SEAT Tarraco 4Drive tesztvezetés a marokkói sivatagban

  • A SEAT zászlóshajó modelljét a marokkói Desert Campben tesztelik
  • A 4Drive összkerékhajtás technológia áll a Tarraco dinamikus képességének középpontjában
  • A SEAT vette át a vezető szerepet a Volkswagen-csoport észak-afrikai terjeszkedésében

A kihívással, amit Észak-Afrika dűnéi és hegyvidékei jelentenek, a legtöbb autónak soha nem kell megbirkóznia. A nehéz terep – sivatagi homoktól a meredek sziklás lejtőkig – csak a leghatékonyabb járművek számára jelent legyőzhető terepet, ezért is választotta a SEAT legnagyobb szabadidőautójával a marokkói sivatagot, hogy kiemelje annak figyelemre méltó képességeit.

Seat Desert Camp 2019- A cég első ilyen jellegű rendezvényét a marokkói Er Rachidiában tartja január 28-tól február 6-ig. És mi lenne alkalmasabb jármű mint a Tarraco megfelelni a kihívásnak, mely autónak és vezetőjének egyaránt lehetőséget biztosít képességeik tesztelésére, ideértve a 4Drive technológiát is.


Életre tervezve
A mediterrán város, Tarragona után elnevezett SEAT Tarraco, melyet a martorelli gyárban terveztek és fejlesztettek ki, és a németországi Wolfsburgban gyártanak, a márka termék offenzívájának harmadik eleme. A Tarraco új megjelenést hoz a kategóriába, nagyobb önbizalmat, eleganciát, sportosságot és eltökéltséget fejez ki, valamint meghatározza az új SEAT modellek jövőbeli tervezési nyelvét is.

Az új Tarraco a SEAT szabadidő-autó család csúcsán helyezkedik el, mint az Ateca és az Arona nagyobb testvére, a legfejlettebb technológiát, a dinamikus, agilis kezelhetőséget, a praktikumot és funkcionalitást ötvözve az elegáns és progresszív dizájnnal.

Az autó praktikus és dinamikus tulajdonságainak kulcsa a Volkswagen-csoport legújabb technológiája és az MQB-A hosszú tengelytávú padlólemez, ami a nagy SUV alapját képezi.

A modell adaptív futómű-szabályozása(DCC) tökéletes egyensúlyt biztosít a sportos érzés és a komfort közt a hosszútávú utazások során a legkülönbözőbb útfelületeken. A vezető kiválaszthatja a neki megfelelő beállítást, de a rendszer automatikusan is képes alkalmazkodni, és az út felszíne valamint a vezetési stílus függvényében módosítani tudja a beállítást.

A Tarraco utazási minőségét a hajtáslánc teljesítménye és hatékonysága biztosítja. A motorok közvetlen befecskendezéssel, turbófeltöltéssel és start-stop technológiával rendelkeznek, és 150 és 190 lóerő közötti teljesítményt biztosítanak.

Két benzines változat áll rendelkezésre: egy négy hengeres 1,5 literes TSI egység 150 lóerős teljesítménnyel ami egy hatfokozatú kézi sebességváltóval van összekapcsolva, elsőkerék hajtással, és egy 2,0 literes, 190 lóerős erőforrás, amely egy hétfokozatú DSG sebességváltóhoz és 4Drive technológiás hajtáslánchoz kapcsolódik. Két dízel opció van, mindkettő 2,0 literes TDI, 150 és 190 lóerős teljesítménnyel. A 150 lóerős változat egyaránt rendelhető elsőkerék hajtásos verzióban hatfokozatú kéziváltóval vagy hétfokozatú DSG-hez csatlakoztatható 4Drive rendszerrel. A nagyobb teljesítményű változat kizárólag 4Drive / hétfokozatú DSG sebességváltó konfigurációban érhető el.

Az egyes Tarraco variánsokba integrált, összkerékhajtású technológia nem csak aszfalton biztosít dinamikus vezethetőséget, de olyankor is, ha a feltételek egyre nehezebbé válnak.

“A hajtáslánc lehetőségek a 4Drive rendszerrel kombinálva igazi mindenessé teszi a Tarraco-t, hogy megbirkózzon szinte bármely vezetési körülménnyel, közúton és terepen egyaránt.” – mondta a SEAT kutatásért és fejlesztésért felelős alelnöke, Dr. Matthias Rab. – “Ez azt jelenti, hogy függetlenül attól, hogy merre vezetik, a Tarraco fenntartja dinamizmusát minden felületen.”

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!