Tesztúton kapták lencsevégre az elektromos SsangYong/KG Mobility Torres modellt
Koreai autógyártó SsangYong Motor új tulajdonban van, és hamarosan átnevezik a KG Mobility-re, tehát nem meglepő, hogy a jövőbeli modellek fejlesztése újra megindult. A Carscoops kémfotósa elkapta a teljesen elektromos hajtáslánccal ellátott SsangYong Torres álcázott prototípusát, amely várhatóan ebben az évben debütál.
A teljesen új SsangYong Torres 2022 júniusában vezették be, mint egy robusztus megjelenésű kompakt SUV-nyílás a Korando és a Rexton. Az ICE-hajtású változat turbófeltöltéssel ellátott, 1,5 literes négyhengeres benzinmotorral van felszerelve, amelyet hatfokozatú automatahoz párosítanak, opcionális 4WD-vel. A vállalat azonban most egy teljesen elektromos verzión dolgozik, amely kibővíti vonzerejét és kibővíti a célcsoportot.
A prototípus mindkét végén álcázással rendelkezik, így nem igazán láthatjuk a vizuális frissítések mértékét. Valószínű, hogy az elektromos Torres átalakított első lökhárítóval rendelkezik, kisebb bevitellel, valószínűleg megtartva a Jeep stílusú rácsot és a vékony LED-es fényszórókat. A profil nagyrészt változatlannak tűnik, bár a vállalat új könnyűfém kerekeket is hozzáadhat. Hátul a kipufogócső és az EV-specifikus jelvények kihagyását adottnak kell tekinteni. A hátsó lökhárító alatt alatt egy alattomos fénykép feltárja a padlóra szerelt akkumulátort, amely elkerülhetetlenül csökkenti a SUV szabad magasságát.
Érdekes módon a prototípus belseje különbözik a Torres-től, a digitális műszercsoportot és az infotainment képernyőt ugyanabba a panelbe integrálva. A kormánykeréknek továbbra is van a SsangYong emblémája, amelyet helyettesíthet a hamarosan megjelenő KG Mobility márkanév, így ez az első modell, amely ezt a kezelést kapja.
Nincs információ az elektromos Torres műszaki specifikációjáról, de a modell megoszthatja a hajtóművet a kissé kisebbekkel Korando e-Motion. Ez utóbbi egyetlen elektromos motorral van felszerelve ( FWD ) 190 lóerő ( 140 kW / 190 PS ), míg a 61,5 kWh-os akkumulátora ( 55,3 kWh használható ) jó a 340 km-es WLTP-tartományhoz ( 211 mérföld ). Még látni kell, hogy a vállalat frissíti-e ezeket az új modell specifikációit.
A SsangYong (, vagy mondjuk, hogy a KG Mobility ) Torres EV várhatóan 2023-ban debütál. A teljesen elektromos SUV-t valószínűleg a külső exportpiacokon kínálják Korea, beleértve Európát és Ausztráliát.
CarsCoops & google fordító