Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Egészségügy? Így is lehet! – Az Affideánál jártunk

A Mi az a blogger oldalunkon már többször közöltünk anyagokat az Affidea Magyarország különböző egészségügyi szolgáltatásaival kapcsolatban.

Mivel nagynehezen sikerült elérni, hogy beoltsanak kétszer is a – hős vezír által preferált – kínai vakcinával (A sztori első része IDE KATTINTVA! A másodikat a napokban közöljük.), gondoltam, eljött az ideje, hogy megnézzük, termelt-e a szervezetem abból a bizonyos tüskefehérjéből.

Igen, természetesen az Affideához fordultam.

Telefonon egyeztettünk időpontot.
Nagyon udvariasan foglalkoztak már a “távbeszélőn” kersztül is velem. Mondam egy napot, amikor jónak véltem és pillanatok alatt belőttük a pontos időpontot is.
Annyi volt csak a „kérés”, hogy vegyem figyelembe azt, hogy a vérmintákat dél körül viszik a laborba.

Eljött hát a vérvétel napja.
Picivel korábban érkeztem a XIII. Kerületi egészségügyi központba.
A recepciónál két munkatárs fogadta a páciienseket – de, ha kellett. Még két ember beállt a “betegfelvételre”.

Mivel én korábban nem jártam még az Affideánál, egy gyors regisztrációval kezdtünk.

Mindenképpen ki kell emelni, hogy ezúttal is rendkívüli udvariasságot – akárcsak korábban a telefonos időpontegyeztetéskor – tapasztaltam!
Mindemellett a kérdéseimre is gyors és kielégítő választ kaptam.

Miután megadtam a kért adatokat, az antigén teszttel kapcsolatban töltöttem ki még egy nyilatkozatot éés már várhattam is a soromra.

Várhattam a soromra?

Igen!
Elvégre egyrészt korábban érkeztem, másrlészt egy rövidebb áramszünet volt épp’ nem sokkal a regisztrációmat/bejelentkezésemet követően.

Ennek ellenére csupán néhány perc csúszás keletkezet, így hamar mehettem is a rendelőbe.

Dr. Kovács Gabriella fogadott és úgy szúrta meg a karom, hogy szinte észre sem vettem.
Pillanatok alatt meg is volt a vérvétel, gyors tapasz a szúrás helyére és már mehettem is utamra.

Tudjuk, mennyire leterhelt az egészségügyi rendszer…
Mindemellett azonban azt is tudjuk, hogy a magánrendelők, szolgátatók is egyre nagyobb terhelést kapnak…

Ennek ellenére az Affideánál tényleg azt éreztem, hogy az ügyfél az első minden körülmények között.

Merem ezt bátran kijelenteni, elvégre a rövid várakozás alatt láttam, hogy a többi ügyfelet is miként fogadták, vagy hogyan szólították a rendelőkbe.

És, most eljött az ideje, hogy eldöntsem, hogy a szemészet, vagy a fogászat lesz a következő, amit igénybe veszek az Affideánál!

Ja!

A tüskefehérje-szűrés eredménye a kezemben…
De arról masd a „vakcinázódságosság” második részében – hamarosan