A 2023-as Chevrolet Bolt EUV modellt is tesztelték
Az elektromos autók iránti növekvő érdeklődés és az új autók áremelkedése mellett, a Chevrolet Bolt EV és az nagyobb, jobb megjelenésű Bolt EUV a testvérek végre megszerezik a vásárlóktól azt a szeretetet, amelyet megérdemelnek. Felismertük azt a technológiai eredményt és hihetetlen értéket, amelyet a Bolt képviselt ( és még mindig képvisel ) -et, amikor elneveztük az év 2017-es autónk, de az autóvásárlók vagy nem tudtak túljutni a dweeby kialakításán, vagy soha nem vették észre a ( szinte létező ) marketingjét.
Míg a legtöbb vásárló nagyrészt figyelmen kívül hagyta, a Bolt, mint egy finom vörösbor, egyre jobban javult az életkorral. A Bolt EUV 2021-ben indult, több belső térrel, modernabb megjelenés, és lehetőség arra, hogy felszerelje a ma elérhető legjobb kihangosító autópálya-vezetési rendszerrel. Most egy hatalmas árcsökkentés 2023-ra átalakítja azt, ami már jó autó volt elfogadható áron, valódi alkuvá.
A két modell együttes számlálásával a csavarok 2022-ben lesznek a legjobb eladási évük, és a Chevy az idei 44 000-ről 70 000-re növeli a termelést, várva a 2023-as nagyobb keresletet. Nem vagyunk biztosak benne, hogy elég lesz.
Miért Fontos?
Amikor a Chevrolet $ 6300-at lecsökkent a 2023. évi árából, a $ 28,195 Bolt EUV lett a második legolcsóbb EV, amelyet Amerikában értékesítenek – csak a $ 26,595 Bolt EV aláhúzza. Még a teljesen betöltött $ 37 885 Bolt EUV Premier, amelyet teszteltünk, lopásnak érzi magát ezekben a vad időkben. Az átlagos EV 2022 júliusában több mint $ 66 000-nél eladták, Kelly Blue Book szerint. Az alacsony ár ellenére minden Bolt EUV versenyképes 247 mérföld távolságban van, és egy 200 mérföldes — valós autópálya-tartományt mértünk annyira, hogy spontán kirándulásokra kerüljön sor anélkül, hogy később ( nyilvános töltőállomást kellene keresnünk.
Ha az autógyártók és a törvényhozók valóban szeretnének látni egy elektromos autót minden amerikai autópályán és parkolóhelyen, akkor sokkal több EV-re lesz szükségünk, mint például a Bolt EUV.
A Bolt EUV a fejlett járművezetői segítségnyújtási technológiát is demokratizálja. A $ 2200 esetén a GM opcionális Super Cruise rendszere lehetővé teszi a felügyelt kihangosító vezetést több mint 400 000 mérföldnyi amerikai és kanadai autópályán. Ez egy töredéke annak, amit a Tesla a teljes önvezetési képességéért számít fel, amely kezét igényli a kormányon, és mégis kevésbé megbízható, mint a GM technológiája. Felhívjuk figyelmét, hogy három év elteltével a Super Cruise használatához jelenleg egy OnStar előfizetés ( havonta $ szükséges.
Előnyök: Amit Szeretünk
Ez a kis kereszteződés kellemesen meglepni fogja azokat a vásárlókat, akik megszokták a zajos, asztmás négyhengeres és gumiszerű, folyamatosan változó sebességváltókat a gazdaságos autóikban és a kompakt SUV-kban. Magabiztosan 6,7 másodperc alatt 60 km / h sebességre gyorsul, és csak a külvilágtól származó, elhallgatott morgással siklik le az útról, és bejut a kabinba. Minden EV természetesen csendes, de a Bolt előnye a szilárd építési minőség. A csíkokat, a csörgőket és a nyikorgásokat szinte csendes elektromos autóban nagyítják, ám még Michigan ütött útjain sem a Bolt, amelyet vezettünk, nem pislogott.
A Bolt EUV Premier berendezésébe bevitt kiterjedt technológia megerősíti az értékjavaslatot. Tartalmazza az első és a hátsó parkoló érzékelőket, egy éles 360 fokos kamerarendszert és egy visszapillantó tükröt, amely videó-adagolást jeleníthet meg, amikor a rakomány vagy az utasok blokkolják a nézetet. A 10,2 hüvelykes infotainment képernyő intuitív, függetlenül attól, hogy a vezeték nélküli Apple CarPlay és az Android Auto képességeket használja-e vagy sem. Vannak olyan luxus is, mint a fűtött és szellőztetett első ülések és a fűtött hátsó ülések.
Nagyra értékeljük azt is, ami nem a Bolt. Ez nem állapot szimbólum vagy erényjelző vásárlás. Nem drága. Ez nem egy ígéret, amely mindig egy évvel távol van a termeléstől. Ez nem igazítja véleményét a világ leghangosabb milliárdos véleményével. Ez egy szokatlan autó a vakmerő emberek számára, akik értékelik a hatékonyságot, mind az energia felhasználásának, mind pedig a pénzük felhasználásának szempontjából.
Hátrányok: Amit Mi Nem Szeretünk
Sok vásárló számára a Bolt EUV két kulcsfontosságú ok miatt soha nem lehet több, mint egy második autó. Először is, még egy nagyobb csavar még mindig kis jármű. Amikor a Chevrolet kinyújtotta a Bolt EV-t az EUV-be, ez több helyet adott a hátsó ülésen utazók számára, de a kompakt rakományt nem tette nagyobbá. Van elég hely egy babakocsihoz vagy élelmiszerboltokhoz, hogy egy hétig négyes családot tápláljanak, de mindkettőt egyszerre kell vontatni. Számos Toyota RAV4, Honda CR-V és Chevrolet Equinox sofőr korlátozottan érzi magát a tárolóhely hiánya miatt.
A másik probléma: A Bolt jég DC gyors töltési sebessége gyakorlatilag lehetetlenné teszi azokat a közúti kirándulásokat, amelyek feltöltését igénylik a rendeltetési hely eléréséhez. A Bolt EUV mindössze 35 mérföldnyi autópálya-vezetési távolságot adott a gyors töltési teszt első 15 percében. A Hyundai Ioniq 5, az egyik leggyorsabban töltő EV az úton (és az Év 2023-as SUV-ja), 138 mérföldre rakva ugyanabban az időszakban.
Ó, és a kerekeken lévő piros csíkok és a tükörsapkák, amelyek a $ 495 Redline csomagban szerepelnek, abszurd. Ilyen dolgok miatt senki sem gondolja, hogy jó vagy, Chevy.
Noha figyelembe kell venni néhány helyet és a töltési hiányosságokat, összességében véve, a 2023-as Chevrolet Bolt EUV nem csupán egy EV — alku, hanem egy autó alkuja is.
motortrend.com/google fordító