vodafon* teszt 2.0 – Ügyfélszolgálatból IS bukta!

Igen, vodafon és nem Vodafone!
Csupa kisbetűvel, ráadásul helytelenül leírva, ugyanis a “szolgáltató” hitványabb, mint azt Nemecsekről bárki is gondolta valaha.*

Három nappal korábban írtunk már egy rövidke szösszenetet a vesszős cég zsarolásáról.
(„Vesszős cég?
Hát, a logó is csak egy elb*szott vesszőre hajaz…”)

Észrevételeinket természetesen elküldtük a cég ügyfélszolgálatának, valamint vezetőinek is.

Az ügyfélszolgálat a bejelentésre az alábbi automatikus üzenetet küldte válaszként.
(A további címzettektől semmilyen reakció nem érkezett.)

Kedves Ügyfelünk!

Köszönjük megkeresésedet! Ügyintézőnk a lehető leghamarabb, de legkésőbb 48 órán belül felveszi veled a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben.”

Nos, nem igazán kedves vodafon*!

Nem!
Az eltelt három napban – ami, ugye, nem 48 óra – nem sikerült az ügyintézőtöknek felvenni velem a kapcsolatot semmilyen formában!

Oké, az felsorolhatjuk pozitívumként, hogy legalább egy robotizált válaszlevelet sikerült beállítaniuk a cég informatikusainak!

A hiba csupán annyi, hogy a 48 órán belül történő kapcsolatfelvételről elfelejtettétek értesíteni az ügyfélszolgálaton dolgozókat.

Oké, ne legyünk igazságtalanok!

Igen, mi is gondoltunk arra, hogy a minősíthetetlenül fos szolgáltatás miatt tuti maximálisan le vannak terhelve az ügyfélszolgálati munkatársak.

Ezzel kapcsolatban javasolnánk, hogy vegyetek fel még embereket, mert egy automatikus válasz, nem ügyfélkezelés!

„Veled a lelkem féktelen,
Vodafone a székletem!’