Az önvezető autózáshoz szükségek szezorok, radarok, komponensek fejlesztése a ZalaZone tesztpálya bevonásával

Az NKFI Alapból támogatott projektben a Robert Bosch Kft. és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem közös kutatás-fejlesztést valósít meg.

A konzorciumvezető a Budapesti Fejlesztési Központ, amely Németország után a Bosch második legnagyobb európai fejlesztési helyszíne. A konzorciumi partner a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Magyarország egyik vezető kutatóegyeteme, jelentős nemzetközi oktatási, szakmai-tudományos ranggal rendelkezik. A konzorcium a pályázati projekt megvalósításával szeretné meglévő teszt-automatizációs környezetét fejleszteni, illetve a rendszerszintű- és autós teszteléseket a Validáció és Verifikáció során hatékonyabbá tenni.


A közös kutatás-fejlesztési projekt célja a harmadik generációs front kamerák és az ötödik generációs radarok verifikációs és validációs koncepciójának továbbfejlesztése, beleértve a tartóssági-, stabilitási- és robosztusság méréseket.


A projekt része az ISTQB-re épülő Keyword alapú rendszerek és alkalmazott Hardware-in-the-Loop szimulációs stratégiára fejlesztett tesztkörnyezetet bővítése. A folyamat során a vezetéstámogató rendszerek tesztelését fejlesztik tovább.

Ez a kutatás-fejlesztésnek fontos társadalmi és gazdasági hatása is van, erősíti Magyarország autóiparban elfoglalt meghatározó szerepét.

READ  A SEAT Tarraco az Euro NCAP legmagasabb biztonsági szintjét teljesíti
Share

You may also like...