Steve Jenny így teszteli a Bugatti Divókat

Steve Jenny feladata, hogy először próbálja ki a Divőt A minőségbiztosítási szakértő 2005 óta felelős a Bugatti hiperkocsijainak dinamikus jóváhagyásáért, és azóta épített járművek 95 százalékát ellenőrizte. Eddig már több mint 340 000 kilométernyi tesztelést hajtott végre a Veyronban, Chironban és Divóban.

“Több mint 15 éve találtam meg az abszolút álommunkám” – mondta Jenny. “De ez egyben nagyon felelősségteljes munka is” – mondta Steve.

Az autók a próbaút előtt kapnak egy védőfóliát.

A Bugatti szakértőnek hosszú listája van az ellenőrizendő dolgokról, és mindegyik azzal a homológiával kezdődik, amelyet ahhoz a régióhoz szükséges, ahová szállítják. Először megvizsgálja az összes elektromosan működtetett funkciót, beleértve a légkondicionálót, a hangrendszert, a navigációt, a vezérlőkijelzőt és az elektromos ablakokat, majd elindul a gyárból.

Ezután körülbelül 300 kilométert halad át Elzászon és a Vosges-hegységön, mielőtt néhány sebesség- és fékezési tesztet elvégez egy zárt pályán – a Colmari repülőtéren. Ezt követően autópályán száguld a Bugattival, és a tesztek során hangfelvevővel rögzíti a reakciókat, a zajokat és a benyomásokat, majd a következő napon elemzi a kollégákkal tapasztalatokat.

A tesztelést követően a kerekek, valamint a váltóolaj teljes cseréje következik.

A folytatásban egy újabb teszt, amely során 50 km/óra fölötti tempóban halad az autóval egy órán át.

A tesztek végén eltávolítják a védőfóliát, újra alaposan átnézik a Divót, majd indulhat a megrendelőhöz a gép…