Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Az ADAC tesztjén is keveset fogyasztott a Lexus ES Hybrid

Posted on 2019.08.29.2019.08.29. By Teszt Elek

A 2019-es ADAC Ecotest valós körülmények között igazolta a világ legfejlettebb, negyedik generációs öntöltő hibrid elektromos hajtásával működő Lexus ES környezetbarát luxuslimuzin egyedülálló fogyasztását.

Az ADAC Ecotest Németországban 2003 óta nyújt segítséget ahhoz, hogy a vásárlók tájékozódhassanak az autók valós környezetterheléséről. Minden autót csillagokkal értékelnek a következő kritériumok szerint: törvényileg szabályozott környezetszennyező anyagok kibocsátása (szénmonoxid, szénhidrogének, nitrogénoxid és koromrészecskék), valamint széndioxid-kibocsátás. Minden hajtásláncot és üzemanyagfajtát ugyanazzal a módszerrel értékelnek. A felső középkategóriában a Lexus ES 300h luxuslimuzin vezeti a ranglistát egyetlen olyan modellként, amely a 2019-es ADAC Ecotest vizsgálatán elérhető öt csillagból négyet kapott meg.

Ha kifejezetten a CO2-kibocsátást vizsgáljuk – ami szoros összefüggésben van az üzemanyag-fogyasztással –, akkor azt láthatjuk, hogy az ES egyedülálló eredményt ért el. A fékpadon és valós körülmények között végrehajtott mérések során az üzemanyag-fogyasztás mindössze 5,5 liter volt 100 kilométeren – ráadásul ez 4,3 l/100 km-re csökkent városban, ahol a Lexus öntöltő hibrid rendszerét teljes mértékben ki lehetett használni. Az új Lexus ES 300h 2019 elején mutatkozott be Európában. Öntöltő hibrid hajtáslánca egy ultrahatékony 2,5 literes benzinmotorból és egy villanymotorból áll, amelyek együttes teljesítménye 160 kW, illetve 218 DIN lóerő. A Lexus öntöltő hibridek képesek a városban autózással töltött idő akár 50-70 százalékában is nulla károsanyag-kibocsátással haladni. Mindezt függetlenül attól, hogy milyen hosszú ideig tart az út, és anélkül, hogy az akkumulátorokat újra kellene tölteni egy külső áramforrásról. Az ADAC Németország legnagyobb autóklubja. 1903-ban alapították, és jelenleg a legnagyobb ilyen jellegű szervezet Európában, több mint húszmillió taggal.

Jármű Tags:Lexus ES Hybrid

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Kiemelkedő eredményt ért el az Audi e-tron a biztonsági teszten
Next Post: Javában zajlik az új Golf végső tesztelése

Kapcsolódó anyagok

  • Az új Kuga az élmezőnyben végzett az Euro NCAP vezetéstámogatási tesztjén Jármű
  • Az Opel Crossland X kategóriájának legjobbja az Euro NCAP tesztjén Jármű
  • A gépjárművek és a játékok vezetik a veszélyes, nem élelmiszeripari termékek listáját Jármű
  • Idén már jobban teljesítettek az elektromos rollerek a teszteken Jármű
  • Tesztek bizonyítják, hogy kategóriájának egyik legbiztonságosabb tagja a 2019-es Lexus NX Jármű
  • Fenntartható repülőgép-üzemanyagot tesztel a Mol, a Wizz Air és a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér Jármű
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Waberer’s Csoport átvette a hatezredik Volvo FH típusú nyergesvontatóját
  • Hátul még tágasabb
  • Új vezető a LIEGL & DACHSER Logisztikai Kft. pénzügyi osztályának élén
  • Forgalmi változások lesznek szombaton az Eurojackpot Szuperkoncertje miatt a Puskás Aréna környékén
  • A Siemens Mobility és az ÖBB digitalizálja ausztriai vasúthálózatát
  • Semmelweis
  • Életre kel a Magányos Cédrus
  • Aki bújt, aki nem – A Random Trip pop ódát írt Veszprémhez
  • Küldd a szeretet jelét!
  • Ezreket spórolhatunk az iskolakezdésnél a könyveken, ha jól használjuk a keresőt
  • Verstappen nyerte a japán időmérőt
  • Van képünk hozzá (23.09.23.) –  Polestar Synergy Design Contest Winner
  • Verstappen behúzta a harmadik szabadedzést is
  • Frankl András: “A Hungaroring ugyanolyan tökéletes lesz, mint az atlétikai stadion”
  • Verstappen volt a leggyorsabb a második szabadedzésen is
  • Levesdiéta
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Terrorista vagy-e?! Adategyeztetni próbáltunk a Telekomnál – Személyesen nem sikerült Szolgáltatás
  • Az éles teszt jól üzemelt – Sikerrel indult el a félórás üzem a vasútvillamos hálózaton Jármű
  • Újabb elektromos buszt tesztelhetnek a budapestiek Jármű
  • Tesztüzemben elindult a kizárólagos lakossági parkolóhely zóna Jármű
  • Féléves tesztidőszak alatt akarja bebizonyítani #KariGeri, hogy f***a dolog, ha kitiltja az autókat a Lánchídról Jármű
  • Fél évnyi tesztelés után országszerte minden SPAR-ban és INTERSPAR-ban elérhető a Munch-ételmentés Hasznos
  • Hibrid hajtásmodell, naperőmű tesztelés, nanoszálas gyógyszertechnológia Egészség
  • vodafon* teszt 2.0 – Ügyfélszolgálatból IS bukta! Szolgáltatás

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.