Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A gyári tesztpilóta megmutatja a Lamborghini Temerario 920 CV twin-turbo V8 HPEV dinamikus tulajdonságait

A Lamborghini Temerario-t, az egyetlen olyan szuper sportautót, amely képes elérni a 10 000 ford / perc sebességet, a Squadra Corse Factory vezetője, Andrea Caldarelli a Misano Adriatico pályán haladta meg. Caldarelli a “The Red Zone ” videó sztárja, amely bemutatja mind az új Temerario teljesítményjellemzőit, mind pedig a nélkülözhetetlen fizikai felkészülést, amely a fárasztó állóképességi versenyekhez szükséges.

Az új hibrid hajtómű egy kettős turbó V8 motort kombinál, amelyet a Sant’Agata Bolognese-ben a földtől kezdve terveztek és fejlesztettek ki, három elektromos motorral, teljes teljesítményük 920 CV. A teljesítmény lenyűgöző: sprint 0-100 km / h-ig mindössze 2,7 másodperc alatt, és maximális sebessége 343 km / h.

Az ilyen magas fordulatszám elérése részben a motorsport világából származó műszaki megoldásokból származik, mint például a sík főtengely, amely biztosítja az optimális folyadékdinamikát a két bank közötti egyenletes égési sorrend és az egyedi és vonzó hang miatt. A titán összekötő rudak, az anyag szilárdságának és könnyűségének kiváló tulajdonságainak köszönhetően, segítik a súly és a forgó tömeg csökkentését. A verseny ihlette formatervezés magában foglalja a DLC-vel (Diamond Like Carbon) bevont ujjkövetőket is, amely anyag növeli a keménységet és ezáltal az erőt, így akár 11 000 ford / perc sebességet is képes ellenállni.

“A Temerario egy hihetetlen szuper sportautó, ” kommentálta a Caldarelli, “-et, amely ötvözi a legmagasabb szintű teljesítményt és a kifejezetten szórakoztató vezetési karaktert. Sőt, a V8 motor korlátlan haladást biztosít, és mivel a fordulatszámmérő 10 000 felé mászik, akkor azt érzi, hogy egy versenyautó kormánya mögött áll, amelyet egyedülálló hang és hiteles és vonzó vezetési élmény jellemez. ”

Caldarelli kipróbálta a vezetési élmények közül kettőt is, amelyek a Temerario-t is készítik legjobb az osztályban vezetési öröm és szórakozás szempontjából: Indítsa el a vezérlést és Sodrási mód. Az indításvezérlő művelet lehetővé teszi, hogy az autó teljes potenciálját álló indításból elérje, amelyet a sportkormány bal oldalán található forgókapcsoló közepén lévő “kockás zászló ” gomb megnyomásával aktiválhat. kerék.

A Drift Mode opció szintén debütál a Temerario-n, segítve a járművezetőt, hogy ellenőrzött túllépést generáljon a vezetési élvezet maximalizálása érdekében. A kormánykerék jobb alsó forgókapcsolójával működtetett Drift Mode három különböző szinttel rendelkezik: az 1. szinttől, amely megkönnyíti a túllépést, miközben korlátozott szöget tart fenn, a 3. szintig, amelyet a szakértő vezetők számára terveztek, hogy széles szöget biztosítsanak.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!