Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Alonso ezúttal a Dakar győztes Hiluxot tesztelte

Posted on 2019.03.29.2019.03.28. By Teszt Elek

A Toyota Gazoo Racing versenypilótája, a Hosszútávú Világbajnokságban csapatával egy 1000 lóerős hibrid elektromos versenygéppel élen álló Fernando Alonso egy kétnapos tesztet bonyolított le a Dakar-győztes Toyota Hilux versenygéppel március 27-28-án.

Fernando Alonso, aki jelenleg csapattársaival Sébastien Buemivel és Kazuki Nakajimával vezeti a FIA Hosszútávú Világbajnokság ponttáblázatát, egy exkluzív teszt keretében két napot töltött a tereprally különleges igényeinek megismerésével a dél-afrikai Johannesburgtól mintegy 700 km-re nyugatra fekvő Goerapanban. A TOYOTA GAZOO Racing South Africa szervezte a tesztet, hogy Fernando megszerezze első tereprallys tapasztalatait, amit lehetséges opciónak tekint a jövőre nézve. Fernando mentora a korábbi Dakar Rally győztese, Giniel de Villiers, a TOYOTA GAZOO Racing South Africa versenyzője volt. A Toyota Hiluxot, ami Nasser Al Attiyah és Mathieu Baumel vezetésével januárban megnyerte a 2019-es Dakar Rallyt, egy 5,0 literes V8-os motor hajtja, amely 385 LE teljesítményt és 620 Nm forgatónyomatékot biztosít. Fernando és a TOYOTA GAZOO Racing South Africa csapat vezetője, Glyn Hall közösen fogják kiértékelni a tesztet, és eldöntik, milyen további lépéseket tesznek, amennyiben arra szükség van.

 „Fantasztikus élmény volt a csapatnak egy Fernando kaliberű versenyzővel együttműködni. Könnyű meglátni, miért is élvezte annyira a pályaversenyzés világát; nagyon felkészült volt, és mindent megtett annak érdekében, hogy a legtöbbet tanulhasson a két nap alatt. A tereprally teljesen eltérő kihívás a pályaversenyzéshez képest, de Fernando lenyűgöző módon fejlődött, és úgy nézett ki, mintha nagyon szórakoztatta volna a folyamat. Büszke vagyok arra, hogy a TOYOTA Hilux tesztelésére Dél-Afrikát választotta, és remélem, hogy mindez maradandó élményt jelentett számára.” – avat be Gylnn Hall, a TOYOTA GAZOO Racing South Africa csapat vezetője.

A kérdésre hogy miért teszteli Alonso a Dakar Hiluxot, a Toyota szűkszavúan csak annyit válaszot, hogy Fernando érdeklődik a motorsport különböző kihívásai iránt, és a TOYOTA Dakar Rallyn való sikeres részvétele megteremtette ezt a lehetőséget.

A Toyota elmondása szerint egyébiránt ez a teszt nem a teljesítményről szól: ez egy lépés Fernando számára, hogy megértse a tereprallyt és felmérje érdeklődési szintjét ezen kategória iránt. Fernando ugyanis szeretne többet megtudni a Dakarról, de a Toyota szerint nincsenek még konkrét tervek arról, hogy tervezi-e az indulás valamikor a legendás versenyen.

A kérdést, hogy a Toyota nyitott lenne-e egy ilyen együttműködésre, az autógyártó úgy kommentálta, hogy ez természetesen érdekes ötlet, amely erősítheti Fernando kötődését a TOYOTA GAZOO Racinghez, és több izgalmat hozhat a motorsport rajongóknak, de egyelőre nincsenek konkrétumok egy esetleges ilyen terv kapcsán. Azt viszont megerősítették, hogy Fernando és a TOYOTA GAZOO Racing South Africa kielemzi majd ezt a tesztet, és együttesen döntenek, hogy helyénvaló-e további lépéseket tenni a tereprallyban.

Alonso nyilatkozatának rövid változata az alábbi linken tekinthető meg:

A tesztről összevágott anyag alább elérhető:

A Dakar Hilux műszaki adatai

Motor:                         5,0 l V8

Szűkítő:                      37 mm

Teljesítmény:              320 LE @ 5000 fordulaton

Forgatónyomaték:      620 Nm max.

Motorvezérlés:            Motec M sorozat

Sebességváltó:           Sadev 6 fokozatú szekvenciális váltó

Differenciálmű:           Első, hátsó és központi részlegesen önzáró

Tengelykapcsoló:       215 mm-es ikertárcsás, kerámia-metál

Tengelytáv:                 2900 mm

Nyomtáv:                    2610 mm

Hosszúság:                 4810 mm

Szélesség:                  1995 mm

Szabad magasság:    270-350 mm

Magasság:                  1840 mm

Súly:                           1850 kg (szabály szerinti minimális súly)

Felfüggesztés:                        kettős keresztlengőkaros első és hátsó felfüggesztés, felcserélhető bal és jobb oldali lengőkarok

Kerekek:                     16 col

Kormányzás:              fogasléces szervokormány

Lengéscsillapítók:       Reiger, két lengéscsillapító / rugó kerekenként

Fékek:                         Hatdugattyús, fékfolyadék hűtéssel

Üzemanyagtartály:     FT3 biztonsági cella, 520 l űrtartalom

Jármű, TesztSztár Tags:#facefollowme, #facefollowmeplease, #followme, #followmenow, #followmeplease, #instafollowme, #instafollowmenow, #instafollowmeplease, Agyagpiramis, Alex Haro Bravo, Alonso, autósport, bárzongora, Bernhard Ten Brinke, Bunkoczi László, Dakar, Dakar Rali, Daniel Elena, Darázsi Zsolt, Dél-Amerika, előzés, Fernando Alonso, lendület, lendületben, Mini, Nani Roma, Opel, Opel Crossland X, Opel Dakar Team, Peru, Peugeot, pihenőnap, remek, remek nap, Sébastien Loeb, sport, Szalay, Szalay Balázs, technikai sport, Toyota, ünnepélyes rajt, Xavier Panseri

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Keszthelyi Vivien hivatalos tesztpilóta lesz
Next Post: A Toyota virtuális bábukkal teszteli a robotautók biztonságát

Kapcsolódó anyagok

  • Egy DJI Mavic Pro, egy DJI Mini 2 és egy DS7 Crossback E-Tense Drón
  • Modena utcáin hajtották meg a vadi új GranTurismót Jármű
  • Új szoftvert tesztel a szállítmányozó cég Jármű
  • Az egyik népszerű üzletlánc termékeit teszteli Csonka Pici Hasznos
  • A Michelin sorra aratja a győzelmeket az abroncsteszteken Jármű
  • Második alkalommal tesztelnek elektromos buszt Békéscsabán a Zöld Busz Programban Jármű
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Waberer’s Csoport átvette a hatezredik Volvo FH típusú nyergesvontatóját
  • Hátul még tágasabb
  • Új vezető a LIEGL & DACHSER Logisztikai Kft. pénzügyi osztályának élén
  • Forgalmi változások lesznek szombaton az Eurojackpot Szuperkoncertje miatt a Puskás Aréna környékén
  • A Siemens Mobility és az ÖBB digitalizálja ausztriai vasúthálózatát
  • Semmelweis
  • Életre kel a Magányos Cédrus
  • Aki bújt, aki nem – A Random Trip pop ódát írt Veszprémhez
  • Küldd a szeretet jelét!
  • Ezreket spórolhatunk az iskolakezdésnél a könyveken, ha jól használjuk a keresőt
  • Verstappen nyerte a japán időmérőt
  • Van képünk hozzá (23.09.23.) –  Polestar Synergy Design Contest Winner
  • Verstappen behúzta a harmadik szabadedzést is
  • Frankl András: “A Hungaroring ugyanolyan tökéletes lesz, mint az atlétikai stadion”
  • Verstappen volt a leggyorsabb a második szabadedzésen is
  • Levesdiéta
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Ismét elektromos buszokat tesztelnek Budapesten Jármű
  • A sikeres teszthétvégét követően új repohár rendszerrel jelentkezik a Budapest Park Hasznos
  • Kreatív, gyors, saját – Kreativator Szolgáltatás
  • Szkeptikusak voltunk, de nagyon jól működik – Online ártérkép teszt Hasznos
  • Tesztüzemben, pénteken és szombaton egész éjjel közlekedik a 934-es autóbusz Hasznos
  • Nagyon jól jártunk a gyömrői MOL kút tesztjén Szolgáltatás
  • Tesztelték a Lánchíd díszvilágítását Hasznos
  • Spanyolország az ukrán gabona vasúti szállításának hatékonyságát teszteli Szolgáltatás

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.