Már a Vodafone is unja a felhasználók folyamatos panaszait
Korábban már jeleztük, hogy „Vodafone a székletem” – ahogyan azt a reklámjukban is megéneklik.
Abba már beletörődtek az egykori UPC-s ügyfelek, hogy nem számíthatnak normális szolgáltatásra, amióta a „vesszős cég” átvette a „hatalmat” felettük.
Az, hogy havonta legalább egyszer lehal a médiabox, nem újdonság.
Mint ahogyan az em, hogy háromhavonta ki is kell cserélni a beltéri eszközt, miután alkalmatlan a dolga elvégzésére.
A rengeteg ügyfélpanaszt, telefonálást, üzenetet maga a cég is nagyon megunhatta és egy rövidke üzenetben kéri a felhasználókat, hogy az ügyfélszolgálat terhelése/keresése helyett inkább maguk próbálják orvosolni a hibát.
„Kedves Ügyfelünk! Ha a Vodafone TV médiaboxod müködésében hibàt tapasztalsz, àllìtsd alaphelyzetbe a boxot: 1) kapcsold be a boxot, 2) nyomd meg a MENÜ/Hàzikò gombot a tàvirànyìtòn; 3) vàlaszd ki a „Beàllìtàsok” menüt (fogaskerék jel); 4) vàlaszd ki a „Vodafone Mediabox Beàllìtàsok” menüpontot; 5) vàlaszd ki az „Alaphelyzetbe àllìtàs” menüpontot, ìrd be a PIN kòdod (alapértelmezetten 0000), 6) vàrd meg, amìg a box csatornakeresése lefut. Felvételeid vàltozatlanul megmaradnak! Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk!”
“Veled a lelkem féktelen,
Vodafone a székletem!’