Már tesztelik a középmotoros Hyundai RM19-et (Fotókkal, videókkal)
A Los Angelesi Autoshow-n debütált az RM19-es, amit közben (többek között) a Nürburgringen is tesztel a gyártó.
Az RM19 „Racing Midship” sportkocsi prototípusa a jövő N márkájú termékeinek fejlesztési platformjaként szolgál. A Hyundai RM19 legfontosabb jellemzője, hogy motorja közvetlenül a kétüléses kabin mögött helyezkedik el.
A hátsókerék-hajtással kombinálva ez állítólag „szuperautó szintű kormányzási egyensúlyt és alacsony poláris inerciális nyomatékot nyújt”.
A négyhengeres, 2.0 literes, turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotor 390 lóerővel és a TCR autókból származó hatsebességes szekvenciális sebességváltóval 4 másodpercen belül repíti 100 km/órás sebességre a “vasat”.
A Hyundai és a Rimac Automobili – a közelmúltban kötött – stratégiai partnerségnek köszönhetően a két vállalat szorosan együttműködik a nagy teljesítményű elektromos és FCEV erőforrások fejlesztésében.
Az RM19-es ebben a programban is főszerepet kaphat a tesztelések során.
A Hyundai Motor Group 2025-ig 44 környezetbarát modell bevezetését tervezi, néhányuk az N teljesítményosztályból származik majd.
KÖVESS BENNÜNKET A FACEBOOK-ON IS, HOGY NE MARADJ LE SEMMIRŐL!