Csak csapadék ne essen!

Májusban költöztünk Turára, ás úgy gondoltuk, a UPC-t választjuk televíziós és netes szolgáltatóként.

Ma már tudjuk, nem a legjobb választás volt!

Kezdődött azzal, hogy miután bekötötték a házba a szolgáltatást, mi nem azonnal aktiváltuk az eszközöket, hanem csak két héttel később – amikor ténylegesen is beköltöztünk.
Ez a nap, egy szép péntekre esett.
Amikor a televíziós/rádiós beltéri egységet életre próbáltuk kelteni, nem jártunk sikerrel.

🙁

Se kép, se hang!

Mivel az internetet a bekötéskor azonnal aktiváltuk, az legalább működött, így megnézhettük, hol reklamálhatunk.

A hosszas telefonálás sorén végre eklrtünk egy ügyintézőt, aki azt mondta, mivel nem aktiváltuk azonnal a beltéri egységet, nincs szolgáltatás, de szombatra lesz…

Ugye, nem meglepő, hogy szombatra sem volt.

🙁

Újabb telefonálgatás, újabb ügyintéző…

Vegyük ki a SIM kártyát a beltéri egységből, törölgessük át valami durva szövettel, rakjuk vissza, majd újraindítás, és nézzük meg, mi lesz.

Lett adás!
De csak vasárnapig…

🙁

Újabb telefonálgatás, újabb ügyintéző, újabb újraindítás…

Három napból háromszor nem sikerült tökéletesen múködnie az előre megrendelt és kifizetett szolgáltatásnak, de természetesen emmi kompenzációt nem ajánlottakfel, semmi kedvezmény nem érkezett.

🙁

Teltek, múltak a napok, minden szépen és jól működött, már-már kezdtem megnyugodni, hogy a kezdeti nehézségek után csak működik a rendszer.
Ekkor azonban jött egy nagyobb esőzés és a net, valamint a televízió szolgáltatás le is halt.

Igen, telefonálgatás, ügyintéző…
Az egész környéken nincs semmi, mert beázott az egyik utcai elosztó.

MI A F@SZ?

🙁

Beázott?
#ésakkoreztmosthogy?

Másnap megérkeztek a szerelők, hosszasan barkácsolgattak az oszlopokon.
Én javasoltam nekik, hogy szerelőnyílással lefelé rakják fel a cuccot, mert akkor ha esik, nem folyhat bele a víz.
zt mondták, jó ötlet…

😮

Barkácsolás, fúrás, faragás az oszlopokon. Kábelkötések, szigetelések, stb, jgy 23 órányi nem elérhető szolgáltatás után újra lett net és adás.

Azóta rendszeresen tapasztaljuk, ha intenzívebben esik az eső, az UPC-s beltéri egység lefagy, majd újraindul.
Az újraindulás után azonban nem reagál a távirányítóra.

🙁

Ilyenkor jöhet a „jól ismert” tápkábel kihúz, 10 másodpercet pihen a beltéri egység, tápkábel bedug, újra bekapcs és pár perc után már lehet is tévézni, illetve dolgozni.

Szép-szép, de nem az igazi!

Elérkezett az első hó is, naná, hogy ismét lefagyott…

🙁

Arról nem is beszélve, hogy az ígért fel- és letöltési sebességet eddig egyetlen egyszer sem sikerült teljesíteni!
De még a felét is alig éri el…

🙁

Szóval, ma már tudjuk, hogy ne a UPC a legjobb választás!

🙁 🙁 🙁