Csak csapadék ne essen!
Májusban költöztünk Turára, ás úgy gondoltuk, a UPC-t választjuk televíziós és netes szolgáltatóként.
Ma már tudjuk, nem a legjobb választás volt!
Kezdődött azzal, hogy miután bekötötték a házba a szolgáltatást, mi nem azonnal aktiváltuk az eszközöket, hanem csak két héttel később – amikor ténylegesen is beköltöztünk.
Ez a nap, egy szép péntekre esett.
Amikor a televíziós/rádiós beltéri egységet életre próbáltuk kelteni, nem jártunk sikerrel.
🙁
Se kép, se hang!
Mivel az internetet a bekötéskor azonnal aktiváltuk, az legalább működött, így megnézhettük, hol reklamálhatunk.
A hosszas telefonálás sorén végre eklrtünk egy ügyintézőt, aki azt mondta, mivel nem aktiváltuk azonnal a beltéri egységet, nincs szolgáltatás, de szombatra lesz…
Ugye, nem meglepő, hogy szombatra sem volt.
🙁
Újabb telefonálgatás, újabb ügyintéző…
Vegyük ki a SIM kártyát a beltéri egységből, törölgessük át valami durva szövettel, rakjuk vissza, majd újraindítás, és nézzük meg, mi lesz.
Lett adás!
De csak vasárnapig…
🙁
Újabb telefonálgatás, újabb ügyintéző, újabb újraindítás…
Három napból háromszor nem sikerült tökéletesen múködnie az előre megrendelt és kifizetett szolgáltatásnak, de természetesen emmi kompenzációt nem ajánlottakfel, semmi kedvezmény nem érkezett.
🙁
Teltek, múltak a napok, minden szépen és jól működött, már-már kezdtem megnyugodni, hogy a kezdeti nehézségek után csak működik a rendszer.
Ekkor azonban jött egy nagyobb esőzés és a net, valamint a televízió szolgáltatás le is halt.
Igen, telefonálgatás, ügyintéző…
Az egész környéken nincs semmi, mert beázott az egyik utcai elosztó.
MI A F@SZ?
🙁
Beázott?
#ésakkoreztmosthogy?
Másnap megérkeztek a szerelők, hosszasan barkácsolgattak az oszlopokon.
Én javasoltam nekik, hogy szerelőnyílással lefelé rakják fel a cuccot, mert akkor ha esik, nem folyhat bele a víz.
zt mondták, jó ötlet…
😮
Barkácsolás, fúrás, faragás az oszlopokon. Kábelkötések, szigetelések, stb, jgy 23 órányi nem elérhető szolgáltatás után újra lett net és adás.
Azóta rendszeresen tapasztaljuk, ha intenzívebben esik az eső, az UPC-s beltéri egység lefagy, majd újraindul.
Az újraindulás után azonban nem reagál a távirányítóra.
🙁
Ilyenkor jöhet a „jól ismert” tápkábel kihúz, 10 másodpercet pihen a beltéri egység, tápkábel bedug, újra bekapcs és pár perc után már lehet is tévézni, illetve dolgozni.
Szép-szép, de nem az igazi!
Elérkezett az első hó is, naná, hogy ismét lefagyott…
🙁
Arról nem is beszélve, hogy az ígért fel- és letöltési sebességet eddig egyetlen egyszer sem sikerült teljesíteni!
De még a felét is alig éri el…
🙁
Szóval, ma már tudjuk, hogy ne a UPC a legjobb választás!
🙁 🙁 🙁