Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Nem fini, Ti szolgáltatás!

Egy valamire bármit is adó cégnek ma már kötelező a legnagyobb közösségi oldalon is jelen lennie.

Noha a Nissan az Infiniti almárkáját szinte teljesen kivezette Európából, hazánkban elérhető maradt a márka.
Igaz, a Váci úti szalonból az M3-as bevezetőjéhez költöztették az értékesítést…

A Facebook-on bőszen hirdet a márka…
Egy ilyen „poszt”-ról jutott eszünkbe, hogy hosszú évek után ismét felvesszük a kapcsolatot a céggel, mert arra gondoltunk, megérne az Infiniti újra egy próbautat – és egy cikket.

Éppen ma egy hete, hogy írtunk a közösségi oldalon üzenetet.
Pontosabb „arra kattintottunk”, hogy tesztvezetésre jelentkeznénk.
Fél órán belül jött is a reakció, amelyben azt kérdezték, melyik modelljük érdekel bennünket.

Válaszoltunk, hogy évekkel ezelőtt volt lehetőségünk már kipróbálni hosszabban is az akkori aktuális autókat, most a friss modellekről készítenénk anyagot.

Teltek az órák, múltak a napok…
Teltek, múltak, de egy hét alatt nem sikerült megszülnie a cégnek a választ.

Ezért, ismét mi ragadtunk klaviatúrát és szépen megköszöntük a „kimerítő választ és segítséget”.

Azt nem tudjuk, hogy mi lett volna abban az esetben, ha épp’ autóvásárláson gondolkodtunk volna…

Azt viszont tudjuk, hogy ez a hozzáállás nem fini, Ti!

Mert az érdeklődők – talán – jogosan várhatnák el, hogy legalább válaszra legyenek méltatva!

Tanuljatok szolgáltatás, ügyfélkapcsolatot a Toyotától!

https://tesztalelkemindennek.hu/2020/09/23/a-toyota-akkor-is-segit-ha-sik-hulye-vagy/