Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

SEAT Tarraco 4Drive tesztvezetés a marokkói sivatagban

Posted on 2019.01.31.2020.09.13. By Teszt Elek
  • A SEAT zászlóshajó modelljét a marokkói Desert Campben tesztelik
  • A 4Drive összkerékhajtás technológia áll a Tarraco dinamikus képességének középpontjában
  • A SEAT vette át a vezető szerepet a Volkswagen-csoport észak-afrikai terjeszkedésében

A kihívással, amit Észak-Afrika dűnéi és hegyvidékei jelentenek, a legtöbb autónak soha nem kell megbirkóznia. A nehéz terep – sivatagi homoktól a meredek sziklás lejtőkig – csak a leghatékonyabb járművek számára jelent legyőzhető terepet, ezért is választotta a SEAT legnagyobb szabadidőautójával a marokkói sivatagot, hogy kiemelje annak figyelemre méltó képességeit.

Seat Desert Camp 2019- A cég első ilyen jellegű rendezvényét a marokkói Er Rachidiában tartja január 28-tól február 6-ig. És mi lenne alkalmasabb jármű mint a Tarraco megfelelni a kihívásnak, mely autónak és vezetőjének egyaránt lehetőséget biztosít képességeik tesztelésére, ideértve a 4Drive technológiát is.


Életre tervezve
A mediterrán város, Tarragona után elnevezett SEAT Tarraco, melyet a martorelli gyárban terveztek és fejlesztettek ki, és a németországi Wolfsburgban gyártanak, a márka termék offenzívájának harmadik eleme. A Tarraco új megjelenést hoz a kategóriába, nagyobb önbizalmat, eleganciát, sportosságot és eltökéltséget fejez ki, valamint meghatározza az új SEAT modellek jövőbeli tervezési nyelvét is.

Az új Tarraco a SEAT szabadidő-autó család csúcsán helyezkedik el, mint az Ateca és az Arona nagyobb testvére, a legfejlettebb technológiát, a dinamikus, agilis kezelhetőséget, a praktikumot és funkcionalitást ötvözve az elegáns és progresszív dizájnnal.

Az autó praktikus és dinamikus tulajdonságainak kulcsa a Volkswagen-csoport legújabb technológiája és az MQB-A hosszú tengelytávú padlólemez, ami a nagy SUV alapját képezi.

A modell adaptív futómű-szabályozása(DCC) tökéletes egyensúlyt biztosít a sportos érzés és a komfort közt a hosszútávú utazások során a legkülönbözőbb útfelületeken. A vezető kiválaszthatja a neki megfelelő beállítást, de a rendszer automatikusan is képes alkalmazkodni, és az út felszíne valamint a vezetési stílus függvényében módosítani tudja a beállítást.

A Tarraco utazási minőségét a hajtáslánc teljesítménye és hatékonysága biztosítja. A motorok közvetlen befecskendezéssel, turbófeltöltéssel és start-stop technológiával rendelkeznek, és 150 és 190 lóerő közötti teljesítményt biztosítanak.

Két benzines változat áll rendelkezésre: egy négy hengeres 1,5 literes TSI egység 150 lóerős teljesítménnyel ami egy hatfokozatú kézi sebességváltóval van összekapcsolva, elsőkerék hajtással, és egy 2,0 literes, 190 lóerős erőforrás, amely egy hétfokozatú DSG sebességváltóhoz és 4Drive technológiás hajtáslánchoz kapcsolódik. Két dízel opció van, mindkettő 2,0 literes TDI, 150 és 190 lóerős teljesítménnyel. A 150 lóerős változat egyaránt rendelhető elsőkerék hajtásos verzióban hatfokozatú kéziváltóval vagy hétfokozatú DSG-hez csatlakoztatható 4Drive rendszerrel. A nagyobb teljesítményű változat kizárólag 4Drive / hétfokozatú DSG sebességváltó konfigurációban érhető el.

Az egyes Tarraco variánsokba integrált, összkerékhajtású technológia nem csak aszfalton biztosít dinamikus vezethetőséget, de olyankor is, ha a feltételek egyre nehezebbé válnak.

“A hajtáslánc lehetőségek a 4Drive rendszerrel kombinálva igazi mindenessé teszi a Tarraco-t, hogy megbirkózzon szinte bármely vezetési körülménnyel, közúton és terepen egyaránt.” – mondta a SEAT kutatásért és fejlesztésért felelős alelnöke, Dr. Matthias Rab. – “Ez azt jelenti, hogy függetlenül attól, hogy merre vezetik, a Tarraco fenntartja dinamizmusát minden felületen.”

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!

Pages: 1 2
Jármű Tags:4Drive, egyszermarlattamautot, Marokkó, SEAT, SEAT Tarraco, SEAT Tarraco 4Drive, sivatag, Tarraco, Tarraco 4Drive, tesztvezetés, trollverda

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Prevenció és értékes nyeremények sora a Nagy Diák KRESZ-teszten
Next Post: Már tesztelik az elektromosautók töltéséhez fejlesztett telefonos applikációt

Kapcsolódó anyagok

  • Új szoftvert tesztel a szállítmányozó cég Jármű
  • Öt NCAP csillagot kapott a VW ID. BUZZ Jármű
  • Önvezető elektromos autókat tesztel Hamburgban a Volkswagen Jármű
  • A Volvo Trucks 2025-ben kezdi meg az üzemanyagcellás tehergépjárműveinek fogyasztói tesztelését Jármű
  • A világ első önjáró hidrogén kamionja 2024-ben megkezdi a tesztelést Jármű
  • A Volvo Kaliforniában kezdi meg önvezető rendszerének tesztelését Jármű
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Az EQE szedán és az EQE SUV már különleges kiadású modellként is elérhető, kiterjedt felszereltséggel és vonzó árelőnnyel
  • Több utcát aszfaltoznak uniós támogatásból Mezőhegyesen
  • Forgalomkorlátozás lesz október közepéig az M0-s autóút és az M5-ös autópálya csomópontjában
  • A mesterséges intelligencia a jövőben tehermentesíti a mindennapi folyamatokat
  • Javíthat 2024-es várakozásain az AutoWallis
  • Elképesztő, de mindössze öt év 6 hónap fogházra ítélték a Viking Sygin tömeggyilkos kaptányát
  • Novák Katalin: “Elon Musk személyében egy új szövetségesünk lett a családok szabadságharcában és a békemisszióban”
  • A játékidő veszélyben
  • Okos ötletek konyhai ráncfelvarráshoz
  • Jobban járhatunk, ha közvetlenül foglalunk
  • Hamarosan a Tesla is Magyarországon gyártja/újrahasznosítja az akkumulátorait? Elon Muskkal találkozott Novák Katalin Texasban
  • Van képünk hozzá (23.09.25.) –  Nikola Tre
  • Verstappen nyerte a Japán Nagydíjat, világbajnok a Red Bull
  • Van képünk hozzá (23.09.24.) –  Abarth 500e
  • Kalandozz Csontváry világában a Budapest Airport támogatásával
  • Mi kerüljön az iskolai kulcsba?
  • Harminc különböző ízű és formájú kürtőskalácsot lehet megkóstolni az Állatkertben
  • Ezért lehet fontos segítség a konyhában egy okosmérleg
  • Varázslat a tányérokon
  • Levesdiéta
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Javában rója a budapesti tesztköröket az Isuzu Citibus Jármű
  • Jövő vasárnapig két vonalon tesztel egy Isuzu Citibus-t a BKV Jármű
  • Ingyenes tesztüzemmel indulnak az új buszjáratok Hódmezővásárhelyen Jármű
  • November 29-én kezdődik a tram-train vonatok “utasokkal élesített” tesztüzeme Jármű
  • A tesztüzemben végzett egyeztetés alapján (is) tervezik a menetrendet Szolgáltatás
  • Elektromos tesztbuszt jár a héten a 15-ös és 154-es busz vonalán Budapesten Jármű
  • Tesztüzemben működik a a vasúti utastájékoztatási rendszer Hasznos
  • Jól haladnak a tesztek, november végén elindulhatnak tram-train vonatok Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.