Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Folyamatos a ferde pályás felvonók tesztelése az M3-as metró állomásain

Posted on 2022.04.29.2022.04.29. By Teszt Elek

Május közepén indul a 3-as metróvonal felújításának utolsó üteme. A tervek szerint május 14-én forgalomba helyezik a Kálvin tér, a Corvin-negyed és a Semmelweis Klinikák állomásokat, a metrópótlást a Göncz Árpád városközpont-Kálvin tér útvonalra helyezik át – mondta el a BKV metrófelújítási projektigazgatója és a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) forgalomszervezési vezetője szerdán Budapesten, sajtótájékoztatón.

    Radnai Tibor közölte, a teljes felújítás 2023 március végére fejeződhet be. Az említett három állomás átadásával egy időben a déli szakaszon a metró Kőbánya-Kispesttől a Kálvin térig közlekedik majd, azonban a Nagyvárad téri állomáson a szerelvények nem állnak majd meg. Az északi szakaszon a metró Újpest-központ és a Göncz Árpád városközpont között közlekedik majd.


    Elmondta, a kivitelezési munkák befejeződtek az északi szakaszon a Lehel tér és az Újpest-központ állomások között, valamint a déli szakaszon Kőbánya-Kispest és a Nagyvárad tér között. A metróvonal 20 állomásából 11-et már felújítottak, és a metróvonal középső szakaszán még 9 állomás rekonstrukciója van hátra.


    Jelenleg a felújítás a Lehel tér és a Nagyvárad tér állomások között zajlik. Folyamatban van a Kálvin tér, a Corvin-negyed és a Semmelweis Klinikák állomások műszaki átadás-átvétele. Május 2-án elkezdődik egy próbaüzem, és ha minden sikeresen zárul, május 14-én az előbbi három állomást forgalomba helyezik. A tervek szerint ezzel egyidőben lezárják a Dózsa György úti, a Lehel téri és a Nagyvárad téri állomásokat, és megkezdik a felújításukat – közölte Radnai Tibor. Hozzátette, a Dózsa György úti állomáson megkezdték az utólagos akadálymentesítési munkákat.


    Elmondta, folyik a Kálvin tér, Corvin-negyed, Semmelweis Klinikák állomásokon az akadálymentesítést szolgáló ferde pályás felvonók tesztelése. A Corvin-negyed állomáson elkészült a felszínt és az aluljárószintet összekötő lift, a tesztelés már megtörtént.


    Radnai Tibor közölte azt is, vizsgálják annak a lehetőségét, hogy decemberben forgalomba helyezik a Deák Ferenc téri állomást.


    Tarsoly András, a BKK forgalomszervezési vezetője elmondta, május 14-től kezdődik a metrópótlás utolsó nagy üteme, a pótlóbuszok a Göncz Árpád városközpont és a Kálvin tér között közlekednek majd. Csúcsidőben továbbra is 45 másodpercenként követik egymást az akadálymentes és klimatizált buszok. A buszok egy része a Göncz Árpád városközponttól csak a Nyugati térig közlekedik majd – jegyezte meg.


    Elmondta, a Nagyvárad téri metróállomás lezárása miatt ide állomáspótló autóbuszok közlekednek majd a Népligettől.


    A déli szakaszon a munkálatok miatt a metró munkanapon esténként és hétvégente továbbra sem nem jár majd, ezért a pótlóbuszok ilyenkor a Göncz Árpád városközponttól Kőbánya-Kispestig közlekednek.  


    A nyári időszakban lesz egy hosszabb lezárás: június 18. és augusztus 14. között a metró csak Újpest-központ és a Göncz Árpád városközpont között közlekedik majd, utóbbi állomás és Kőbánya-Kispest között nyolc héten keresztül pótlóbuszokkal utazhatnak majd az utasok – közölte.


    A metrópótlásban részt vevő alternatív járatokról a BKK közleményben tájékoztatott: május 16-tól a 254M járatok helyett újra a korábbi 254E gyorsjárat közlekedik a Népliget metróállomás és az Alacskai úti lakótelep között. Pestszentimre térségéből a Boráros tér az 54-es és az 55-ös buszokkal továbbra is elérhető marad.


    A 254E autóbuszról a 3-as villamosra az átszállási lehetőséget a belváros felé a Nagykőrösi út/Határ út megállóban, az Alacskai úti lakótelep felé pedig az Ecseri út metróállomásnál biztosítják.


    A Gyál és Pestszentimre felől a metrópótlás előtti időszakban megszokott módon, a 84E, 94E és 294E járatokkal lehet a Határ út metróállomásig lehet utazni, ahonnan a metró a belvárosig közlekedik.


    Rákoshegy térségéből sűrűbben közlekedik és gyorsabban jut el Kőbánya-Kispestig a 98E járat. Pesterzsébet térségében a 223M járat továbbra is közlekedik és gyors eljutást kínál a Szentlőrinci úti lakótelep felől a Boráros térre. A Havanna lakótelep térségében a 194M járat szintén változatlan módon továbbra is gyors eljutást biztosít a Gloriett-lakóteleptől a Határ út metróállomáshoz. A metrópótlásban érintett további járatok is változatlan útvonalon közlekednek – írták.


    A BKK felhívta a közlekedők figyelmét arra, hogy a Göncz Árpád városközpontnál a belváros irányába tartó metrópótló buszok két buszsávon haladhatnak át a kereszteződésen, ezért a Váci útról észak felől nem lehet majd balra kanyarodni a Róbert Károly körútra. Dél felől továbbra is lehet a Váci útról az Árpád híd felé kanyarodni.


    A metrópótló buszok a Kálvin térnél a Szentkirályi utcán keresztül fordulnak vissza, ezért a Szentkirályi utca Baross utca és Üllői út közötti szakaszán kétirányú forgalmi rend lép életbe, valamint az érintett részen nem lehet majd parkolni. Az utca ezen szakaszán közúti forgalom változatlanul haladhat a Baross utca felé, az ellenkező irányba viszont kizárólag a pótlóbuszok közlekedhetnek – olvasható a közleményben.


    A BKK arra kéri a közlekedőket, hogy a következő hetekben ne megszokás szerint közlekedjenek a fővárosban, mert számos változásra kell készülni a metrópótlás újabb üteme miatt.

Jármű Tags:#baidu, #bing, #DuckDuckGo, #facefollowme, #facefollowmeplease, #followme, #followmenow, #followmeplease, #instafollowme, #instafollowmenow, #instafollowmeplease, #yahoo, 3-as, 3-as metró, 3-as metró felújítás, 3-as metró felújítása, 3-as metróvonal, a hő- és füstelvezető rendszert tesztelik, akadálymentesítés, állomás, átbaszás, balesetveszély, beléptetőkapu, BKK, BKV, BKV Zrt., bla-bla, Corvin-negyed, csalás, dugó, életveszély, facebook, ferde pályás felvonó, ferde pályás felvonók, ferdepályás lift, forgalomkorlátozás, füst, füstelvezető, füstpróba, füstteszt, hatósági füstpróba, ideiglenes forgalomkorlátozás, Kálvin tér, kász, kocsi, kötbér, közlekedés, közösségi közlekedés, lezárás, lift, M3, M3 metró, M3 metró középső szakaszának felújítása, M3 metrófelújítás, M3 metróvonal, M3 metróvonal felújítás, M3 metróvonal felújításaa, M3-as, M3-as metró, M3-as metrópótló, M3-as metróvonal, M3-as metróvonal felújítása, M3-as pótlóbusz, M3-as pótlóbuszok, magyarázkodás, mellébeszélés, metró, metróállomás, Metróért Egyesület, metrófelújítás, metrópótlás, metrópótló, Metrovagonmas, metróvonal, mozgáskorlátozott, Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége, mozgássérült, MTI, mutyi, Nagyvárad tér, ostoba, pökhendi, pótlóbusz, primitív, Semmelweis Klinikák, Semmelweis-klinikák, sikkasztás, szellőzőrendszer, szellőzőrendszer tesztelése, szerelvény, terelés, tesztelik a rendszert, следовать, слідувати, לעקוב אחרי, का पालन करें, ปฏิบัติตาม

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A kültéri szórakoztató berendezések ellenőrzésével folytatódnak a fogyasztóvédelem szezonális tesztek
Next Post: Sérült autóüvegekből készült ablakokat tesztelnek az Audi Q4 e-tron számára

Kapcsolódó anyagok

  • Robotizált Vesta – Szűzeknek nem ajánljuk! Jármű
  • A brit szaksajtó tesztjeiben is arattak a Peugeot haszonjárművek Jármű
  • Egy 25 éve tartott autóteszt indított el mindent Jármű
  • Újabb elemei készültek el a zalaegerszegi tesztpályának Jármű
  • Már javában teszteli a jövő új generációs elektromos négykerékmeghajtását a Lexus Jármű
  • Első benyomások a benzines RAV4-ről (Videó) Jármű
2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Az autógyártók közül a Toyotának van a legtöbb női vásárlója
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit
  • Eredeti alkatrészek gyors és öreg Toyotákhoz
  • Így változik a parkolási rend a PENNY egyes áruházainál!
  • Lezárásokra kell számítani a Puskás Aréna környékén
  • Parov Stelar Debrecenben
  • Egész évben a PENNY-vel főzhetnek
  • Így vészeld át az óraátállítást!
  • Ismét mozikban a Veszett a világ
  • Ezek az idei év fitnesztrendjei
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • A végső tesztek még zajlanak, de már lehet tudni a megújult MOL Bubi tarifáit Jármű
  • Ismét elektromos buszokat tesztelnek Budapesten Jármű
  • Megkezdték a hidrogén üzemanyagcellás elektromos tömegközlekedés tesztüzemét Fukuoka tartományban Jármű
  • Folytatja a Kravtex-Kühne új autóbuszainak tesztelését a Volánbusz Jármű
  • Tesztelhetik felkészültségüket a felsőoktatási modellváltásban érintett alapítványok Szolgáltatás
  • Nem fini, Ti szolgáltatás! Jármű
  • Kísérletezési, tesztelési és demonstrációs környezetet biztosítanának Szolgáltatás
  • Környezetbarát gyomirtást tesztel a Főkert Hasznos

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.