Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A vadonatúj Subaru Forester maximális ötcsillagos besorolást kapott az Euro NCAP biztonsági teszt során

  • 89% -ot értek el a gyermekek utasainak biztonságában, a legmagasabb pontszámokat a gyermekülés telepítésének ellenőrzésében (CRS) adták meg.
  • 86% -ot értek el az úthasználók védelmében a kerékpárosokkal és a közeledő / túllépő motorosokkal történő ütközés-elkerülési tesztek során elért legmagasabb pontszámokkal
  • 83% -ot értek el a járművezetők és az utasok biztonsága terén, a kétféle oldalsó ütközéses vizsgálat során odaítélt legjobb pontszámokkal
  • 72% -ban elért járművezetői segédtechnológiák a Lane Support (EyeSight (Vészhelyzet) Lane Keep Assist funkciók) által elnyert legjobb pontszámokkal

A Subaru Europe, a SUBARU CORPORATION leányvállalata ma bejelentette, hogy a vadonatúj Forester (európai specifikáció) elérte a maximális ötcsillagos általános minősítést a 2024-es európai új autóértékelési programban (Euro NCAP) * 1. A Forester mind a négy értékelési területen (felnőtt utas, gyermek utas, sebezhető úthasználó, biztonsági asszisztens) regisztrált pontszámokat, amelyek meghaladják a szükséges minimális küszöböt. 

A gyermeknevelő értékelési területén a vadonatúj Forester elérte a maximális pontokat a CRS telepítési ellenőrzésében. A 6 és 10 éves gyermek utasai alapján szinte elérte a maximális pontokat az ütközésteszt teljesítményében (mind elülső, mind oldalsó ütés) * 2. Jó védelmet nyújtottak az összes kritikus testrégió számára az elülső eltolás tesztje során, és a maximális pontokat az értékelés ezen részében pontozták. A rendszer automatikusan letiltja az első utasoldali légzsákot, ha hátrafelé néző gyermekbiztonsági rendszert használnak abban az ülőhelyen, amelyért jutalmazták. A Forester közvetett „gyermek jelenlét-érzékelő” rendszerrel is fel van szerelve (azaz Hátsó ülés emlékeztetője), amely figyelmeztetést ad, amikor gyermeket vagy csecsemőt észlel, esetleg maradt az autóban. Az összes gyermekbiztonsági típus, amelyre a Forester-t tervezték, megfelelően felszerelhető és beilleszthető az autóba, kivéve az iSize utasbiztonsági rendszert a hátsó középső helyzetben. 

A the Sebezhető úthasználók értékelési területe, a vadonatúj Forester elérte az AEB kerékpárosok és a sávtámogató motorosok maximális pontjait.A Forester autonóm vészfékező (AEB) rendszere reagálhat a kiszolgáltatott úthasználókra és más járművekre is. A rendszer teljesítménye a kerékpárosok észlelésében és az azokkal való reakcióban jó volt (az átkelő kerékpároshoz való megközelítés, a parkoló járművek mögül történő átkelés vagy az út mentén lévő kerékpáros útjának átkelése, valamint a közeledő kerékpáros útjának átfordulása esetén). Az AEB rendszer teljesítménye jó volt a motorosok számára (mind az álló motoros, mind a fékező motoroshoz közeledve). A motorkerékpárosok sávtámogatása elérte a maximális pontokat (mind a változó sávok esetében a közeledő és az előrehaladó motoros forgatókönyvek útján). A sújtott gyalogos vagy kerékpáros fejének védelme túlnyomórészt jó volt, valamint a medence, a combcsont, valamint a térd és a sípcsont védelme. 

A felnőtt utasok értékelési területén a vadonatúj Forester maximális pontokat szerzett az oldalsó akadály tesztjében és a súlyosabb oldalsó pólus ütéstmivel az összes kritikus testrégió védelme jó volt. Majdnem elérte a maximális pontot a hátsó ütközésben * 3 mind az első, mind a hátsó ülésen. Az ütköző kocsi lassulásának elemzése a vizsgálat során és a deformálódó akadály elemzése a vizsgálat után azt mutatta, hogy a Forester mérsékelten jóindulatú ütközési partner lenne az elülső ütközés során. Az első ülések és a fejtámlák vizsgálata jó védelmet mutatott az ostorcsapás sérüléseivel szemben a hátsó ütközés esetén. A hátsó ülések geometriai elemzése szintén jelezte a jó ostorcsapás-védelmet. A tesztek azt mutatták, hogy míg az utastér stabil maradt az elülső eltolási teszt során,a próbabábu leolvasása mind a vezető, mind az utas térdének és combjának, valamint a különböző méretű és különböző helyzetben ülő utasok jó védelmét jelezte. A védelem az utas minden kritikus testterületére jó volt. A kirándulás ellenőrzését (annak mértékét, ameddig a testet a jármű másik oldalára dobják, amikor a távoli oldalról ütközik) megfelelőnek találták, mivel a Foresternek ellenintézkedése van (azaz a távoli légzsák) az utasok elleni küzdelem érdekében. az ilyen ütések által elfoglalt sérülések. A légzsák jól teljesített az Euro NCAP tesztjein dummy leolvasásokkal, jelezve a vezető és az utas jó védelmét. A Forester fejlett e-segélyhívó rendszerrel rendelkezik, amely baleset esetén figyelmezteti a sürgősségi szolgálatokat, és egy olyan rendszerrel rendelkezik, amely megakadályozza a másodlagos ütközéseket az autó ütközés után.Forester bebizonyította, hogy az ajtók és ablakok nyitva vannak, hogy az utasok elmenekülhessenek a jármű merülése esetén.

Fvagy a biztonsági asszisztens értékelési területe, a vadonatúj Subaru Forester elérte a maximális pontokat a sávtámogatás kategóriában a legújabb alkalmazandó teszt szerint. A sávtámogató rendszer (azaz Lane Keep Assist) óvatosan korrigálja a jármű útját, ha sodródik a sávból, és beavatkozik néhány kritikusabb helyzetbe (azaz Vészhelyzeti sáv tartása). Fel van szerelve egy biztonsági öv emlékeztető rendszerrel, amely alapfelszereltségként van felszerelve az első és a hátsó ülésekre, amelyek a kategóriában maximális pontszámot szereztek, valamint a vezető állapotának ellenőrző rendszerével (azaz A járművezető figyelő rendszere, amely észleli a vezető figyelmét és fáradtságát). A sebességsegítő rendszer a forgalmi jel felismerésével érzékeli a helyi sebességkorlátozást, és a járművezető dönthet úgy, hogy beállítja a korlátozót (a kézi sebességkorlátozón keresztül), vagy hagyja, hogy a rendszer automatikusan megtegye (az intelligens sebességkorlátozón keresztül).

* 1: Független ügynökség, amely európai kormányokból, valamint európai autó- és fogyasztói szervezetekből áll* 2: Subaru Forester ütközésteszt teljesítménye (mind elülső, mind oldalsó ütés) 6 és 10 éves gyermekek alapján: 23,7 / 24 pont* 3: Subaru Forester hátsó ütközési pontszáma: 3,8 / 4 pont

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!