Semmi majomkodás! Webáruház villámteszt

Akik figyelik az oldalt, követik a Teszt a lelke mindennek bejegyzéseit a facebook-on, instagramon, láthatják, láthatták, hogy az emaki webáruházzal jó kapcsolatot ápolunk

Mivel mostanáig úgy dolgoztunk együtt, hogy elhoztunk próbára különböző eszközöket (vízforraló, gyümölcsprés, hajszárító, gimball, akciókamera, hangszóró, asztali lámpa – a teljesség igénye nélkül) majd azokról írtunk rövidke beszámolót, de magát a vásárlást nem próbáltuk ki élesben, ezért úgy döntöttünk, titokban – inkognitóban – teszteljük ezt a folyamatot.

Mivel a kert egy részén néhány héttel ezelőtt füvesítettünk és a sok eső, valamint a napsütés megtette hatását és igen intenzív gyarapodásnak indult a gyep, eljött az ideje, hogy fűnyírót teszteljünk.

Korábban már írtunk benzines és robotfűnyíróról is, így ezúttal egy elektromos eszközre gondoltunk.

De, ma nem a gyepnyírás, hanem a gép beszerzése a lényeg!

Szóval, azzal kezdődött, hogy az elhatározást tett követte és csütörtökön délután 15 óra körül elkezdtem keresgélnii az emaki webáruházban.
Ki is néztem két-három, megfelelőnek tartott gépet és azok linkjeit átküldtem a „meszendzseren” a páromnak.
Rövidke egyeztetést követően megszületett az elhatározás és indulhatott az internetes vásárlás.

Edina délután fél 4 után adta le rendelését az emakin.
Hamarosan jött is a visszaigazolás, illetve az értesítés, hogy akár már pénteken ki is szállíthatják Gödöllőre a gépet.

„Majd meglátjuk. Az sem baj, ha csak hétfőn érkezik.” – gondoltuk és ezzel le is tudtuk aznapra a dolgot.

Pénteken reggel valamivel fél 8 előtt indult Gödöllőre a párom.
Alig hajtott el kocsival, már küldött is egy üzenetet, hogy kapott egy értesítést és aznap 10-14 között várható a megrendelt fűnyíró érkezése.

„Ez gyors lesz. Szombatra úgysem mond annyi esőt” – válaszoltam 😀

Mivel mindkettőnknek zsúfolt, tartalmas, munkával teli napja volt a péntek, egészen addig nem is kommunikáltunk a kerti gépről, amíg Edina haza nem érkezett.
Amikor megállt a ház előtt, megkért, hogy vegyem ki a kocsiból a masinát.

Beszámolt arról, hogy a GLS szállította Gödöllőre a megrendelt terméket és a futár volt olyan kedves, hogy egyből az Ő céges kocsijába tette be azt – hogy ne kelljen a lánynak emelnie.
Az ígérteknek megfelelően valamikor 13 óra magasságában landolt a kis elektromos gép a gödöllői célállomáson.

Ez ugyebár azt jelenti, hogy kevesebb, mint egy nap alatt le is zárult az egész vásárlási folyamat.

Szuper!

A fűnyíró egyébként aznap még csak az előszobában landolt, de másnap reggel nyílt a doboz és össze lett szerelve a kisgép, hogy elkezdjük annak tesztelését is.

https://www.instagram.com/p/CB8O4YCBo9j/?utm_source=ig_web_copy_link

Az viszont már egy másik sztori!
(Hamarosan olvasható lesz a honlapon)

Most még annyi, hogy a jótállási jegy/garancia, illetve a számla a termék csomagolásában volt elhelyezve – ezzel is biztosítva, hogy azok még véletlenül se keveredhessenek el a szállítás során.

Végül, azzal zárjuk, hogy a tapasztalatunk szerint az emakinál nem majomkodnak, hanem nagyon gyorsan teszik a dolgukat, hogy a megrendelt termékek mielőbb a megrendelőhöz kerüljenek!

Imádtuk!

SZERINTETEK, MELYIK WEBÁRUHÁZ LEGYEN A KÖVETKEZŐ TESZTALANY?!