vodafon* teszt 2.0 – Ügyfélszolgálatból IS bukta!
Igen, vodafon és nem Vodafone!
Csupa kisbetűvel, ráadásul helytelenül leírva, ugyanis a “szolgáltató” hitványabb, mint azt Nemecsekről bárki is gondolta valaha.*
Három nappal korábban írtunk már egy rövidke szösszenetet a vesszős cég zsarolásáról.
(„Vesszős cég?
Hát, a logó is csak egy elb*szott vesszőre hajaz…”)
Észrevételeinket természetesen elküldtük a cég ügyfélszolgálatának, valamint vezetőinek is.
Az ügyfélszolgálat a bejelentésre az alábbi automatikus üzenetet küldte válaszként.
(A további címzettektől semmilyen reakció nem érkezett.)
„Kedves Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresésedet! Ügyintézőnk a lehető leghamarabb, de legkésőbb 48 órán belül felveszi veled a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben.”
Nos, nem igazán kedves vodafon*!
Nem!
Az eltelt három napban – ami, ugye, nem 48 óra – nem sikerült az ügyintézőtöknek felvenni velem a kapcsolatot semmilyen formában!
Oké, az felsorolhatjuk pozitívumként, hogy legalább egy robotizált válaszlevelet sikerült beállítaniuk a cég informatikusainak!
A hiba csupán annyi, hogy a 48 órán belül történő kapcsolatfelvételről elfelejtettétek értesíteni az ügyfélszolgálaton dolgozókat.
Oké, ne legyünk igazságtalanok!
Igen, mi is gondoltunk arra, hogy a minősíthetetlenül fos szolgáltatás miatt tuti maximálisan le vannak terhelve az ügyfélszolgálati munkatársak.
Ezzel kapcsolatban javasolnánk, hogy vegyetek fel még embereket, mert egy automatikus válasz, nem ügyfélkezelés!
„Veled a lelkem féktelen,
Vodafone a székletem!’