak játék, hanem segítséget is nyújt a mindennapokban, mi több, nyerni is lehet vele.
A hétköznapokban már sokan találkozhattak megtévesztő hirdetésekkel, összehasonlító tiltott reklámokkal, tisztességtelen webáruházi ajánlatokkal. A Versenyben az erő! – Nagy Diák Versenykultúra Teszt segít az ilyen jellegű csalások kivédésében, és még nyerni is lehet vele Az edukatív, szórakoztató tesztet bárki kitöltheti nagyjából 10 perc alatt a www.versenyteszt.hu oldalon, de a nyereményjátékban csak a 14-24 éves kor közöttiek vehetnek részt.
Az online teszt számítógépen és okostelefonon is kitölthető egészen május 12-ig, az ezt követő két fordulón viszont már személyesen kell megjelennie a legeredményesebbeknek. A májusi középdöntőbe kerülő játékosokból tizenkét fő jut el a végső küzdelembe, ahol egy élő kvízműsor során dől el, ki nyeri a fődíjat, egy Samsung Galaxy S9+ telefont.
A tesztet a DUE Médiahálózat készítette a Gazdasági Versenyhivatal támogatásával.
További információ:
IRATKOZZ FEL CSATORNÁINKRA!
- http://facebook.com/tesztalelkemindennek
- http://instagram.com/tesztalelkemindennek
- https://www.youtube.com/channel/UCFlabr40_Sb_slCgYRPWltQ