Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

“Háromszázzal száguldozva”

Posted on 2017.08.20.2017.08.20. By Teszt Elek

Kénytelen voltam idézőjelbe tenni ezt a címet, mert még a végén azt hittétek volna, hogy gyorshajtok, vagy esetleg pályán vezetek valami brutális masinát.

Mondjuk, a cikk főszereplőjét vezettem pályán is – de ne szaladjunk ennyire előre.

Egy korábbi cikkünkben olvashattátok, hogy mennyire féltem/tartottam a sportmotoroktól.
Nos, a “nagyrobogókkal” kapcsolatban soha nem volt olyan félelmem.
Sót! Mindig is szerettem volna kipróbálni egy ilyen masinát.

A hónap elején ez a tétel is kipipálódott a bakancslistán, miután megkaptam tesztre a Yamaha X-MAX 300-as robogót.

Amikor előhozták a garázsból a masinát, elsőre a színe és a gyönyörű vonalvezetése, valamint a “vadállat pofája” fogott meg.
Aztán,amikor megmutatták, a nagyon ötletes kezelőszerveket, illetve a tárolórekeszeket, már tudtam, hogy ez a paripa nem okozhat csalódást számomra.
Pedig ekkor még nem járt a motor, nem ültem a nyeregben és nem fogtam a kormányt. Ekkor még csak nézelődtem, ismerkedtem a u X-MAX-szal.

Aztán beröffentettem a gépet és csak hallgattam, hallgattam, hallgattam a duruzsolását, mialatt szépen beöltöztem a motorozáshoz.

A nyeregbe ülve megerősödött bennem az elképzelés – már az indulás, az első méterek előtt -, hogy egy ilyen masina kellene nekem egész nyárra (őszre, tavaszra – ha nincs hó,  jég, még télre is)!
Kényelmes székbe ülhettem ugyanis fel, és a kormány távolsága magassága is ideális volt számomra – már így álló helyzetben.
Fontos, hogy a tükröket szó szerint pillanatok alatt magamra tudtam szabni és a középső sztenderről könnyedén tudtam útjára indítani a masinát.

Tehát, elindultunk…
A kereskedés udvarán az első centiméterek megtétele után tettem is fel a lábamat a helyére és egy kanyar balra, egy kanyar jobbra, majd egy “nyolcas rajzolása” és a fékekkel való első ismerkedés után, már kanyarodtam is ki a Soroksári útra, hogy a belváros irányába haladjak.
Nagyon mozgékony, nagyon jó fékekkel ellátott és nagyon jól gyorsul – ezek fogalmazódtak meg bennem az első kilométerek során.
Aztán a folytatásban meg kellett állapítanom, hogy nagyon jól manőverezhető és nagyon stabil a városi forgalomban, a kocsisorok között haladva is.
Akkor sem kell letenni az embernek a lábait, ha csak épphogy gurul a vas a magas üléspozíció, illetve a tökéletes kormány és első villaszög a kényelem mellett hihetetlenül stabillá is teszi a motort.

A fővárosból kiérve kicsit jobban meghúztam a gázkart és a motor csak suhant, csak suhant az országúton, én meg csak élveztem a haladást.
A vezető előtt található kis plexi egészen jól tereli el a levegőt az ember mellkasa és feje elől.
Az első “szpojleren” található kis nyílások némi szellőzést is engednek a motoros kezének.

Magasabb sebességnél kifejezetten előnyös és kényelmes, hogy a lábak helye úgy lett kialakítva,  hogy a talpunkat előrébb, “csopperesebb” pozícióba is helyezhetjük.

A következő  napokban minden lehetőséget megragadtam, hogy guruljak a “robogóval”, majd a  búcsú napján korán reggel indultam otthonról, hogy némi kerülővel érkezzek vissza a Soroksári útra.

Az  X-MAX 300-zal kapcsolatban tulajdonképpen egy gondolat fogalmazódott meg bennem a pár napon át tartó próbálgatás során.
Ez pedig nem más, mint hogy; “hazaértem”.

Hazaértem, mert ez a masina éppen ideális számomra,hogy az agglomerációból a fővárosba (majd vissza) közlekedjek.
Akár országúton, vagy autópályán (Mert, ahogy fentebb már céloztam rá, pályán is suhantunk.) – nagyobb sebességgel -, akár csúcsforgalomban -araszolva -, ideális társ lehet a masina.

Kérem a következőt!

Jármű Tags:motor, robogó, X-MAX 300, Yamaha, Yamaha X-MAX 300

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A sült hekk is terítékre került a Szupermentán
Next Post: OSMOpolitaként a Szigeten

Kapcsolódó anyagok

  • Tartóssági teszt -26 fokon Jármű
  • Miért kapott öt Green NCAP csillagot az Audi Q4 e-tron? Jármű
  • Elkészült a világító tesztút Esztergomnál Jármű
  • Közúti tesztek során törték össze a Maserati Grecale SUV-t Jármű
  • A Xanax az alapfelszereltség része Jármű
  • Az új Peugeot 308-at tesztelte az Euro NCAP Jármű
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Waberer’s Csoport átvette a hatezredik Volvo FH típusú nyergesvontatóját
  • Hátul még tágasabb
  • Új vezető a LIEGL & DACHSER Logisztikai Kft. pénzügyi osztályának élén
  • Forgalmi változások lesznek szombaton az Eurojackpot Szuperkoncertje miatt a Puskás Aréna környékén
  • A Siemens Mobility és az ÖBB digitalizálja ausztriai vasúthálózatát
  • Semmelweis
  • Életre kel a Magányos Cédrus
  • Aki bújt, aki nem – A Random Trip pop ódát írt Veszprémhez
  • Küldd a szeretet jelét!
  • Ezreket spórolhatunk az iskolakezdésnél a könyveken, ha jól használjuk a keresőt
  • Verstappen nyerte a japán időmérőt
  • Van képünk hozzá (23.09.23.) –  Polestar Synergy Design Contest Winner
  • Verstappen behúzta a harmadik szabadedzést is
  • Frankl András: “A Hungaroring ugyanolyan tökéletes lesz, mint az atlétikai stadion”
  • Verstappen volt a leggyorsabb a második szabadedzésen is
  • Levesdiéta
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Újabb elektromos autóbusztípust tesztel a Volánbusz Székesfehérváron Jármű
  • A BKK 2022. június 30-ig meghosszabbítja a díjmentes hétvégi kerékpárszállítás tesztidőszakát Hasznos
  • Ismét elektromos buszokat tesztelnek Budapesten Jármű
  • A Toyota akkor is segít, ha sík hülye vagy! Assistance teszt Jármű
  • Átfogó tesztidőszak után élesben is elindult a mesterséges intelligencia alapú bőrgyógyászat Magyarországon Egészség
  • A jótállási szabályok betartását tesztelte a fogyasztóvédelem Szolgáltatás
  • Volánbusz kommunikációt és maszkviselést teszteltünk Egészség
  • Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.