Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A világ első önjáró hidrogén kamionja 2024-ben megkezdi a tesztelést

Az Egyesült Királyságban a hidrogénjármű-rendszerek által vezetett konzorcium ( HVS ) 6,6 millió £ ( 8,07 millió $ állami támogatást kapott a világ első autonómjának fejlesztésére és szállítására, hidrogénüzemű nehéz tehergépjármű ( nehéz tehergépjármű ).

A Hub2Hub elnevezésű konzorcium, amely 2024-ben megkezdi a járműkísérleteket a brit szupermarket lánccal együttműködve, a Csatlakoztatott Autonóm Járművek Központja ( CCAV ) választotta ki közös iparának címzettjeként és államilag finanszírozott projekt. Kezdetben két prototípus járművet építenek.

Az első prototípus a vezetőfülkével rendelkezik, és fel van szerelve a Fusion Processing automatizált hajtásrendszerével, a CAVStar-nal, miközben emberi biztonsági vezető is van a kormánynál. Eközben a második prototípus eltávolítja a vezetőfülkét, és helyébe aerodinamikai burkolat lép. Ezt a prototípust a CAVStar rendszerrel hajtott tesztpályákon hajtják végre, és távoli emberi illesztőprogrammal rendelkeznek.

A projekt célja a szállítás és logisztika következő generációjának fejlesztése, és célja az autonómia lehetőségeinek bemutatása a szállítási ágazatban.

“ Az Egyesült Királyságban közlekedési forradalom zajlik, és a HVS a konzorciummal együtt élen jár az innováció élvonalában – mondta Jawad Khursheed, a HVS vezérigazgatója nyilatkozatában. “ Megtervezzük a világ első autonóm hidrogén-elektromos energiáját nehéz demonstrálni a csomópont-logisztikát egy vezető kiskereskedőnek, az ASDA-nak, hogy javítsák a közvélemény észlelését, és hogy megmutassák a lehetséges autonómiát a fokozott biztonság és üzemanyag-megtakarítások révén, és új üzleti modellek kidolgozása. ”

A Fusion Processing automatizált hajtásrendszere radarokkal, LiDAR-okkal, kamerákkal és mesterséges intelligenciával rendelkezik. Meg tudja oldani a szállítmányozás kulcsfontosságú hiányosságait, ideértve a járművezetők hiányát, és távoli, távirányítású járművek bevezetésével hozzájárulhat a járművezetők életminőségének javításához.

“ Piaci elemzésünk azt mutatja, hogy a haszongépjármű-szegmensek, például a szállítás, ott látják az autonóm járműtechnikát, amelyet először nagy léptékű telepítésekben használnak, tette hozzá Jim Hutchinson, a Fusion Processing vezérigazgatója. “ A Hub2Hub tökéletes kirakat arról, amit a CAVstar automatizált meghajtó rendszer fejlett verziója elérhet. A SAE 4. szintű autonóm vezetés és a tele-üzemeltetés kombinálása a biztonságosabb és hatékonyabb jármű-üzemeltetés érdekében. ”

carcoops & google fordító