Megjelentek a Triumph TE-1 prototípus végső tesztelési eredményei

  • Bejelentették a TE-1 elektromos fejlesztési projekt hivatalos befejezését a projektcélokat meghaladó prototípus teszt végleges eredményeinek közzétételével
  • A WAE akkumulátortechnológia lehetővé tette a teljesítménycélok túllépését a töltési célokkal együtt: 161 km/100 mérföld hatótáv, 130 kW (177 LE/175 LE) csúcsteljesítmény 3,6 másodperc 0-60 mph (6,2 másodperc 1-100 mph), 220 kg kategóriájában vezető teljesítmény- súlyarány
  • 20 perc töltési idő (0-80%)

A mai nappal hivatalosan lezárul a TE-1 elektromos fejlesztési projekt, a végleges prototípus-teszt eredményeivel, amelyek meghaladják a projekt célkitűzéseit, és bizonyítják ennek az egyedülálló együttműködésnek a hihetetlen sikerét.

A TE-1 jelentősen túlszárnyalja a ma kapható egyenértékű elektromos motorkerékpárok valós hatótávját, 161 km / 100 mérföldes hatótávval, éles tesztelés és hivatalos előrejelzések alapján. A 130 kW (177 LE / 175 LE) csúcsteljesítmény hihetetlen gyorsulási színvonalat biztosít, 3,6 másodperces 0-60 mph sebességgel és kiemelkedő 6,2 másodperces 0-100 mph-val kombinálva a játékot megváltoztató 20 perces töltési idővel (0-80%), gyorsabban mint a mai egyenértékű elektromos motorkerékpárok. A 220 kg-os kerékpár akár 25%-kal könnyebb, mint a hasonló elektromos motorkerékpárok, így kategóriaelső teljesítmény-tömeg arányt képvisel.

A Triumph Motorcycles, a Williams Advanced Engineering, az Integral Powertrain Ltd. és a WMG, a Warwicki Egyetem közötti egyedülálló együttműködés, amelyet az Office for Zero Emission Vehicles az Innovate UK-n keresztül finanszírozott, azért jött létre, hogy úttörő fejlesztéseket hozzanak létre a speciális elektromos motorkerékpár-mérnöki és innovatív fejlesztések terén. integrált technológiai tervezés. A kiterjedt élő tesztelési program, amely a kerékpár gördülő úton és pályán nyújtott teljesítményének számos értékelését foglalta magában, létfontosságú iránymutatást adott a TE-1 prototípus bemutatójának végső beállításához és kalibrálásához, amely mostanra mindenre kiterjedt. céljairól és célkitűzéseiről.

A 4. fázis hivatalosan befejeződött, a Triumph TE-1 projekt élő tesztelési szakasza során a prototípus bemutatója felülmúlta a várakozásokat, és néhány hihetetlen eredményt ért el, teljesítve az összes projektcélt, az elektromos motorkerékpárok fejlesztésének és innovációjának felgyorsítását, új mércét állítva fel az ágazat számára. , beleértve a végső akkumulátor- és hatótávolságot is. A projekt során kifejlesztett szakértelem és képességek most előkészítik az utat a Triumph Motorcycles izgalmas elektromos jövője előtt. 

READ  Megmutatjuk - Exkluzív pickupokkal New Yorkban

Kategóriájában vezető 161 km / 100 mérföld hatótáv

A ma elérhető egyenértékű elektromos motorkerékpárok valós kínálatát meghaladva a Triumph TE-1 prototípus elérte a projekt összes célját a Williams TE-1 projektben kifejlesztett akkumulátor energiakapacitását illetően, hihetetlen 161 km / 100 mérföldes hatótávval. a hivatalos tesztelésről és előrejelzésekről.

A TE-1 esetében sikeresen bevezették a regeneratív fékezést, amely további optimalizálásra, valamint a motorgenerátor egység és a sebességváltó hatékonyságának növelésére szolgál, ami tovább javíthatja a hatótávolságot a Triumph elektromos motorkerékpárok jövője szempontjából. 

Játékváltó 20 perces töltési idő

A Triumph TE-1 projekt részeként, a Williams Advanced Engineeringgel (WAE) együttműködve kifejlesztett akkumulátor- és töltéstechnológiák fejlődése sikeresen megváltoztatta a 20 perces töltési időt (0-80%). teljesíteni az Innovate UK, a kormány kutatási és innovációs ügynöksége által kitűzött ambiciózus célokat, amelyek támogatják a vállalkozások által vezetett K+F-finanszírozást és az Egyesült Királyság üzleti növekedését. 

„A WAE örül, hogy részt vehetett ebben az izgalmas programban a TE-1 prototípus szállítására. A 2018-as koncepció óta minden partner együttműködve, innovációval és szenvedéllyel dolgozik azon, hogy életre keltse a határokat áttörő prototípust. Örömteli pozitív véleményeket hallani a versenyzőktől, amelyek megerősítik, hogy a kerékpár dinamikája összhangban van a Triumph DNS-ével. Ezt támasztja alá a kategóriavezető akkumulátor- és vezérlőrendszer, amelyet a WAE egy könnyű és integrált csomagban állított elő. Ez az alapvető WAE technológia lehetővé tette számunkra, hogy túllépjük az akkumulátor teljesítmény- és töltési céljait, amelyeket alig várunk a jövő hajtásláncaiban.” Dyrr Ardash, a Williams Advanced Engineering stratégiai partnerségekért felelős vezetője.

„Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy megoszthatjuk a Triumph TE – 1 Project befejezésének ilyen pozitív eredményeit, ahol a prototípus bemutatója túlszárnyalta kezdeti célunkat és várakozásunkat. A csapat minden tagja izgalommal tölti el a partnereinkkel elért eredményeket, és azt, hogy a projekt eredményei hogyan fognak beépülni a Triumph elektromos jövőjébe.” Nick Bloor, a Triumph Motorcycles vezérigazgatója .

READ  Négy hazai üzemeltető is teszteli az MAN Lion’s Intercity LE buszt