Alig álcázottan kapták le a rácfelvarráson átásett A-osztályt
APRÓBB KÜLSŐ VÁLTOZÁSOKKAL ÉS ÚJ MOTOROKKAL ÉRKEZIK A PRÉMIUM KOMPAKT MEGÚJULT VÁLTOZATA.
A Mercedes-Benz 2018-ban kezdte meg az A-osztály negyedik generációjának (W177) gyártását, a stuttgarti cég pedig elérkezettnek látta az időt egy könnyed ráncfelvarrásra, hogy a palettájának legkisebb tagja további három-négy évig versenyképes maradhasson. A legfrissebb lesifotók tanúsága szerint azonban nem kell látványos változásokra készülni.
Az autót Németországban kapták lencsevégre, a prototípuson pedig alig találunk álcázást, leginkább az orr-részt takarták el a kíváncsi szemek elől. Szinte borítékolható az új hűtőrács, melynek közepén egy új, a jármű biztonsági és vezetéstámogató rendszereiért felelős szenzor kap helyet. Bár az sem kizárt, hogy a sorozatgyártású modell esetében ezt majd a Mercedes emblémába fogják integrálni. Ezen kívül a fényszórók is megújulnak, de itt is csak apróbb módosításokkal kell számolni.
Az álcafólia mennyiségéből ítélve úgy tűnik, az autó hátsó traktusán még kevesebb módosítás várható. Az elsőhöz hasonlóan a hátsó lámpatestet is újragondolták a mérnökök, akárcsak a lökhárító alsó traktusának kialakítását. Igaz, utóbbi leginkább a felszereltségiszinttől, és az opcionálisan választható csomagoktól is függ. Összességében a prototípus szinte megegyezik a szalonokban jelenleg is kapható A-osztállyal.
A hírek szerint a frissített modell új motorokat kaphat. Iparági források úgy tudják, hogy a Mercedes felhagy a Renault-tól származó hajtásláncok használatával, amelyek helyét a Geelyvel közösen fejlesztett motorok vehetik át.
Forrás:
Motor1 & mahzrt.hu