Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Terv szerint elindult az Opel Corsa-e Rally tesztelése

Posted on 2019.12.11.2020.07.04. By Teszt Elek
  • Az Opel fejlesztette ki az első tisztán akkumulátoros-villanymotoros raliautót
  • Két próbakocsival hajtanak végre tartóssági teszteket a dudenhofeni tesztpályán
  • Három menetmódjával mindenféle versenyhelyzetre megfelel a Corsa-e Rally
  • Idén december 15-étől lehet nevezni az ADAC Opel e-Rally Cup 2020/2021-re

Teljes gőzzel megy az ADAC Opel e-Rally Cup versenysorozatra készülő Opel Corsa-e Rally átfogó fejlesztési programja. Két tisztán akkumulátoros-villanymotoros raliautó teljesít tartóssági tesztet a dudenhofeni tesztközpontban. „Hármas célt tűztünk magunk elé“, mondta az Opel Motorsport igazgatója, Jörg Schrott. „Mindkét autóval lehetőleg sok kilométert hajtunk, hogy már korai fázisban minél több valóságos adatot gyűjthessünk. Elektromos raliautóval még nincsenek tapasztalatok, ezért a projekt első részében számításokra és szimulációkra voltunk utalva. Most ezeket helyettesítjük egymás után gyakorlati mérésekkel. A tesztek másik súlyponti kérdése az akkumulátor terhelhetősége és hőháztartása és a szoftver adaptálása. Örömünkre, eddig zavartalanul fut a program.“

Az Opel Motorsport mérnökcsapata csak a második lépésben megy rá a 100 kW/136 LE teljesítményű villanyautó gyorsaságára. „Fontos, hogy mindenkor, bármilyen körülmények között egy márkakupa-versenyautó képességei állandóak és megbízhatóak legyenek, hogy valamennyi résztvevő azonos esélyekkel indulhasson“, folytatta Jörg Schrott. „Azt is előirányoztuk, hogy a Corsa-e Rally érje el, sőt szárnyalja is túl a benzinmotoros elődtípus, az Opel ADAM Cup nívóját. Errefelé is jó úton haladunk. Megközelítőleg azonos teljesítmény mellett a Corsa-e Rally 260 newtonméteres nyomatéka jóval felülmúlja a másikét. A teljes padlóváz alá beépített akkumulátortelep mélyre viszi a tömegközéppontot, és nagyon jó az autó súlyelosztása is – ami lényeges szempont egy gyors versenyautónál. Most már csak a minél kiegyensúlyozottabb futómű-konfigurációt kell megtalálni. Ennek érdekében januártól valódi gyorsasági szakaszokat szimulálunk majd.“

Amint lezárul a Corsa-e Rally fejlesztése, megépítenek egy úgynevezett referenciaautót, amely az ügyfeleknek átadandó kocsik mintája lesz. Az első Super Season 2020/2021-es idényre a tervek szerint húsz darab Corsa-e Rallyt raknak össze, amelyek közül nyárig 15 kerül az ügyfelek kezébe – idejében az első, júliusi próbafutam előtt.

Perfekt hangolású menetmódok gyorsasági és összekötő szakaszokra

A Corsa-e Rally akkumulátora megegyezik a szériaautóéval. 50 kWh kapacitása, a WLTP szerint, normál közúti közlekedésben 337 kilométerre elég. A raliautó verseny-hatótávjának maximalizálására háromféle üzemmód közül lehet választani: „WP“-ben (gyorsasági szakasz) legalább 60 kilométeren rendelkezésre áll a csúcsteljesítmény és a maximális nyomaték. „WP Regen“ (gyorsasági, esős) módban a síkos talajhoz alkalmazkodik a nyomatékgörbe – hiszen a villanyautók már indulástól nagyon erősen húznak. A takarékos „Eco“ módot az összekötő szakaszokon használják majd két gyorsasági között, illetve a szervizhelyre menet, és onnan vissza a pályára.

A Corsa-e Rally előrendelése máris megnyílt, az ADAC Opel e-Rally Cup 2020/2021-re nevezni 2019. december 15.-étől lehet. Az érdeklődők további információkat találnak az interneten (www.opel-motorsport.com vagy www.adac.de/e-rally) valamint a következő e-mail címen: customer@opel-motorsport.com.

Jármű Tags:2020/2021, ADAC Opel e-Rally Cup, ADAC Opel e-Rally Cup 2020/2021, akkumulátoros-villanymotoros raliautó, autósport, Corsa-e Rally, dudenhofeni tesztpálya, Opel, Opel Corsa-e, Opel Corsa-e Rally, rali, rally, rallye, raly, relye, sport, technikai sport

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Húsmentes bolognai spagettit teszteltek a gyerekek
Next Post: Ázsiai szakpolitikusok tekintették meg a zalaegerszegi járműipari tesztpályát

Kapcsolódó anyagok

  • A Waberer’s biztosította a WIRE tervezőalgoritmus teszteléséhez a környezetet Jármű
  • A Xanax az alapfelszereltség része Jármű
  • A Skoda átfogó teszteket végez Mlada Boleslavban a töltési infrastruktúrák kapcsán Jármű
  • A Rimac Nevera a végső téli tesztjeit futotta Jármű
  • Fernando Alonso Lengyelországban is tesztelte a Dakar-győztes Hiluxot Jármű
  • Karbantartás és oktatás céljaira tesztel VR szemüveget a Skoda Jármű
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Waberer’s Csoport átvette a hatezredik Volvo FH típusú nyergesvontatóját
  • Hátul még tágasabb
  • Új vezető a LIEGL & DACHSER Logisztikai Kft. pénzügyi osztályának élén
  • Forgalmi változások lesznek szombaton az Eurojackpot Szuperkoncertje miatt a Puskás Aréna környékén
  • A Siemens Mobility és az ÖBB digitalizálja ausztriai vasúthálózatát
  • Semmelweis
  • Életre kel a Magányos Cédrus
  • Aki bújt, aki nem – A Random Trip pop ódát írt Veszprémhez
  • Küldd a szeretet jelét!
  • Ezreket spórolhatunk az iskolakezdésnél a könyveken, ha jól használjuk a keresőt
  • Verstappen nyerte a japán időmérőt
  • Van képünk hozzá (23.09.23.) –  Polestar Synergy Design Contest Winner
  • Verstappen behúzta a harmadik szabadedzést is
  • Frankl András: “A Hungaroring ugyanolyan tökéletes lesz, mint az atlétikai stadion”
  • Verstappen volt a leggyorsabb a második szabadedzésen is
  • Levesdiéta
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Elektromos meghajtású csuklós busz közlekedik a fővárosban a Zöld Busz Programban Jármű
  • Javában rója a budapesti tesztköröket az Isuzu Citibus Jármű
  • A tesztüzemet követően JYSK régiós központ lesz Magyarország Kütyü
  • Átfogó tesztidőszak után élesben is elindult a mesterséges intelligencia alapú bőrgyógyászat Magyarországon Egészség
  • Nagyon jól jártunk a gyömrői MOL kút tesztjén Szolgáltatás
  • A tesztek alapján a bankkártyás fizetés növeli az új buszok szolgáltatási színvonalát Jármű
  • Dovhjort suger på kuben Szolgáltatás
  • Sosem lát fenyőfát 64 ezer, teszteken – és a vámhatáron – fennakadt fényfüzér Hasznos

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.