Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

A végső tesztek még zajlanak, de már lehet tudni a megújult MOL Bubi tarifáit

Posted on 2021.05.07.2021.05.07. By Teszt Elek

Megfizethető díjak, megszűnő kaució, rugalmas, perc alapú számlázás – íme, néhány példa a MOL Bubi tarifáit érintő változások közül. A megújuló közbringarendszer árstruktúráját úgy dolgozták ki, hogy kedvező legyen a rendszeresen és a ritkábban kerekezők számára egyaránt.

Bár a megújuló közbringarendszer végső tesztjei még zajlanak, azt már most tudni lehet, hogyan néz ki a MOL Bubi új tarifarendszere. A rendszeres használóknak egyértelműen bérletet érdemes vásárolniuk, amely 50%-kal lett olcsóbb, mint korábban volt.

  • Egy havi bérlet 500 Ft-ba,
  • egy éves bérlet 5000 Ft-ba kerül.
  • Az eddigiekhez hasonlóan érvényes bérlettel a bringák használatának első 30 perce korlátlan alkalommal díjmentes. Ha viszont valaki több mint fél óráig használja folyamatosan a biciklit, a 30-ik perc után 20 Ft-ot kell fizetnie percenként.

Az elmúlt évek felmérései szerint kevesen vannak azok, akik több mint fél órán át bicikliznek a MOL Bubival. Az utazások túlnyomó része 7 és 11 perc közötti hosszúságú, azaz a bérletes kerekezők többségének nem kell majd ráfizetnie az ingyenes időszakra. Éves bérlet választása esetén pedig havonta alig több mint 400 Ft-ot kell fizetniük.

Próbáld ki olcsón, majd válts bérletre!

Azoknak sem kell mélyen a zsebükbe nyúlniuk, akik egyszerűen csak ki szeretnék próbálni a közbringarendszert, vagy épp turistaként közlekednek a fővárosban. Az alkalmi felhasználóknak

  • egy egyszeri 100 Ft bankkártya-regisztrációs díjat kell fizetniük a legelső használatkor, amely az első utazásnál felhasználható. A bankkártya-regisztrációs díjat a következő használatkor már nem kell kifizetni.
  • Bérlés után minden megkezdett percért 20 Ft használati díjat számol a rendszer.

Aki 25 percnél több ideig szeretne tekerni az almazöld kerékpárokon, annak érdemes inkább 500 Ft-ért havi bérletet vásárolnia.

További változások

·         Rugalmasabbá válik a túlhasználati díj kezelése

A korábbi díjstruktúrában túlhasználat esetén minden megkezdett, díjköteles 30 perces időszakért 500 Ft-ot kellett fizetni, ami 3 óra után 1000 Ft / félórára emelkedett. Az új tarifarendszerben ez is kedvezőbbé vált; a jövőben percalapú számlálás mellett csak 20 Ft/perc díjat kell fizetnie az ügyfeleknek túlhasználat esetén. Azaz például egy 34 perces bringázás 500 Ft helyett 80 Ft-ba kerül.

·         Csökken a visszaélések lehetősége

Lépések történtek a visszaélések csökkentése érdekében. Korábban egy regisztrációval további 3 biciklit is fel lehetett venni a gyűjtőállomásokon, amellyel sajnos többen visszaéltek. Bár ez a lehetőség továbbra is megmarad, azonban a plusz kerékpárokra a bérletkedvezmény már nem vonatkozik, azaz 20 Ft/perc használati díjat számol fel érte a rendszer. Érdemesebb lesz inkább minden biciklihez külön regisztrálni.

Milyen lesz az új MOL Bubi?

Hét évvel a fővárosi közbringarendszer indulása után nem csak a MOL Bubi tarifarendszere, hanem a teljes szolgáltatás is megújul, hogy az eddigieknél lényegesen jobb felhasználói élményt nyújtson:

  • A kerékpár a defekttűrő, fújt gumiknak és a kisebb súlyának köszönhetően könnyebben tekerhető és jelentősen jobban gurul az elődjénél;
  • az új applikációban minden ügyet könnyen el lehet intézni, többé nincs szükség személyes ügyintézésre, emellett a honlap is megújul;
  • az okoslakattal egyszerűbb a kerékpárok lezárása, a magasabb kerekek miatt pedig a dokkolás is könnyű;
  • egy vadonatúj csengőt és egy praktikus mobiltartót is kapott a kerékpár;
  • az átalakított váz és a könnyebben állítható nyeregmagasság a legmagasabbak számára is kényelmessé teszi a kerékpározást.

A fővárosban közlekedők tehát egy modernebb, könnyebben használható MOL Bubit vehetnek birtokukba, mely támogatja a fenntartható és élhető Budapest vízióját. Jelenleg a rendszer végső tesztelése zajlik, immár kizárólag ennek eredményei határozzák meg, hogy pontosan mikor térhet vissza a megújult MOL Bubi.

Budapesti Közlekedési Központ

Jármű, Szolgáltatás Tags:almazöld bicikli, árképzés, átalakul, bérlet, bicikli, bisikli, BKK, bringa, Bubi, Budapesti Közlekedési Központ, Csepel Kerékpárgyártó és Forgalmazó Zrt., Csepel Zrt., felhasználó, felhasználók, frissül, karékpár, kerékpár, költség, kompenzáció, könnyebb, könnyebb bicikli, könnyebb bringa, könnyebb kerékpár, közbeszerzési eljárás, közbeszerzési mutyi, közbringa, közbringák, közbringarendszer, közösségi bringa, közösségi közlekedés, logo, megújul a MOL Bubi, megújult közbringarendszer, modernizálják, MOL Bubi, MOL Bubi bicikli, MOL Bubi felhasználó, MOL Bubi felhasználók, MOL Bubi gyűjtőállomás, MOL Bubi kerékpár, MOL Bubi közbringarendszer, MOL Bubi megújítás, mutyi, szerződés, szerződéskötés, tarifa, tender, új logo, új MOL Bubi bicikli

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Magyar kutatók a kutyák szemkontaktusra való hajlamát tesztelték
Next Post: A NASA közzétette az Ingenuity negyedik tesztrepülésének zümmögő hangját

Kapcsolódó anyagok

  • Az Iveco és a Plus közösen tesztelik autonom rendszereiket Jármű
  • A Toyota megnyerte az előszezoni prológ tesztet az áttervezett GR010 Hybriddel Jármű
  • Törték a teszteken a legújabb Hyundai modelleket (Videókkal) Jármű
  • Kétszázhúsz helyett… Jármű
  • Együttműködik a pécsi egyetem és a ZalaZone tesztpálya Drón
  • Györfi Alen tesztekkel készült a bajnoki címért folyó csatákra Jármű
2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A Volvo Trucks és a Boliden közösen állítanak forgalomba elektromos teherautókat a földalatti bányamunkák elvégzésére
  • 27 új Siemens Desiro ML motorvonat érkezik az ÖBB-hez
  • Újabb közlekedésrendészeti ellenőrzések
  • További funkciók és továbbfejlesztett technológia a Mercedes-AMG GLA és GLB számára
  • „Közlekedik a család” vetélkedő 2023-ban is
  • Huncut óda született az idősekhez cserihanna tollából!
  • Dinamikus adathalászat, smishing és a DNS-infrastrúktúrával való visszaélés – nem sci-fi, hanem a valóság
  • Itt a legelszállósabb zene PRIBELSZKI érkező korongjáról
  • A World Photography Awards 2023 nyílt pályázatának döntősei
  • A múlt héten megérkezett Ed Sheeran vadonatúj felvétele, az „Eyes Closed”
  • Van képünk hozzá (23.03.27.) – Lexus ROV
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Tesztüzem indul 11 áruháznál a használt étolaj visszagyűjtésére Hasznos
  • Még tíz napig teszteli a bankkártyás fizetést a Volánbusz Jármű
  • Négy önvezető, digitális S-Bahn szerelvényt tesztelhettek az utasok Jármű
  • Ha bajban vagy az R-Rent (a sportbírók és a Rallye Rádió stábja) megment (1.) Jármű
  • Teljesítette első tesztrepülését az Airbus A321XLR Jármű
  • Elektromos Ikarus buszt tesztelnek Budapesten Jármű
  • Terrorista vagy-e?! Adategyeztetni próbáltunk a Telekomnál – Személyesen nem sikerült Szolgáltatás
  • Könnyen arcra illeszthető, egyedileg tervezett védekezés Egészség

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.