Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Amatőrök „töréstesztje” a Nürburgringen

Posted on 2019.05.06.2020.06.23. By Teszt Elek

Emlékezetes, hogy tavaly nyáron megdöntötte az elektromos autók a Pikes Peak pályacsúcsát a Volkswagen I.D. R, amellyel idén új rekord felállítását tervezik a Nürburgring-Nordschleifén. Ott, ahol sok amatőr is kipróbálhatja, mit tud a verda, ám az igyekezetnek gyakran súlyos töréskár a vége.

A Volkswagen Motorsport csapata intenzíven dolgozik a tisztán elektromos hajtású versenyautó folyamatos fejlesztésén. “A munka két módon folyik: egyrészt meg kell találni az optimális tömegű akkumulátort, hogy ne cipeljen felesleges súlyt a 680 lóerős autó, viszont legyen annyi energiája, hogy a célt még a legnagyobb sebességgel lépje át. Ehhez persze a hajtástechnika és az akkumulátorkezelés folyamatos fejlesztésére kell koncentrálni” – magyarázta François-Xavier Demaison, a Volkswagen Motorsport műszaki igazgatója.

vw_id2_m.jpg

A fejlesztők másik feladata a karosszéria módosítása, hiszen “odaát”, Coloradóban az autók a 2682 méteren lévő rajttól a 4302 méter magasságban lévő célig futnak, ezért az ID.R nagy hátsó szárnyat kapott, hogy a lehető legnagyobb leszorítóerőt hozza létre. A Nürburgringen viszont jóval sűrűbb a levegő, tehát alaposan oda kell figyelni minden kis légörvényre – amint az a videónkon is látható 1:10-től.

A Ring északi hurka, a Nordschleife egyébként a világ legnehezebb pályája, ezért is kedvelik a gumi- és autógyártók. A 20,832 kilométer hosszú pályaszakaszon rendezett versenyeket a rövid egyenesek, gyors kanyarok és nagy szintkülönbségek teszik változatossá és nehézzé, ezért tökéletes kísérleti terep az új technológiák kipróbálása számára is.

Az április végén a Nordschleifén futott első tesztkörök bíztatóak, de addig is, amíg a kocsi végleg elkészül, szórakozzunk ezzel a videóval. Sokat lehet tanulni abból, ahogy a lelkes amatőrök összetörik az autóikat.

Jármű Tags:törésteszt

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A tesztek szerint nem törlik adataikat a felhasználók az eladott eszközeikről
Next Post: Keszthelyi Vivien tesztpilóta feladataira készül

Kapcsolódó anyagok

  • Honda Grom Jármű
  • 14 vizsgált hoverboard és elektromos roller közül csupán kettő(!) ment át a fogyasztóvédelmi teszteken Hobbi
  • Igazi szerelem, olyan, mint a filmeken Jármű
  • Telefonokon, drónokon és elektromos rollereken tesztelték az öt perc alatt feltölthető akkumulátort Jármű
  • Azonnal reagált a Toyota a RAV4 Plug-in Hybrid jávorszarvastesztjének “csúfos” eredményére Jármű
  • Új összefogás a kompozit termékek gyártástechnológiájának fejlesztésére, tesztelésére Hobbi
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Waberer’s Csoport átvette a hatezredik Volvo FH típusú nyergesvontatóját
  • Hátul még tágasabb
  • Új vezető a LIEGL & DACHSER Logisztikai Kft. pénzügyi osztályának élén
  • Forgalmi változások lesznek szombaton az Eurojackpot Szuperkoncertje miatt a Puskás Aréna környékén
  • A Siemens Mobility és az ÖBB digitalizálja ausztriai vasúthálózatát
  • A Vodafone és a Bosch 5G-alapú autóipari projektet kezd Budapesten
  • A The National meglepetésalbummal jelentkezik
  • Álomvilágból a valóságba tart Saya Noé új lemeze
  • Polestar autókból lesz Hot Wheels és Matchbox
  • Árnyékot adó fák alatt kezdték a tanévet a gyerekek
  • Verstappen nyerte a japán időmérőt
  • Van képünk hozzá (23.09.23.) –  Polestar Synergy Design Contest Winner
  • Verstappen behúzta a harmadik szabadedzést is
  • Frankl András: “A Hungaroring ugyanolyan tökéletes lesz, mint az atlétikai stadion”
  • Verstappen volt a leggyorsabb a második szabadedzésen is
  • Levesdiéta
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Nyílt tesztidőszakkal indult otthoni tévészolgáltatás Kütyü
  • Egy héten át Pápa városában tesztelik az Iveco E-WAY buszt Jármű
  • Tesztüzemben működik a a vasúti utastájékoztatási rendszer Hasznos
  • E-bike Test & Show az Utazás kiállításon Jármű
  • Így tesztelhetünk kockázatmentesen egy üzleti ötletet Szolgáltatás
  • Csoda a buszmegállóban – Sikeres “maszkteszt” Egészség
  • Válságállónak bizonyultak az amerikai nagybankok a 2023-as stressztesztben Hasznos
  • Och så kan det vara Szolgáltatás

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.