Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Első teszten a 2023-as Kia EV6 GT-Line RWD

Mivel ESÉLYÜNK SINCS, hogy egyáltalán a közelébe kerüljünk a modellnek, a motortrend tesztjét osztjuk meg Veletek…

KIA PODCASTJAINK >>>

Nem gyakran várjuk a kevesebb egy jó sportos jármű hatékony változata, de szívesen megkaptuk a kezünket a Kia teljesen elektromos EV6. Azért teljeskerék-meghajtású EV6 GT-Line bebizonyította, hogy örömmel farok boldog, és az 576 lóerős AWD GT verzió önmagában egy csúszó szörnyeteg. De éppen így történik, hogy a kevésbé erős EV6 egyetlen motorja a megfelelő kerekekhez van rögzítve, a hátsó kerekekhez.

IDE IS JUTOTT MÉG NÉHÁNY KAPCSOLÓDÓ PODCAST >>>

Tehát hevedert az időmérő eszközön, és ne feledje, hogy az előttünk álló útról a legjobb kilátás nyílik az oldalsó ablakokon keresztül.

A számok előtt néhány szám: Kipróbáltuk az EV6 GT-Line-t, amelynek ára $ 52,995 volt. Kaphat egy olcsóbb RWD EV6 verziót is, melynek neve Wind (. Azt gondoljuk, hogy ez olyan kifejezett, mint a szellő, és nem az, amit az órájához csinálsz, ) 4200 kevesebbért. A GT-Line néhány snazzier bitje nélkül működik, de a mechanika ugyanaz: egyetlen 225 lóerős / 258 lb-ft motor, 77,4 kWh akkumulátor, és a 800 voltos architektúra, amely az EV6-at a piacon a leggyorsabb gyors töltésű EV-k közé sorolja. A Kia kevésbé nagy teljesítményű, rövidebb hatótávolságú verziót kínál 2022-re, az EV6 Light-ot, de a katalógusból kimaradt.

Az EV6 GT-Line AWD ellen is teszteltük, megjegyeztük, hogy a második motor törlése pontosan nagyon sok súlyt eltávolít — 300 font. Emellett eltávolítja a 95 lóerőt és a 188 lb-ft-t. De amint Kia elveszi, azt adja: Az EPA szerint a távolság 34 mérfölddel 310-ig terjed.

Nettó eredmény: 0-60 mph 6,5 másodperc alatt, míg a négykerék-meghajtású EV6 4,5-ben tette meg. Ez a különbség a „nagyon gyors” és a „szent varjú” között, ez a balek gyors!” ”A számok nem mondják el az egész történetet. Az EV6 indítása lágynak érezte magát, nincs kerékcsap, valószínűleg drága kullancsokat fizet. De amint elmozdult, valóban boogie-ként kezdett. A negyed mérföldes futás 15,0 másodpercet vett igénybe 95,0 mph-os csapdasebességgel, és elérte a négykerék-meghajtású EV6-ot és annak 13,3-át 101,2-es eredménynél.

Fékezési tesztjeink során a hátsó meghajtású EV6 123 láb alatt 60-ról megállt, kissé hosszabb, mint a teljeskerék-meghajtású GT-Line által megkövetelt 117 láb. Az egy hajtóműves autó 0,84 g tapadást generált a csúszdán, 0,05 g-ot adva a négykerék-meghajtású autónak, és 27 másodperc alatt laposan körözte a nyolc alakunkat, 1,1 a négykerék-meghajtású GT mögött.

Igen, de mi van egyensúly? Mint fentebb említettük, észrevettük a négykerék-meghajtású EV6-ok farok-boldogságát, különösen kikapcsolt vontatási vezérlés mellett, és a hátsó vezető viselkedése nem okozott csalódást.

„Határozottan, határozottan hátsó meghajtású jármű „- jegyezte meg Chris Walton közúti tesztszerkesztő a nyolcadik ábra során. „Nagyon könnyű megtalálni a határokat, bár a fékpedál kissé be van kapcsolva, és nehéz az ABS-től távol maradni. A kormányzás kiszámíthatatlanul zsibbadt, de pontos és elég gyors ahhoz, hogy a hátsó vég körülkerüljön. Nagyon hasonlít egy kis hátsó meghajtású forró nyíláshoz.” ( Még ha áh, Kia az alacsony lejtésű EV6-ot SUV-ként helyezi el. )

A számokon kívül itt van egy nagyobb kép. Az EV6 GT-Line RWD nagyszerű válasz azoknak, akik szerint az elektromos autók mind a szórakozást, mind a vezetés szabadságát szopják. Itt van egy nagyszerű kis jármű, amely képes a valódi nagy nyomatékú hátsókerék-hajtás izgalmára — csak akkor, ha kikapcsolja a dadakat, ne feledje: —, és mégis hosszú és hasznos tartományt biztosít. A közúti utazók számára ez a 800 voltos töltési architektúra azt jelenti, hogy közel üres és 80% -kal töltött ( körülbelül 250 mérföld ) kevesebb, mint 20 perc alatt elérhető, arról az időről, amíg egy gázkocsi-tulajdonos üzemanyagot tölt fel, és sétál a teherautó-megállóban snackek és fürdőszoba szünet miatt.

Más szavakkal, a 2022-es Kia EV6 RWD GT-Line rendelkezik a legtöbb, amit szeretünk a négykerék-meghajtású EV6-ban, de kevesebb energiával, nagyobb választékkal és alacsonyabb árral. Vártuk, hogy kipróbáljuk ezt az úgynevezett kisebb verziót, és ez nem okozott csalódást.

Előnyök:

  • A kevésbé erős EV6 vigyorog a hátsó meghajtóval
  • Stabil a dadakkal, farok elégedett velük
  • Több hátsó meghajtású forró ferdehátra van szükségünk!

Hátrányok:

  • Tepid gyorsulás EV szabványok szerint
  • Inkább ferdehátú, mint SUV
  • Kínos kombinált sztereo / HVAC vezérlők

motortrend.com/google fordító