Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

A Continental négyévszakos abroncsa bizonyult a legjobbnak az AutoExpress tesztjén

Posted on 2019.11.27.2020.07.04. By Teszt Elek

  • Az AllSeasonContact™ érte el a legjobb értékelést a havas úton való kezelhetőség és a gördülési ellenállás tekintetében
  • Egy téli gumiabroncs még mindig jobban szerepel télies útviszonyok között, mint egy négyévszakos A brit AutoExpress magazin nemrég kilenc különböző négyévszakos gumiabroncsot tesztelt a népszerű 205/55 R 16 méretben, tipikus téli, valamint nyári útviszonyok között. A tesztben a Continental AllSeasonContact™ gumiabroncsa a hóban való kezelhetőségének és alacsony gördülési ellenállásának köszönhetően érdemelte ki az első helyezést. Mindamellett a szaklap kiemelte a gumiabroncs havas és vizes úton nyújtott kiváló fékezési eredményeit.

„Olyan érzés volt, mintha az abroncs húzta volna az autót a kanyarokban” – így jellemezték a Continental AllSeasonContact™ havas körülmények között történő viselkedését. Az AutoExpress ugyanezen kiadásában a blackcircles.com online abroncskereskedő szakértője úgy nyilatkozott, hogy a Continental abroncsainak nedves tapadása és alacsony útzaja lenyűgözte a sofőröket.

A szakemberek összehasonlításképpen nyári, illetve téli gumiabroncsokat is vizsgáltak csúszós, jeges útviszonyok között. Ezekből egyértelműen kiderült, hogy tipikus téli időjárási körülmények között egy téli abroncs továbbra is jobban teljesít, mint egy négyévszakos. A különbség azonban még szembetűnőbb a nyári abroncsok és a négyévszakos modellek között. A nyári referencia abroncs, aContiPremiumContact™ 5 sokkal biztonságosabban teljesít a száraz úton történő fékezés tekintetében, ugyanakkor a vízre felúszást (aquaplaning) vizsgáló teszteken is sokkal nagyobb biztonságot nyújt, mint a legtöbb négyévszakos abroncs.

„A legjobb megoldás továbbra is az, ha tavasszal és ősszel lecseréljük gumiabroncsainkat” – foglalták össze a szakértők. A négyévszakos modellek jellegükből adódóan csupán kompromisszumos megoldásként szolgálnak, ami azt jelenti, hogy sosem fogják felvenni a versenyt a kifejezetten téli és nyári abroncsokkal.

A Continental úttörő technológiákat és szolgáltatásokat fejleszt a fenntartható és hálózatba kapcsolt személy- és áruszállítás számára. A cégcsoport nap, mint nap jelentős mértékben járul hozzá a közlekedésbiztonság javításához és a globális klímavédelem megvalósításához. Mindezt a fékrendszerek, autó hajtáslánc- és vasúti kocsik futómű komponenseinek gyártásával, valamint járműelektronikai, műszaki elasztomer termékek és gumiabroncsok fejlesztésével valósítja meg. Az 1871-ben alapított technológiai vállalat nemzetközi autóipari beszállítóként, abroncsgyártóként és ipari partnerként biztonságos, kényelmes, személyre szabott és megfizethető megoldásokat kínál. 2018-ben a konszern öt divíziója, a Chassis & Safety, az Interior, a Powertrain, a Tires és a ContiTech együttesen 44,4 milliárd euró forgalmat ért el, és jelenleg 60 országban több mint 240.000 munkavállalót foglalkoztat. További információt a www.continental-corporation.com weboldalunkon talál.

Jármű Tags:AllSeasonContact, AutoExpress, Continental, négyévszakos abroncs

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Hamarosan Szegeden teszteli szoftvereit a Lufthansa
Next Post: Három ország, négy vakteszt – mindig ugyanaz az eredmény

Kapcsolódó anyagok

  • Kerékpárszállítási lehetőséget tesztelnek egy CAF-villamoson Jármű
  • Folyamatosan zajlik az új CAF Urbos villamosok tesztelése, menetpróbája Jármű
  • Már nem csupán tesztprojektekben működik a Vehicle-to-grid technológia – Hamarosan jönnek a buszok is Jármű
  • Két nap két Lexus két világ (2.) Jármű
  • Az Audik vezetnek az Auto Bild tartós teszteken Jármű
  • Washingtonnak autonóm tesztautókra van szüksége Jármű
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A magyarországi járműtörténet-ellenőrzésekből kiderül, hogy a legnépszerűbb karosszériatípus ma a ferdehátú
  • Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • A 2024-es Honda NT1100
  • A Mercedes-Benz és Roger Federer meghosszabbítja régóta fennálló együttműködését
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz
  • Nicole Flattery: Semmi különös
  • Hagyományos ajándékok házavatóra
  • Olvasni kell! Az egész világ belefér az őszi Margóba
  • Az IoT az alapokkal kezdődik
  • Ezeket a kerti teendőket ne mulaszd el ősszel!
  • Van képünk hozzá (23.09.26.) –  Morgan Super 3
  • Hamarosan a Tesla is Magyarországon gyártja/újrahasznosítja az akkumulátorait? Elon Muskkal találkozott Novák Katalin Texasban
  • Van képünk hozzá (23.09.25.) –  Nikola Tre
  • Verstappen nyerte a Japán Nagydíjat, világbajnok a Red Bull
  • Van képünk hozzá (23.09.24.) –  Abarth 500e
  • Mi kerüljön az iskolai kulcsba?
  • Harminc különböző ízű és formájú kürtőskalácsot lehet megkóstolni az Állatkertben
  • Ezért lehet fontos segítség a konyhában egy okosmérleg
  • Varázslat a tányérokon
  • Levesdiéta
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • A tesztek, vizsgálatok alapján egyre több veszélyes hamisítványt értékesítenek online Szolgáltatás
  • Jubilál a Szupermenta! – Következik a 100. termékteszt Hasznos
  • Csupán tizenkét mulasztás “piszkít bele” a zöld teszt egyébként makulátlan eredményébe Szolgáltatás
  • A sikeres teszthétvégét követően új repohár rendszerrel jelentkezik a Budapest Park Hasznos
  • Ingyenes tesztüzemmel indulnak az új buszjáratok Hódmezővásárhelyen Jármű
  • A pápaiak április 1-ig tesztelhetik az elektromos Iveco E-way midi buszt Jármű
  • A sikeres tesztidőszak után 17 benzinkútja működését változtatja meg a Shell Szolgáltatás
  • Jól haladnak a tesztek, november végén elindulhatnak tram-train vonatok Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.