Közös tesztben mérték össze az Enyaq iV és az elektromos repülőgép tudását
A Škoda szerint hamarosan minden közlekedési eszköz esetében valósággá válhat a zéró károsanyag-kibocsátású utazás. Ennek apropóján a cseh autógyártó az Enyaq iV-vel és a világ első teljesen elektromos repülőgépével prezentálta az utazás lehetőségeit szárazföldön és levegőben.
Az elektromos repülés élvonalába tartozó Pipistrel Velis Electrónak jelenleg csupán két repülőképes példánya van az Egyesült Királyságban. Azt remélik, hogy a fenntarthatóság jegyében hamarosan gyökeresen megváltozik a repülés arculata. Annak érdekében, hogy bemutassák az elektromos közlekedés fejlődését, és hol tart jelenleg az elektromos járművek technológiája, az Enyaq iV és az elektromos repülőgép tudását egy közös tesztben mérték össze.
A 82 kilowattórás akkumulátorpakk révén a Škoda villanyautója 532 kilométeres hatótávra képes. Ezzel szemben a Velis Electro 21 kilowattórás csomagja mindössze 45 percnyi repülési időt – 200 kilométernyi távot – biztosít. A repülő 60 kilowattos teljesítményű villanymotorja 180 kilométer/órás végsebességet tesz lehetővé.
>>”>A gazdaságosság az egyik terület, ahol mindkét jármű >>>