„Bójagyilkos” Hyundai Ioniq 5

A stílusos koreai elektromos járművet dicséret záporozta stílusa és 800 V-os töltési képessége miatt, de amikor a spanyol Km77 jávorszarvas-teszt szakértői próbára t6ették a bóják között, az Ioniq 5 határozottan „elvesztette a hidegvérét”, amíg a csapat át nem állította a fékvezérlőket.

Begurulva – Autó- és kütyümustra podcast

Az első pár 77 km/h-val megtett futás azt eredményezte, hogy az Ioniq 5 rodeó lóként pattant a kemény jobb kanyarban, majd egyenesen a bójának csapódott a pálya másik oldalán, mert képtelen volt megtenni. az azt követő balkanyart.

Hyundai IONIQ 5 (2021) – Maniobra de esquiva (Moose test) y eslalon | km77.com – YouTube

De ezek a futások úgy készültek, hogy az Ioniq 5 nagyon kevés regeneratív fékezést futtatott. Miután abban a módban használták, amikor az autó lassult már akkor, amikor a „gázpedálról” felemelték a lábukat, a tesztcsapat végül 80 km/órás sebességgel tudta átvinni az elektromos autót a pályán.

Km77 „biztonságosnak és irányíthatónak” jellemezte az Ioniq 5-öt, de nem igazán dicsérték az agilitását, mondván, hogy nem nevezhető fürgének, és kiemelték az első tesztgurulás eredményét az utólag végrehajtott szlalomteszten.

>>”>A Kia EV6 megmutatta tudását a jávorszarvas-teszten >>>