Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Herczig Norbert és Ferencz Ramón túl az idei első teszten

Túl van az idei első teszten a MOL Racing Team két versenyzője Herczig Norbert és Ferencz Ramón. A rali Európa-bajnokságon induló páros Bakonyoszlop község mellett ült ismét a Volkswagen Polo GTI R5-be.

„Nagyon hosszú volt a téli szünet. Nekünk ilyenkor jön el a karácsony, amikor kezdődik az idény és beülhetünk a versenyautóba.” – kezdte a pilóta Herczig Norbert, aki 2018-ban a Mikulás Ralin már kipróbálhatta az új Volkswagen Polót.

„Azt gondolom, hogy ugyanott folytattuk az ismerkedést a kocsival, ahol tavaly abbahagytuk, jó úton haladunk. De a három hónap szünet után akklimatizálódni kellett ismét a tempóhoz, a féktávhoz, erre ez a teszt tökéletes volt.” – folytatta Herczig, aki közel 200 km-t vezethette már az új versenyautót.

„Ha az Eb-menőket nézzük, akkor ez nem számít túlságosan soknak, hiszen ott egy teszt alatt mennek 200-250 km-t, de magyar viszonylatban ez jónak számít és még …

IRATKOZZ FEL CSATORNÁINKRA!

https://tesztalelkemindennek.hu/2019/03/08/folytatodik-az-ic-kocsik-utasforgalmi-tesztuzeme/