Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Megjelentek a Triumph TE-1 prototípus végső tesztelési eredményei

Posted on 2022.07.12.2022.07.12. By Teszt Elek
  • Bejelentették a TE-1 elektromos fejlesztési projekt hivatalos befejezését a projektcélokat meghaladó prototípus teszt végleges eredményeinek közzétételével
  • A WAE akkumulátortechnológia lehetővé tette a teljesítménycélok túllépését a töltési célokkal együtt: 161 km/100 mérföld hatótáv, 130 kW (177 LE/175 LE) csúcsteljesítmény 3,6 másodperc 0-60 mph (6,2 másodperc 1-100 mph), 220 kg kategóriájában vezető teljesítmény- súlyarány
  • 20 perc töltési idő (0-80%)
[envira-gallery id=’25837′]

A mai nappal hivatalosan lezárul a TE-1 elektromos fejlesztési projekt, a végleges prototípus-teszt eredményeivel, amelyek meghaladják a projekt célkitűzéseit, és bizonyítják ennek az egyedülálló együttműködésnek a hihetetlen sikerét.

A TE-1 jelentősen túlszárnyalja a ma kapható egyenértékű elektromos motorkerékpárok valós hatótávját, 161 km / 100 mérföldes hatótávval, éles tesztelés és hivatalos előrejelzések alapján. A 130 kW (177 LE / 175 LE) csúcsteljesítmény hihetetlen gyorsulási színvonalat biztosít, 3,6 másodperces 0-60 mph sebességgel és kiemelkedő 6,2 másodperces 0-100 mph-val kombinálva a játékot megváltoztató 20 perces töltési idővel (0-80%), gyorsabban mint a mai egyenértékű elektromos motorkerékpárok. A 220 kg-os kerékpár akár 25%-kal könnyebb, mint a hasonló elektromos motorkerékpárok, így kategóriaelső teljesítmény-tömeg arányt képvisel.

A Triumph Motorcycles, a Williams Advanced Engineering, az Integral Powertrain Ltd. és a WMG, a Warwicki Egyetem közötti egyedülálló együttműködés, amelyet az Office for Zero Emission Vehicles az Innovate UK-n keresztül finanszírozott, azért jött létre, hogy úttörő fejlesztéseket hozzanak létre a speciális elektromos motorkerékpár-mérnöki és innovatív fejlesztések terén. integrált technológiai tervezés. A kiterjedt élő tesztelési program, amely a kerékpár gördülő úton és pályán nyújtott teljesítményének számos értékelését foglalta magában, létfontosságú iránymutatást adott a TE-1 prototípus bemutatójának végső beállításához és kalibrálásához, amely mostanra mindenre kiterjedt. céljairól és célkitűzéseiről.

A 4. fázis hivatalosan befejeződött, a Triumph TE-1 projekt élő tesztelési szakasza során a prototípus bemutatója felülmúlta a várakozásokat, és néhány hihetetlen eredményt ért el, teljesítve az összes projektcélt, az elektromos motorkerékpárok fejlesztésének és innovációjának felgyorsítását, új mércét állítva fel az ágazat számára. , beleértve a végső akkumulátor- és hatótávolságot is. A projekt során kifejlesztett szakértelem és képességek most előkészítik az utat a Triumph Motorcycles izgalmas elektromos jövője előtt. 

Kategóriájában vezető 161 km / 100 mérföld hatótáv

A ma elérhető egyenértékű elektromos motorkerékpárok valós kínálatát meghaladva a Triumph TE-1 prototípus elérte a projekt összes célját a Williams TE-1 projektben kifejlesztett akkumulátor energiakapacitását illetően, hihetetlen 161 km / 100 mérföldes hatótávval. a hivatalos tesztelésről és előrejelzésekről.

A TE-1 esetében sikeresen bevezették a regeneratív fékezést, amely további optimalizálásra, valamint a motorgenerátor egység és a sebességváltó hatékonyságának növelésére szolgál, ami tovább javíthatja a hatótávolságot a Triumph elektromos motorkerékpárok jövője szempontjából. 

Játékváltó 20 perces töltési idő

A Triumph TE-1 projekt részeként, a Williams Advanced Engineeringgel (WAE) együttműködve kifejlesztett akkumulátor- és töltéstechnológiák fejlődése sikeresen megváltoztatta a 20 perces töltési időt (0-80%). teljesíteni az Innovate UK, a kormány kutatási és innovációs ügynöksége által kitűzött ambiciózus célokat, amelyek támogatják a vállalkozások által vezetett K+F-finanszírozást és az Egyesült Királyság üzleti növekedését. 

„A WAE örül, hogy részt vehetett ebben az izgalmas programban a TE-1 prototípus szállítására. A 2018-as koncepció óta minden partner együttműködve, innovációval és szenvedéllyel dolgozik azon, hogy életre keltse a határokat áttörő prototípust. Örömteli pozitív véleményeket hallani a versenyzőktől, amelyek megerősítik, hogy a kerékpár dinamikája összhangban van a Triumph DNS-ével. Ezt támasztja alá a kategóriavezető akkumulátor- és vezérlőrendszer, amelyet a WAE egy könnyű és integrált csomagban állított elő. Ez az alapvető WAE technológia lehetővé tette számunkra, hogy túllépjük az akkumulátor teljesítmény- és töltési céljait, amelyeket alig várunk a jövő hajtásláncaiban.” Dyrr Ardash, a Williams Advanced Engineering stratégiai partnerségekért felelős vezetője.

„Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy megoszthatjuk a Triumph TE – 1 Project befejezésének ilyen pozitív eredményeit, ahol a prototípus bemutatója túlszárnyalta kezdeti célunkat és várakozásunkat. A csapat minden tagja izgalommal tölti el a partnereinkkel elért eredményeket, és azt, hogy a projekt eredményei hogyan fognak beépülni a Triumph elektromos jövőjébe.” Nick Bloor, a Triumph Motorcycles vezérigazgatója .

Jármű Tags:moto, motor, motorcycle, motorcycles, prototípus, TE-1, teszt, tesztalelkemindennek, Triumph, Triumph Motorcycles, Triumph TE-1

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A kész ételek rendszeres megsózása évekkel kurtíthatja meg az ember életét vizsgálatok szerint
Next Post: Woox wireless mini switch konfigurálás

Kapcsolódó anyagok

  • 15 SUV-ból 13 rossz értékelést kapott az új IIHS hátsó ülések töréstesztjén Jármű
  • Keszthelyi Vivien hivatalos tesztpilóta lesz Jármű
  • Biciklisbarát megoldásokat tesztelnek Jármű
  • “Bójagyilkos” Hyundai Ioniq 5 Jármű
  • 99% Jármű
  • Ózonos takarítást tesztel a buszain a BKV Egészség
2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Az autógyártók közül a Toyotának van a legtöbb női vásárlója
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit
  • Eredeti alkatrészek gyors és öreg Toyotákhoz
  • Így változik a parkolási rend a PENNY egyes áruházainál!
  • Lezárásokra kell számítani a Puskás Aréna környékén
  • Parov Stelar Debrecenben
  • Egész évben a PENNY-vel főzhetnek
  • Így vészeld át az óraátállítást!
  • Ismét mozikban a Veszett a világ
  • Ezek az idei év fitnesztrendjei
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Lassan vége a teszteknek – Augusztustól fizetős lesz és gyakrabban jár a vasútvillamos Hódmezővásárhely és Szeged között Jármű
  • A friss tesztek alapján negyvenből tizenkét ágynemű, pizsama gyártója “kamuzott” a pamutról Szolgáltatás
  • Baktériumfajokkal és a koronavírus-család törzsével szemben is tesztelték a csomagolóanyagokat Hasznos
  • Sosem lát fenyőfát 64 ezer, teszteken – és a vámhatáron – fennakadt fényfüzér Hasznos
  • Folyamatosan tesztelik az élelmiszerárstop betartását Kaja
  • Alaposan vizsgálták a “natúr”, “bio” vagy “vegán” megjelöléssel kínált termékeket Szolgáltatás
  • A paprikamagtól a lángosozóig, megállás nélkül tesztelnek Hasznos
  • A Magyar Telekomnál folytatódik a négy napos munkahét tesztelése Hasznos

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.