A Speed ​​Six Continuation Series Goodwoodban fejezte be a tesztprogramot

  • A Speed ​​Six Continuation Series sikeresen teljesítette a fárasztó tesztet és a tartóssági programot, miközben debütált a Goodwood’s Festival of Speed-en
  • Gondosan megalkotva az 1930-as Speed ​​Six pontos specifikációinak megfelelően – és készen áll a versenyzésre
  • A Nulla autóval több mint 8000 km-t futottak változatos útviszonyok, sebességek és felületek között a Millbrook Proving Groundon
  • Hat órás folyamatos versenyszimuláció a Goodwood Motor Circuit-en versenyképes sebességgel
  • A Motorsport UK átvizsgálta az FIA K. függelékének szabályait, hogy megerősítse a versenyeken és próbákon való részvételt
  • Teljesen új, 6½ literes motort a határértékig teszteltek két 20 órás folyamatos próbapadon
  • Folyamatban van a munka a 12 ügyféllel rendelkező Speed ​​Six Continuation Series-en

Az idei Goodwood Festival of Speed ​​a Mulliner’s Speed ​​Six Continuation Series globális dinamikus debütálását jelentette. Változó időjárási viszonyok mellett a Bedford Gray 205 LE-s „Factory Works” autó – a két fejlesztési autó közül a második – minden habozás és aggodalom nélkül teljesített nyolc külön futamot a híres Goodwood-hegyen. Ez az eredmény jelentette az utolsó jelentős shakedown tevékenységet Mulliner legújabb remekművének fejlesztésében.

A Car Zero, a Speed ​​Six Continuation Series fő mérnöki tesztprototípusa egy fárasztó tesztsorozaton esett át a dynón és a versenypályán, mindkettő remekül. Most kezdődik a munka a tizenkét ügyfélautón, amelyek mindegyikét a tulajdonos specifikációi szerint vágják és fejezik be, az időszaknak megfelelő felületek és anyagok alapján.

Alpesi hágók, kikövezve és fémezetlen utak

A kezdeti 1000 kilométeres helyi rázkódást követően Mulliner crewe-i bázisán a Car Zero a következő kihívással néz szembe; 8000 km intenzív futásteljesítmény a Millbrook Proving Groundon. A tesztterv tartalmazta a belga pavé-t, a kanyargós alpesi pályát és a többszörös Vmax (végsebesség) tesztfutásokat, valamint olyan fémezetlen felületeket, amelyek az 1920-as évek Bentley-pilótái számára ismerősek lettek volna. A tesztprogram végére a Car Zero 11 700 km intenzív tesztfutást tett meg, amely tíz oda-vissza útra elegendő Crewe-ből Le Mans-ba, és 30 000 km-nek felel meg normál vezetés közben.

Hat verseny egy menetben

A futásteljesítmény felhalmozása befejeződött, a Car Zero-t ezután egy profi pilótákból álló csapat kapta. A Goodwood Motor Circuit versenysebességgel körbefutva, a Car Zero 500 km-t és 130 kört tett meg egyetlen menet alatt – ami megfelel hat egymás utáni Vintage versenynek a Goodwood Revivalen. A teszt során a Car Zero kifogástalanul teljesített, következetesen megfelelt az eredeti, háború előtti Bentley-k goodwoodi köridejének. A Car Zero-hoz hasonlóan a Motorsport UK minden vásárlói Speed ​​Sixet átvizsgál az FIA K. függelékének megfelelően, megerősítve, hogy hitelesen gyártották őket, és jogosultak a megfelelő versenyeken való részvételre.

20 órás motorteszt – kétszer

A Speed ​​Six 6597 köbcentis, egyenes hatos motorját W.O. Bentley és a Cricklewood-korszak legsikeresebb Bentley versenyautója (1921-31). Ebben az időszakban körülbelül 200 fékerőt fejlesztett ki, és a Mulliner csapata igyekezett pontosan követni az eredeti specifikációt és a rajzokat, így közel 100 év óta megalkotta az első vadonatúj Speed ​​Six motort több mint 600 új alkatrészből, beleértve a motorblokkot is. A Mulliner Classic csapat hozzáférhetett a Crewe legmodernebb motorfékpadjaihoz, és az új Continental GT 782 LE Ultra Performance Hybrid hajtásláncáért felelős mérnöki csapattal együttműködve kidolgozott egy folyamatos, 20 órás dinamós tesztprogramot, amely számos motort lefed. sebességek és terhelések. Az új Speed ​​Six motor még két tesztciklus és 40 óra futás után is teljes megbízhatósággal teljesítette a kitűzött teljesítményt és nyomatékot.

Munka folyamatban

Az első Speed ​​Six Continuation Series ügyfélautók munkálatai most zajlanak a Mulliner Classicnál, az első szállítást őszre tervezik. Noha hű az eredeti dizájnjához, a Speed ​​Six Continuation Series bizonyos előnyökkel jár, ahogyan a Mulliner speciális projektvezetője, Ben Linde elmagyarázza.

„A mai szerszámgépek pontosabbak, mint amennyit a Cricklewood-i művek elérhettek volna, és a modern kenőanyagok előnyeit is élvezhetjük. A teszt alatt az olajfogyasztás elhanyagolható volt, még versenysebesség mellett is. A Speed ​​Six Continuation autók mindegyike boldogan fog működni normál ólommentes üzemanyaggal és új, megfelelő futófelülettel rendelkező gumikkal, amelyek könnyen beszerezhetők.”

A múlt visszhangja

1930. június 22-én a Bentley elnöke, Woolf Barnato átvette a kockás zászlót Le Mans-ban a Team Bentley Speed ​​Six volánjánál. Barnato társpilótával, Glen Kidstonnal együtt akkori rekordot jelentő 2930 km-t tett meg 122,111 km/h-val. Ben Linde szerint a jelenleg a Mulliner Classic műhelyében lévő 12 Speed ​​Six Continuation Series mindegyike több mint képes lesz ezt a bravúrt utánozni.

„A Speed ​​Six az 1920-as évek Bentley versenymérnökségének csúcsa volt” – jegyzi meg. „Elvezethetné Le Mans-ba, versenyezhetne 24 órán keresztül, majd ismét haza lehet vinni a győztes trófeával a hátsó ülésen. A Speed ​​Six Continuation Series ezt a szellemet ragadja meg olyan módon, amely hű a korabeli eszközökhöz, technikákhoz és mérnöki rajzokhoz.”

    Tudtad?