Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

5 csillagos az Audi A5

„Az Audi A5 az A4 Limousine és az Avant helyébe lép, mivel a márka ezentúl páros számokkal a tisztán elektromos meghajtású modelleket, páratlan számokkal pedig a belső égésű motoros járműveket jelöli. Így az A4 lett az A5.

Ami változatlan maradt, az az Audi biztonság iránti elkötelezettsége; az Audi A5 elérte az Euro NCAP maximális, ötcsillagos pontszámát”

– írta közleményében a független minősítő szervezet.

Kiemelendő, hogy a gyerekek védettsége még az elöl utazó felnőttekénél is jobb.

Amint az Euro NCAP írta, a 6 és 10 éves gyerekek méretének megfelelő próbabábuk esetében a test minden kritikus testrészének védelme jó volt. Az első utasoldali légzsák kikapcsolható, hogy hátrafelé néző gyermekbiztonsági rendszert lehessen használni ebben az üléshelyzetben. A vezető egyértelmű tájékoztatást kap a légzsák állapotáról, és a szakemberek ezt a rendszert is díjazták.

Az A5-öt közvetett „gyermekjelenlét-érzékelő” rendszerrel szerelték fel, amely figyelmeztetést ad ki, ha felismeri, hogy az autóban gyermeket vagy csecsemőt hagytak. Minden olyan gyermekbiztonsági rendszer, amelyre az Audi A5-öt tervezték, megfelelően felszerelhető és elhelyezhető volt az autóban.

Az Audi A5 rendelkezik egy olyan védelmi rendszerrel, amely védi az utasokat, hogy egymásnak ütközve megsérüljenek. Ez az első ülések közé kirobbanó légzsák jól teljesített az Euro NCAP tesztjein, a próbababák mérési eredményei jó védelmet mutattak mind a vezető, mind az utasa számára.

A ráfutásos balesetek esetén igen fontos, hogy az utasok védettel legyenek a nyakat érő, úgynevezett az ostorcsapás sérüléssel szemben.

Ezek a tesztek mind az első ülések, mind a hátsók fejtámláinál jó eredménnyel zárultak.

Az autó fejlett eCall rendszerrel rendelkezik, ami baleset alkalmával riasztja a segélyszolgálatokat. Emellett az Audi demonstrálta, hogy az ajtók és az ablakok az autó elmerülése után nyithatók lesznek, hogy az utasok ki tudjanak menekülni.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!