Teszek rátok magasról
Lexus NX 300h teszt
Tempomat 132-re, klíma 22,5 fokra állítva (soha nem használom így), halad a belső sávban a jómódban élő 40-es az autópályán. Pénzét az eszével a tudásával a kitartásával szerezte tisztességesen az autója Lexus NX 300h.
Vehetne bármit de Ő a veleszületett józan eszére hallgatva vett Lexus-t.
Sokat beszélt a haverokkal az autókról munka után borozás közben, nem szólt bele inkább figyelte a többieket, infókat gyűjtött az új autó vásárláshoz hiszen le kellett már cserélni a régi limuzint valami újra.
Azt tudta, hogy SUV kell, mert az divatos azt is, hogy a nagy német presztizs márkák autói über jó teljesítményűek de a haverok elkotyogták, hogy sokat költenek szervizre.
Vett tehát egy Lexus NX300h-t F-sport felszereltségben.
Szóval nézi a többi autóst akik „földönfutó” autóban haladnak, sokuknak az ablak leeresztve mert nincs klímájuk, Ő meg azt sem tudja honnan jön a friss hűvös fuvallat az automata klímából, de huzatot nem érez.
Elnéz felettük élvezi a tájat mivel nem zavarja semmi, sem szélzaj, sem gördülési zaj, hihetetlen csend van az autóban.
Villogva feltűnik mögötte egy „NSZK” presztizs SUV nagy tempóval, higgadtan lehúzódik mosolyog magában.Te szerencsétlen ülsz a drágább autódban mert meg kell a szomszédnak mutatni, hogy telik rá, de dízelt vettél alapő felszereltségben, mert sóher vagy! 🙂 Kormol szépen nagy gázra , mert már pár ezer után kezd kifeküdni a sz*r, Ő meg sztoikus nyugalommal halad meglepően alacsony fogyasztással a fedélzeti számítógép adatai szerint.
Most akkor pár szót arról kinek is ajánlanám a Lexus NX 300h modellt.
Annak aki szereti a luxus kiszolgálást egy autóban úgy, hogy nem nézik drogdilernek, sem személyi edzőnek (tudjátok akik lányokat futtatnak) sem etnikumnak sem stb… 🙂
Arra használod amire egy SUV-t használni kell! Utazol vele, nem akarsz Colin Mcrea lenni mert ez a kategória nem az az autó. Bízhatsz az alacsony fogyasztásban, az alacsony szerviz költségben, a maximális luxusban.
Mit tudnak a németek jobban?
Csupán a „presztizst” amit most a dízel motorokkal éppen nagyon csúnyán elbuknak 🙂
Forma?
Szubjektív dolog nekem tetszik akinek nem vesz majd mást.
Technika?
Nincs most a piacon ettől kifinomultabb.
Belső?
A konkurencia sem nem jobb, sem nem rosszabb.
Menetdinamika?
A német dízelek lehet, hogy gyorsabbak – amit 100 000 szituációból ‘eccer” használsz ki -, de a katalógus adatok egy sör mellett menőzve nagyon jó alap a páváskodra.
Szervizköltség?
Na itt kihúzhatod magad a sör/bor/pálinka mellett a haverok előtt mert nem hiszik el, hogy szinte nincs.
Írhatnék az autóról órákon keresztül de csak ömlengenék és nem lenne hiteles. Próbáld ki és érteni fogsz!
Ja, hogy te is olvastad egy „el”ismert autós portálon, hogy a CVT váltó bőgeti a motort? Mondtam már, próbáld ki mert ha már automata váltó akkor tök mindegy, és a CVT nem ránt!
Sem picit, sem nagyot, nem úgy mint bármilyen más váltó.
Na, erről majd egyszer írok 🙂