A Faraday Future dinamikus tesztelést kezd az elektromos FF 91-en
A Faraday Future több mint néhány alkalommal megúszta a halált, és röviddel a gyártási szándékú FF 91 bemutatása után az autógyártó kiadott egy videót, amely bemutatja a jármű dinamikus tesztelését.
A Faraday Future FF 91 alapját a vállalat változó platform architektúrája támasztja alá, és úgy gondolják, hogy egy 130 kWh-s akkumulátorcsomaggal rendelkezik, amely akár 608 km-es hatótávolságot biztosít az EV-nek. Az akkumulátorcsomagból származó gyümölcslé egy elektromos motorokból álló trió, amelyről azt mondják, hogy együttesen 1050 lóerőt termel, vagy 30 lóerővel többet, mint a Tesla Model S Plaid és a Model X Plaid.
The 1st Production-Intent FF 91 Completion – YouTube
Production-Intent FF 91 Dynamic Testing | Faraday Future | FFIE – YouTube
A klip során a Faraday Future Vlad Chioreanu teszteli az FF 91 kezelését a cég alapítójával, Yueting Jiával. Az autógyártó néhány gyorsulási és féktesztet is végez a járműben, és bár nem az a járműtípus, amelynek egy szűk és műszaki kezelőkör körül kell boldogulnia, úgy tűnik, hogy elég jól teljesít. Ezzel együtt van egy tisztességes mennyiségű karosszéria tekercs, ami nem meglepő, figyelembe véve a jármű súlyát.
Bár a Faraday Future most jobb pénzügyi helyzetben van, mint 18 hónappal ezelőtt, az autógyártó jövője továbbra is bizonytalan.
A Faraday Future 2021. július 22-én tőzsdére ment, de részvényei 5,51 dollárra estek, a 16 dolláros csúcsról. Az autógyártó azt állította, hogy az idei harmadik negyedévben megkezdi az FF 91 gyártását, de az autóval kapcsolatos számos kulcsfontosságú részlet továbbra is titokban marad. Egy dolgot tudunk, hogy kezdetben 180 000 dollárért fogják eladni, így valószínűleg nem fogja nagy számban eladni.