Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

A végső tesztek még zajlanak, de már lehet tudni a megújult MOL Bubi tarifáit

Posted on 2021.05.07.2021.05.07. By Teszt Elek

Megfizethető díjak, megszűnő kaució, rugalmas, perc alapú számlázás – íme, néhány példa a MOL Bubi tarifáit érintő változások közül. A megújuló közbringarendszer árstruktúráját úgy dolgozták ki, hogy kedvező legyen a rendszeresen és a ritkábban kerekezők számára egyaránt.

Bár a megújuló közbringarendszer végső tesztjei még zajlanak, azt már most tudni lehet, hogyan néz ki a MOL Bubi új tarifarendszere. A rendszeres használóknak egyértelműen bérletet érdemes vásárolniuk, amely 50%-kal lett olcsóbb, mint korábban volt.

  • Egy havi bérlet 500 Ft-ba,
  • egy éves bérlet 5000 Ft-ba kerül.
  • Az eddigiekhez hasonlóan érvényes bérlettel a bringák használatának első 30 perce korlátlan alkalommal díjmentes. Ha viszont valaki több mint fél óráig használja folyamatosan a biciklit, a 30-ik perc után 20 Ft-ot kell fizetnie percenként.

Az elmúlt évek felmérései szerint kevesen vannak azok, akik több mint fél órán át bicikliznek a MOL Bubival. Az utazások túlnyomó része 7 és 11 perc közötti hosszúságú, azaz a bérletes kerekezők többségének nem kell majd ráfizetnie az ingyenes időszakra. Éves bérlet választása esetén pedig havonta alig több mint 400 Ft-ot kell fizetniük.

Próbáld ki olcsón, majd válts bérletre!

Azoknak sem kell mélyen a zsebükbe nyúlniuk, akik egyszerűen csak ki szeretnék próbálni a közbringarendszert, vagy épp turistaként közlekednek a fővárosban. Az alkalmi felhasználóknak

  • egy egyszeri 100 Ft bankkártya-regisztrációs díjat kell fizetniük a legelső használatkor, amely az első utazásnál felhasználható. A bankkártya-regisztrációs díjat a következő használatkor már nem kell kifizetni.
  • Bérlés után minden megkezdett percért 20 Ft használati díjat számol a rendszer.

Aki 25 percnél több ideig szeretne tekerni az almazöld kerékpárokon, annak érdemes inkább 500 Ft-ért havi bérletet vásárolnia.

További változások

·         Rugalmasabbá válik a túlhasználati díj kezelése

A korábbi díjstruktúrában túlhasználat esetén minden megkezdett, díjköteles 30 perces időszakért 500 Ft-ot kellett fizetni, ami 3 óra után 1000 Ft / félórára emelkedett. Az új tarifarendszerben ez is kedvezőbbé vált; a jövőben percalapú számlálás mellett csak 20 Ft/perc díjat kell fizetnie az ügyfeleknek túlhasználat esetén. Azaz például egy 34 perces bringázás 500 Ft helyett 80 Ft-ba kerül.

·         Csökken a visszaélések lehetősége

Lépések történtek a visszaélések csökkentése érdekében. Korábban egy regisztrációval további 3 biciklit is fel lehetett venni a gyűjtőállomásokon, amellyel sajnos többen visszaéltek. Bár ez a lehetőség továbbra is megmarad, azonban a plusz kerékpárokra a bérletkedvezmény már nem vonatkozik, azaz 20 Ft/perc használati díjat számol fel érte a rendszer. Érdemesebb lesz inkább minden biciklihez külön regisztrálni.

Milyen lesz az új MOL Bubi?

Hét évvel a fővárosi közbringarendszer indulása után nem csak a MOL Bubi tarifarendszere, hanem a teljes szolgáltatás is megújul, hogy az eddigieknél lényegesen jobb felhasználói élményt nyújtson:

  • A kerékpár a defekttűrő, fújt gumiknak és a kisebb súlyának köszönhetően könnyebben tekerhető és jelentősen jobban gurul az elődjénél;
  • az új applikációban minden ügyet könnyen el lehet intézni, többé nincs szükség személyes ügyintézésre, emellett a honlap is megújul;
  • az okoslakattal egyszerűbb a kerékpárok lezárása, a magasabb kerekek miatt pedig a dokkolás is könnyű;
  • egy vadonatúj csengőt és egy praktikus mobiltartót is kapott a kerékpár;
  • az átalakított váz és a könnyebben állítható nyeregmagasság a legmagasabbak számára is kényelmessé teszi a kerékpározást.

A fővárosban közlekedők tehát egy modernebb, könnyebben használható MOL Bubit vehetnek birtokukba, mely támogatja a fenntartható és élhető Budapest vízióját. Jelenleg a rendszer végső tesztelése zajlik, immár kizárólag ennek eredményei határozzák meg, hogy pontosan mikor térhet vissza a megújult MOL Bubi.

Budapesti Közlekedési Központ

Jármű, Szolgáltatás Tags:almazöld bicikli, árképzés, átalakul, bérlet, bicikli, bisikli, BKK, bringa, Bubi, Budapesti Közlekedési Központ, Csepel Kerékpárgyártó és Forgalmazó Zrt., Csepel Zrt., felhasználó, felhasználók, frissül, karékpár, kerékpár, költség, kompenzáció, könnyebb, könnyebb bicikli, könnyebb bringa, könnyebb kerékpár, közbeszerzési eljárás, közbeszerzési mutyi, közbringa, közbringák, közbringarendszer, közösségi bringa, közösségi közlekedés, logo, megújul a MOL Bubi, megújult közbringarendszer, modernizálják, MOL Bubi, MOL Bubi bicikli, MOL Bubi felhasználó, MOL Bubi felhasználók, MOL Bubi gyűjtőállomás, MOL Bubi kerékpár, MOL Bubi közbringarendszer, MOL Bubi megújítás, mutyi, szerződés, szerződéskötés, tarifa, tender, új logo, új MOL Bubi bicikli

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Magyar kutatók a kutyák szemkontaktusra való hajlamát tesztelték
Next Post: A NASA közzétette az Ingenuity negyedik tesztrepülésének zümmögő hangját

Kapcsolódó anyagok

  • A Pannónia-ring pályacsúcsát döntötte meg Sebestyén Peti a teszten Jármű
  • Új generációs villamosenergia-rendszert tesztel a Toyota Jármű
  • A FlixBus és az MCI az USA első 100 százalékban elektromos távolsági buszát teszteli Kaliforniában Jármű
  • Már a tesztelési fázisnál tart a Toyota Gazoo Racing első elektromos sportautója is Jármű
  • Önvezető járművek irányításrendszerének tervezéséhez alkottak új modellt a SZTAKI kutatói Jármű
  • Bárki tesztelheti Nagy Danival a Hyundai i30 N Fastback modellt Jármű
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
2023. október
h K s c p s v
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • ABT Urus Scatenato – Az elegancia az erővel találkozik
  • 2023-ban is a Toyota lett a gyártók világbajnoka a WRC-ben
  • A 2024-es Honda NT1100 műszaki adatai
  • Suzuki influencerképző?!
  • Több kilométeres a torlódás az M5-ösön Röszke felé baleset miatt
  • Októberben újabb spanyol film a Pannónia felhozatalában
  • Csütörtökön kezdődik a 12. Szemrevaló Filmfesztivál
  • A Nike a legértékesebb ruházati márka a Brand Finance szerint
  • Koltay András: “Komoly etikai kérdéseket vet fel a mesterséges intelligencia használata”
  • Így kerülhetők el a nőgyógyászati ​​rémtörténetek
  • Van képünk hozzá (23.10.03.) –   Nissan Concept 20-23
  • A McLaren Speedtail által inspirált gitár a tökéletes múzsa
  • Van képünk hozzá (23.10.02.) –   Toyota APM Shuttle Cat Bus
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Nem vicc! a gasztroenterológus figyelmeztet
  • Neves hazai borászat termékeit forgalmazza a PENNY
  • Nagy István: ‘Az idén jó almatermés várható”
  • A Pick Szeged Zrt. kedvezőtlen gazdasági környezetben is növelte nyereségét az első hat fél évben
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Sanyiék a Casio G-Shock DWE-5600HG-1ER “óracsaládra” is rácsodálkoztak
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A pápaiak április 1-ig tesztelhetik az elektromos Iveco E-way midi buszt Jármű
  • Szkeptikusak voltunk, de nagyon jól működik – Online ártérkép teszt Hasznos
  • A posta tesztelte a partneri üzemeltetési formát és kiderült, hazudtak a korábban bezárt fiókok újranyitásáról Szolgáltatás
  • Éles tesztüzemben működik a megújult ELVIRA Jármű
  • A termelési tesztek alapján nyáron vagy ősszel kezdhet dolgozni a második kút Nyékpusztán Szolgáltatás
  • A sikeres tesztek után a 75-ös, a 76-os, a 77-es, a 80-as és 82A vonalon Jármű
  • Elégedetten zárult az új MAN Lion’s Intercity LE tesztelése a Volánbusznál Jármű
  • Elektromos Ikarus buszt tesztelnek Budapesten Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.