Vége felé közelít a Rolls-Royce Spectre tesztelése
Rolls-Royce halad a Specter fejlesztési programjával, amely a történelem legszigorúbb. A dél-afrikai meleg időjárási teszteket követően az autógyártó új fényképeket tett közzé első EV-gyártásáról, és betekintést adott nekünk a részletek rendkívüli figyelmébe.
Dél-Afrikában a Rolls-Royce Spectre az Északi-foki Augrabies-től a Nyugat-Fokföld francia sarkához vezettek, áthaladva a “ kavicsos, porral teli kanyargó országúton, és szennyeződés ”, és valódi képekkel áldja meg minket az aranyra festett nulla kibocsátású fenségéről. Noha ezek tagadhatatlanul hűvösek, a túlmérnöki történetek vonzták a figyelmünket.
Míg a mainstream autógyártók általában az alvázra és az erőátvitel beállítására összpontosítanak a jövőbeli gyártási modellek tesztelési programjai során, a Rolls-Royce mindig egy lépéssel tovább lép. A felfüggesztés Magic Carpet Ride tökéletesítése után a mérnökök érdekesebb részletekre fordították figyelmüket. Hidd el vagy sem, elvégezték a “ részletes elemzését a napfény expozíciójának és típusainak globális tartományáról, hogy biztosítsák a színminőség ” konzisztenciáját az infotainment érintőképernyőn, a digitális műszercsoporton, a környezeti világítás, sőt a pocsolya lámpáiban is, amelyek csak az ajtók kinyitásakor láthatók.
Ezenkívül a Specter 17 hangszórójú hangrendszerét már finomhangolták a laboratóriumban, de a Rolls-Royce arra késztette alkalmazottait, hogy hallgassanak egy speciálisan kurátus lejátszási listát, amely dalok széles skáláját fedi le Dél-Afrikában, így a rendszert valós körülmények között lehet tesztelni. Lenyűgöző dolog az, hogy átmentek ezen a folyamaton annak ellenére, hogy a hangminőség javulását az előző beállításhoz képest “ frakcionált ” -nek nevezik.
Ennél is fontosabb, az EV vezetése után -40 ° C ( -40 ° F ) -ig a sarkkörön egészen 50 ° C ( 122 ° F ) Dél-Afrikában, a mérnökök képesek lesznek a tömítőanyagok végső beállítására, minden körülmények között biztosítva az optimális aeroakusztikus teljesítményt. A zajról beszélve, a Rolls-Royce megvizsgálta az önzáró edzőajtók bezárásának sebességét, így a “ tökéletes pozitív zajszintet generálják ”.
A részletekre való figyelem másik példája az 1500 óra, amelyet a regeneráló fékrendszer érzésének finomítására töltöttek, ami problémát jelenthet első alkalommal az EV tulajdonosok. Ne feledje, a Specter a luxus építészetén alapszik, a teljesen elektromos hajtómű 577 lóerővel ( 430 kW / 585 PS ) és az akkumulátor lehetővé teszi a 323 mérföldes ( 520 km ) nulla emissziós tartományt.
1,2 millió mérföldnyi tesztelés és számolás
A Rolls-Royce Spectre 2021-ben kezdte meg a tesztelést, és már fejlesztésének kb. 80% -át befejezte. Az EV 2 millió km-t tett meg ( 1,2 millió mérföld ) a teljes 2,5 millió km-ből ( 1,6 millió mérföld ), ami olyan, mintha hatalmasan körüljárná a Földet 62-szer. A tesztelés utolsó 500 000 km-es ( 310 685 mérföld ) a “ életmód elemzésére ” összpontosít, ami azt jelenti, hogy az autó “ szuper luxus helyzeteken ” megy keresztül, amelyek a leggazdagabb Rolls-Royce ügyfelekre jellemzőek.
A Rolls-Royce szerint a Specter tesztelési programja majdnem 400 éves normál használat után megismétli, biztosítva, hogy a tulajdonosoknak legalább életük során ne legyenek problémák az autóval –. Ha kíváncsi, a Specter első szállításaira 2023 vége felé kerül sor.
carscoops & google fordító