Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

A hosszú fejlesztési és tesztelési folyamatot követően január elején mutatják be a Toyota új endurance versenyautóját

Posted on 2020.10.24.2020.10.24. By Teszt Elek

Hivatalosan is megerősítették, hogy 2021. január 11-én rántják le a leplet a Toyota Le Mans-i Hypercar versenyautójáról.

A jövő év első napjaiban véget ér egy hosszú fejlesztési folyamat: a Toyota 2021. január 11-én hivatalosan is bemutatja annak a versenyautónak a végleges változatát, amellyel a hosszú távú világbajnokságban igyekszik majd megismételni az LMP1 géposztályban elért sikereit.

A Toyota közel másfél évtizedes szünet után, 2012-ben tért vissza a hosszú távú világbajnokságba, ahol az LMP1 királykategóriában három típusával (TS030 Hybrid, TS040 Hybrid és TS050 Hybrid) a mai napig két világbajnoki címet szerzett, illetve háromszor győzött a bajnokság emblematikus futamán, a Le Mans-i 24 óráson. Az aktuális 2019/20-as szezon mindent eldöntő zárófutama (Bahrein, november 14.) előtt kiválóak annak az esélyei, hogy a Toyota Gazoo Racing csapata megismételje 2018-as kettős győzelmét.

Az idei évaddal azonban véget ér egy korszak a hosszú távú világbajnokság történetében, és kezdődik egy új, várhatóan még izgalmasabb éra. Amint az LMP1-et váltó Hypercar géposztály neve is mutatja, közúti hipersportautók versenypályára adaptált változatai állnak majd rajthoz.

Ennek köszönhetően egyrészt jóval színesebb lehet a mezőny, amint visszatérhetnek a bajnokságba azok a márkák, amelyek nem tudtak vagy nem kívántak lépést tartani az LMP1 autók technológiai fejlődésével, másrészt a versenyautók kötelező homologizációs szériája révén a közúton is megjelenhet a Le Mans-i technika, kézzel foghatóbbá és testközelibbé téve a hosszú távú autóversenyzést.

Ennek a párhuzamos fejlesztésnek a végeredményét mutatja meg 2021. január 11-én a Toyota Gazoo Racing, amikor leleplezik az egyelőre Toyota GR Super Sport néven ismert modellt. Habár a pontos specifikációk még nem ismertek, az álcázott fejlesztési prototípus idomai és arányai alapján a végső modell minimális mértékben tér majd csak el attól a tanulmányautótól, amelyet 2018 elején mutatott be a Toyota.

A TS050 Hybrid versenyautó hajtástechnológiáját és aerodinamikai jellemzőit felhasználó modell versenykivitelben 750 lóerős teljesítményt ígér, az igazi egzotikumnak ígérkező közúti változat teljesítménye azonban megközelítheti az 1000 lóerőt – ára pedig a 800 millió forintot.

Jármű Tags:24 órás, autósport, Brendon Hartley, Gazoo Racing, GR Super Sport, Hisatake Murata, hybrid, Hypercar, José María López, Kamui Kobayashi, Kazuki Nakajima, Le Mans, Le Mans 24h, Le Mans-i 24 órás, LMP1, Mike Conway, Sébastien Buemi, sport, technikai sport, Toyota, TOYOTA GAZOO Racing, TOYOTA GAZOO Racing Europe GmbH, Toyota Le Mans-i Hypercar, Toyota TS050, Toyota TS050 Hybrid, TS050, TS050 HYBRID

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Antigén gyorsteszteket használnak a mentők
Next Post: A tesztek tapasztalatai alapján az amerikai Pfizer novemberben már kéri a vakcina engedélyezését

Kapcsolódó anyagok

  • Tesztek igazolják, hogy a földgázüzemű autó környezetkímélőbb mint az elektromos Jármű
  • 475 kilométer Stuttgartból Münchenbe és vissza egyetlen akkumulátortöltéssel a teszten Jármű
  • A “Zöld Pokol” lett a Goodyear hivatalos tesztpályája Jármű
  • Sikeresen lezárult a Jármű Szolgáltatási Platform (JSZP) januárban tartott tesztüzeme Jármű
  • Megmutatjuk – Kia Stinger vs Peugeot 3008 Jármű
  • Teljes kapacitással üzemel a felsővezetékes teherautók számára kialakított országúti tesztszakasz Jármű
2023. május
h K s c p s v
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Az EX30 a valaha gyártott legkisebb szénlábnyomú Volvo
  • A WAE Technologies új szerkezeti akkumulátor bevezetése
  • A tej segít az Indi 500 diadalhoz?
  • Integrált metrórendszert biztosít az Alstom Kolozsvárnak
  • Fotókon a MINI John Cooper Works 1to6 Edition különkiadás
  • Horváth Tamás és Kowa közös dallal jelentkezett
  • Péter Szabó Szilvia: „Kaptam az arcomba szívlapáttal egy maflást”
  • A Philips Ambilight TV nézői úgy fogják érezni, mintha maguk is ott lennének a stadionban, az első sorból élvezve a világhírű csapat játékát
  • A Nikon bemutatta az első tükör nélküli DX formátumú fix objektívet
  • Magyarországon is bemutatja új albumát a cseh I Love You Honey Bunny
  • Van képünk hozzá (23.05.31.) –  C-HR-t vezet “Az álommeló” győztese
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Az élelmiszeripar fejlesztésére a kormány 750 milliárd forint uniós forrást fordít
  • Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Dovhjort suger på kuben Szolgáltatás
  • Gyorsabb tesztelés és akkreditáció Hasznos
  • 2021. augusztus 11. és 2022. május 4. között 454 éttermet teszteltek Kaja
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket Jármű
  • Környezetbarát bankkártyát tesztel az OTP Bank Szolgáltatás
  • A kültéri sporteszközök kétharmada bukott meg a teszteken Egészség
  • A tesztek alapján lángra kaphatnak az elektromos vízforraló kannák Hasznos
  • Hidrogénüzemű FLIRT vonatot tesztel a Stadler
    Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.