Újra, és újra csak o-Óó-o, Afrika!

Gödőllőnél letértem az M0-ásról és a “kertek alatt” indultam Turára.
Vácszentlászló és Tura között olyan állapotú az út, hogy ideális a terepjárók tesztelésére.
Szinte minden motort, autót ki szoktam ott próbálni, mert érdekel, mennyire zörögnek, nyekeregnek, vagy mennyire ráznak.
Van amivel csak max 40-nel gurulok és van amivel nagyobb sebességet is megengedhetek, mert bírja az adott tesztjármű.
Szóval, Gödöllőnél le a pályáról, a vezetési mód átkapcsolása URBAN-ra és úgy gurultam Valkóig. Ott néhány fotó, illetve egy rövid videó a vasról…

https://www.instagram.com/p/B_0GK1mhUvX/?utm_source=ig_web_copy_link
https://www.instagram.com/p/B_0GCxUhUT7/?utm_source=ig_web_copy_link
https://www.instagram.com/p/B_0GVXaBn4E/?utm_source=ig_web_copy_link
Hamarosan érkezik a hosszabb videónk is a http://youtube.com/c/mindennektesztalelke csatornánkon!

…Majd “visszakapcsolás OFF-ROAD módba és indulás a – fentebb leírt – rettenetes út felé.

Be kell vallanom, ezekkel a különböző módokkal kapcsolatban volt bennem egy kis “félsz”.
Úgy gondoltam, oké, tudod variálni, hogy milyen úton mész, de vajon az átlagos felhasználó mit fog ebből észrevenni?!
Észrevehető-e egyáltalán, hogy másképp viselkedik a futómű, más a motor és a váltó működése?!

Nos, Kedves Olvasó!
IGEN!
IGEN, észrevehető!

Sőt!
Vácszentlászló és Tura között haladva először 70-es tempóra gyorsítottam és mialatt OFF-ROAD, vagy GRAVEL állásban szinte kisimította az utat az Africa Twin, URBAN és TOUR módban már kapaszkodni kellett a kormányba és sokkal hepe-hupásabbá vált az út.
Aztán felgyorsítottam 100-as tempóra és a különbséget muzsikálni lehetett volna.

Muzsikálni?
Igen!
És, ha már a GRAVEL is “szóba került”, akkor bátran kijelenthetjük, hogy az Africa Twin Adventure Sports szó szerint kicsiszolja az elé kerülő köveket is…

😀 – csak, hogy ne mindig az a bizonyos Afrika szerepeljen egy-egy Africa Twin cikkben. 😀

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!