Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Fernando Alonso tesztelhette először élesben az új Toyota Hiluxot

Fernando Alonso a Dakar Rallyra való felkészülés közben az új 2020-as Toyota Hiluxot is tesztelte: az élete első Dakarján szépen helytálló kétszeres F1-világbajnok pilóta egészen a tűréshatárig hajszolta a legendás pickup legújabb generációját a kőkemény terepen. Azt már most tudni lehet, hogy a vadonatúj Toyota Hilux egy új és erős 2,8 literes motort és még tovább tökéletesített futómű-geometriát is kapott.

Miközben tavaly Spanyolországban a 2020-as Dakarra edzettek, Fernando Alonsónak és Marc Comának arra is lehetőségük nyílt, hogy kipróbálják az új 2020-as Toyota Hilux prototípusát, és összehasonlítsák a rallyhoz átépített TOYOTA GAZOO Racing Hilux versenygéppel, ami célba repítette őket legelső közös Dakar-futamukon, a világ egyik legkeményebb autóversenyén. A világ kedvenc pickupjának legújabb változatában egy új, erőteljes 2,8 literes motor és új futómű-geometria gondoskodik arról, hogy az autó továbbra is azt a minőséget, strapabírást és megbízhatóságot kínálja, ami világszerte legendává avatta a Hiluxot.

A Hilux igazi ikonnak számít, és én mindig is nagy rajongója voltam. Nekem már első pillantásra nagyon megtetszett az új modell, amit kifejezetten izgalmas dolog volt tesztelni ebben a kemény környezetben, egy rallyszakaszon, és elmenni vele a végső határokig. Az új 2,8 literes motor nagyon jónak tűnik, és az új felfüggesztést is remeknek éreztem. Ez az autó még akkor is komfortos, ha egészen a végletekig meghajszoljuk. Azt hiszem, az új Hilux tényleg legyőzhetetlen lesz.”– fogalmazott Alonso miután alaposan meghajszolták az autót a rallygépek számára kialakított murvás-földutas speciál szakaszon.

A különleges tesztvezetést a TOYOTA GAZOO Racing Dakar Rally Team szervezte, kifejezetten a TOYOTA GAZOO Racing alapfilozófiájának szellemében, ami így szól: ‘alkossunk egyre jobb autókat’. A próbára akkor került sor, amikor Fernando, a Le Mans 24 kétszeres győztese, a FIA Hosszútávú Világbajnokság címvédő bajnoka, a Formula 1 kétszeres világbajnoka és a Daytona 24 győztese, illetve Marc, a Dakar Rally ötszörös motorkerékpáros győztese és a FIM Cross-Country Rally hatszoros világbajnoka éppen intenzív felkészülési programjukat folytatták a 2020-as Dakar Rallyra, ahol a páros összesítettben a tiszteletre méltó 13. helyezést szerezte meg a Toyota Hilux versenyautóval – méghozzá mindjárt életük legelső közös Dakar-futamán.