Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Így teljesített a jávorszarvas-teszten az Opel Insignia

Már csak Európában érhető el az Opel felső-középkategóriás modellje.


A General Motors megszüntette az Opel Insignia forgalmazását az Egyesült Államokban, ahol a modell Buick Regal néven futott. Európában viszont továbbra is elérhető a cég utolsó, GM-platformra épülő autója. 

Az Insignia utoljára 2019 decemberében esett át egy alapos ráncfelvarráson, és továbbra is a D-szegmens egyik legnépszerűbb autójának számít, bár az elmúlt években az érdeklődés jelentősen megcsappant a felső-középkategória modelljei, mint az Audi A4 vagy a Volkswagen Passat iránt. Ettől függetlenül az Insignia továbbra is a zászlóshajónak számít az Opel kínálatában és érdekes látni, milyen jól teljesít a jávorszarvas-teszten.

A török újságírók egy 1,5 literes, dízelmotoros Insigniát használtak a kikerülési manőver végrehajtásához. Ebben az autóban egy 122 lóerő és 300 newtonméter leadására képes motor dolgozik. Ezt a teljesítményt egy hatsebességes manuális váltó segít eljuttatni az első kerekekre. Az 1540 kilogrammos autó alatt Bridgestone Turanza T005s abroncsokba bújtatott 18 colos kerekeket találunk. 

Az ideálisnak tekinthető, 35 fokos hőmérséklet mellett megtartott tesztnek az Insignia 78 kilométer/órás tempóval futott neki, és végig rendkívül stabilan, kiegyensúlyozottan viselkedett, és az elektronikus menetstabilizálónak csak minimálisan kellett beavatkoznia. Valójában még az tesztelőket is meglepte az eredmény. Ugyanilyen jól teljesített 80 kilométer/órás sebességnél, az egyetlen különbséget csak az jelentette, hogy az ESP hamarabb lépett működésbe.

És hogy mekkora volt a legnagyobb tempó, amit az Insigniának sikerült elérnie a teszten? Az alábbi videóból kiderül:

Weboldalunkon is elérhetőek a Opel modelljei. Amennyiben szeretnél valamelyikről részletesebb információt kapni, keresd kollégánkat telefonon vagy e-mailben!

Motor1