Az Allen Parkban működő Akkumulátor Tesztlaboratórium segítségével fejleszt a Ford

Dane Hardware, Ford Motor Co. design and release engineer, and Mary Fredrick, Ford Motor Co. battery validation engineer, measure the voltage of a battery using a digital multi-meter at Ford’s Battery Benchmarking and Test Laboratory in Allen Park, Michigan. Since this battery is not connected to a test setup, the meter is used to confirm the battery voltage and check isolation.

A michigani Allen Parkban működő új Akkumulátor Tesztlaboratórium segít majd kiválasztani és tesztelni a megfelelő akkumulátorcellákat és anyagokat a Ford bővülő elektromos modellpalettájához, hogy az a legjobban megfeleljen a vásárlók sokszínű igényeinek.

„Sok autógyártó már elkötelezte magát egy-egy megoldás mellett, mi viszont partnereink és beszállítóink közreműködésével arra használjuk majd ezt a labort, hogy járműveinkhez és vásárlóink igényeihez hangoljuk akkumulátorainkat, felkutatva és kipróbálva az új generációs lítiumionos technológiákat, köztük a szilárd elektrolitos akkumulátorokat is,” magyarázta el Sankaran.

A Ford tavaly év végén megnyitott Akkumulátor Tesztlaboratóriumában 150 tesztkamra és 325 csatorna szolgálja a fejlesztőmunkát. A 100 millió dolláros befektetéssel épített, 18.000 négyzetméteres labor szakemberei eddig már 150 különféle akkumulátorcella-típus elemzését végezték el.

A korszerű laboratóriumban akkumulátorcella és -köteg tesztelő szobák, tesztpadok és egyéb eszközök találhatók, amelyek segítenek az akkumulátorcellák ellenőrzésében, a vezérlés kalibrálásában, a kötegek fejlesztésében és a különböző kísérleti projektek lebonyolításában. A labor csapata akár extrém időjárási és felhasználási körülményeket szimulálva is vizsgálhatja a sorozatgyártású akkumulátorok teljesítményét, meggyorsítva azok alkalmazását a jövő Fordjaiban.

VIDEÓ (1.) >>>

VIDEÓ (2.) >>>

További részletek a http://egyszermarlattamautot.hu oldalon!